Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
top3 pelii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 88093" data-attributes="member: 289"><p>UIJUI onpa kiva kessa, minäki tuun listaamaan!! D: </p><p></p><p>1. animal crossing: new horizons</p><p></p><p>sanat ei ees välttämättä riitä kuvaamaan, mite paljon rakastan tätä peliä ;__; tää on just mulle tehty, koska oon suht luova ihminen ja mun on tärkeää päästä toteuttamaan itseäni, ja täs saa rakentaa just sellasen saaren ku itse haluaa. myös joskus tää peli on legit mulle henkireikä, koska sillon ku oon ollu tosi yksinäinen, niin oon aina aatellu et meen moikkaamaan mun kyläläisiä. sen ku tein, ei must tuntunu enää nii yksinäiseltä. animal crossing-yhteisö on must tosi ihana, joten oon tykänny erittäin paljon D: siis lähes kaikki on ollu tosi kivoja ihmisiä, keit oon niinku pelin kaut tavannu netissä.</p><p></p><p>animal crossingin keksijä muutti joskus nintendolle töihin kiotoon, ja hänen kaikki läheiset jäi hänen entiseen kotikaupunkiin, muistaakseni tokioon. hän koki olonsa yksinäiseks ja sit animal crossing keksittiin. must toi on ehkä yks ihanimmista syntytarinoista koskaan D: vaikka kyl musta sekin on ihana tarina, ku ööh final fantasy oli sen pelifirmansa kirjaimellinen final fantasy eli viimeinen fantasia, jonka he halus toteuttaa. ja kattokaapa molempien suosiota nyt! </p><p></p><p>2. grand theft auto v </p><p></p><p>tämä peli on mulle myös tärkeä. tää oli mun ensimmäinen kosketus tarinallisiin peleihin, ja gta tulee _aina_ olemaan mulle yks parhaimmista peleistä. muistan ikusesti, miten vaikuttunu olin siitä, ku ekan kerran pelasin sen läpi. toki kaikista löytyy vikoja, eikä tämäkään niiltä säästy, mut niit on onneksi vain vähän D: ja also, rakkauteni trevorin hahmoon on myös kyl jollain tavalla sanoinkuvaamatonta. mä tykkään siitä, miten erilaisia kaikki kolme päähahmoa on. </p><p></p><p>franklin on vaan semmonen "poju", joka haluaa lopettaa jengijutut ja tehdä jotain isompaa. michael kaihoisasti muistelee vanhoja aikoja, mut ei oikeen tiedä, muuttaisko elämässään oikeasti mitään. michael näkee tilaisuuden ehk tehdä kerranki jotain hyvää, ja toimii sit mentorina franklinille. trevor on kirjaimellisesti hullu, mut trevorin hahmo on yllättävän syvällinen. joskus näin tosi hyvän postauksen tumblrissa, mis joku selitti, että trevor tuntuu itekki pelkäävän itseään joskus ja hän niinku yrittää hukuttaa omat ongelmansa olemalla "seonnut". mut esim. ku trevor ja franklin menee baariin, ni trevor on tosi haavoittuvaisessa tilassa ja sanoo itkien, et "hold me!" emt. mä jotenki vaa tykästyin trevoriin eniten, ja imo se kertoo ihmisestä paljon, että mikä on lempparihahmo gtassa.</p><p></p><p>puhumattakaan siitä, että pelissä on paljon tekemistä. itse tarina ei oo ihan mahottoman pitkä, mut senpä takia se ei ole, koska on paljon muutakin tekemistä. tarina on must rakennettu ihan hyvin, vaikka ehk itse muuttaisin jotain niissä heisteissa.</p><p></p><p>ja tottakai, gta online on best! en enää nii paljoo pelaa ku joskus, mut yleensä ainaki ees kerran tai kaks viikkoon pelaan mu kaverin kans ku oon hanin luona - mu pleikkari siis asuu siellä nykyään lol. tykkään tehdä rahaa ja tuhlata sen kaikkeen kivaan, ja honestly uskallan väittää tän olevan syy siihen, miksen usein osta oikees elämäs mitään hehhe :D </p><p></p><p>3. the sims - 2 ja 4 pääasiassa</p><p></p><p>simssit kokonaisuudessaan on mulle mun ekoja pelejä, joita pelasin. ihan eka peli oli crash team racing ja sitten sims. sims on ollu mulle kuitenki rakkaampi ja oon monta, monta tuntia pelannu simssiä elämäni aikana. sillon ku mul oli pöytäkone, ni pelasin vaa sims 2 ja nykyään pelaan pleikkarilla sims 4. joskus haluisin myös kokeilla kolmosta, ja sit tehdä niinku lopullisen päätöksen, että mitä niistä haluan pelata loppuikäni vai pelaanko kahtakin vai kaikkia D: tykkään enemmän pelaa simssiä koneella, ni ootan ku kuuta nousevaa, et hankin joskus uuden koneen ja voin vihdoin pelaa rakasta simssiäni kivasti ;__, ei niinku sillä, että pleikalla pelaaminen ois ihan painajaista, mut on se aika kömpelöä joskus D:</p><p></p><p>sims on must kans luoville ihmisille täydellinen, ku saa rakennella ja sisustaa mielensä mukaan D: puhumattakaan simien luonnista. sims on vaan niin klassikko! D::::: ÄÄÄÄÄÄÄ pitää pelaa simssiä, ku meen hanin luo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 88093, member: 289"] UIJUI onpa kiva kessa, minäki tuun listaamaan!! D: 1. animal crossing: new horizons sanat ei ees välttämättä riitä kuvaamaan, mite paljon rakastan tätä peliä ;__; tää on just mulle tehty, koska oon suht luova ihminen ja mun on tärkeää päästä toteuttamaan itseäni, ja täs saa rakentaa just sellasen saaren ku itse haluaa. myös joskus tää peli on legit mulle henkireikä, koska sillon ku oon ollu tosi yksinäinen, niin oon aina aatellu et meen moikkaamaan mun kyläläisiä. sen ku tein, ei must tuntunu enää nii yksinäiseltä. animal crossing-yhteisö on must tosi ihana, joten oon tykänny erittäin paljon D: siis lähes kaikki on ollu tosi kivoja ihmisiä, keit oon niinku pelin kaut tavannu netissä. animal crossingin keksijä muutti joskus nintendolle töihin kiotoon, ja hänen kaikki läheiset jäi hänen entiseen kotikaupunkiin, muistaakseni tokioon. hän koki olonsa yksinäiseks ja sit animal crossing keksittiin. must toi on ehkä yks ihanimmista syntytarinoista koskaan D: vaikka kyl musta sekin on ihana tarina, ku ööh final fantasy oli sen pelifirmansa kirjaimellinen final fantasy eli viimeinen fantasia, jonka he halus toteuttaa. ja kattokaapa molempien suosiota nyt! 2. grand theft auto v tämä peli on mulle myös tärkeä. tää oli mun ensimmäinen kosketus tarinallisiin peleihin, ja gta tulee _aina_ olemaan mulle yks parhaimmista peleistä. muistan ikusesti, miten vaikuttunu olin siitä, ku ekan kerran pelasin sen läpi. toki kaikista löytyy vikoja, eikä tämäkään niiltä säästy, mut niit on onneksi vain vähän D: ja also, rakkauteni trevorin hahmoon on myös kyl jollain tavalla sanoinkuvaamatonta. mä tykkään siitä, miten erilaisia kaikki kolme päähahmoa on. franklin on vaan semmonen "poju", joka haluaa lopettaa jengijutut ja tehdä jotain isompaa. michael kaihoisasti muistelee vanhoja aikoja, mut ei oikeen tiedä, muuttaisko elämässään oikeasti mitään. michael näkee tilaisuuden ehk tehdä kerranki jotain hyvää, ja toimii sit mentorina franklinille. trevor on kirjaimellisesti hullu, mut trevorin hahmo on yllättävän syvällinen. joskus näin tosi hyvän postauksen tumblrissa, mis joku selitti, että trevor tuntuu itekki pelkäävän itseään joskus ja hän niinku yrittää hukuttaa omat ongelmansa olemalla "seonnut". mut esim. ku trevor ja franklin menee baariin, ni trevor on tosi haavoittuvaisessa tilassa ja sanoo itkien, et "hold me!" emt. mä jotenki vaa tykästyin trevoriin eniten, ja imo se kertoo ihmisestä paljon, että mikä on lempparihahmo gtassa. puhumattakaan siitä, että pelissä on paljon tekemistä. itse tarina ei oo ihan mahottoman pitkä, mut senpä takia se ei ole, koska on paljon muutakin tekemistä. tarina on must rakennettu ihan hyvin, vaikka ehk itse muuttaisin jotain niissä heisteissa. ja tottakai, gta online on best! en enää nii paljoo pelaa ku joskus, mut yleensä ainaki ees kerran tai kaks viikkoon pelaan mu kaverin kans ku oon hanin luona - mu pleikkari siis asuu siellä nykyään lol. tykkään tehdä rahaa ja tuhlata sen kaikkeen kivaan, ja honestly uskallan väittää tän olevan syy siihen, miksen usein osta oikees elämäs mitään hehhe :D 3. the sims - 2 ja 4 pääasiassa simssit kokonaisuudessaan on mulle mun ekoja pelejä, joita pelasin. ihan eka peli oli crash team racing ja sitten sims. sims on ollu mulle kuitenki rakkaampi ja oon monta, monta tuntia pelannu simssiä elämäni aikana. sillon ku mul oli pöytäkone, ni pelasin vaa sims 2 ja nykyään pelaan pleikkarilla sims 4. joskus haluisin myös kokeilla kolmosta, ja sit tehdä niinku lopullisen päätöksen, että mitä niistä haluan pelata loppuikäni vai pelaanko kahtakin vai kaikkia D: tykkään enemmän pelaa simssiä koneella, ni ootan ku kuuta nousevaa, et hankin joskus uuden koneen ja voin vihdoin pelaa rakasta simssiäni kivasti ;__, ei niinku sillä, että pleikalla pelaaminen ois ihan painajaista, mut on se aika kömpelöä joskus D: sims on must kans luoville ihmisille täydellinen, ku saa rakennella ja sisustaa mielensä mukaan D: puhumattakaan simien luonnista. sims on vaan niin klassikko! D::::: ÄÄÄÄÄÄÄ pitää pelaa simssiä, ku meen hanin luo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
top3 pelii
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja