Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Trollhunters (ja miten Rise of the Titans tuhosi koko homman) (pitkä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Yavannah" data-source="post: 196422" data-attributes="member: 11031"><p>Jos joku ei halua spoilereita, niin älä lue eteenpäin, vaan skippaa koko juttu. Itse elokuva ja sarja on katsottavissa kaiketi edelleen Netflixistä jos ne haluaa nähdä. Tai no sarjat kannattaa, mut leffaa ei.</p><p></p><p>Olen samaa mieltä kanssasi tuosta elokuvasta. Ihan p*ska, eikä tuonut yhtään mitään uutta ja pilasi niin paljon. En yhtään pitänyt siitä että Strickler piti tapattaa, etenkin kun hän oli juuri kihlautunut Barbaran kanssa. Kuinka joku saattoi tehdä näin Barbaralle! Kuinka! Ja sitä paitsi odotin peikkohäitä/kihlajaisia, joita sitten ei lopussa tullutkaan. Hävetköön.Tunteet olivat ristiriitaiset, mutta päälimmäisenä pettymys ja epäusko.</p><p>Siis animaatio itsessään hyvä, hahmot ihan mahdottoman upeita kuten aina, samoin ääninäyttelijät tekivät äärettömän upeaa työtä, koska heidät oli valittu hyvin, eli ainoa hyvä teko koko elokuvassa. Ainoa mikä tökki oli täysin käsittämättömän huono käsikirjoitus. En edes tiedä miten kyseinen aivopieru pääsi tuotantoon ja läpi tarkastuksesta.</p><p>Ja pahoitteluni minunkin äärettömän kärkevästä mielipiteestäni mutta Strickler oli minun lempihahmoni tässä sarjassa erittäin monista syistä. Plus että hänen hahmonsa muuttui paljon sarjan aikana. Aluksihan hänet esitettiin omaa etuaan suojelevana pahiksena joka mielistelee isompaa pahista vain omia tarkoitusperiään ajatellen, mutta joka sitten muuttui, vain koska sattui rakastumaan ihmis naiseen, Barbara Lakeen. :) Jim+Claire parin lisäksi tämä on yksi suosikki pariskunnistani. Lisäksi pidän erityisen paljon Stricklerin ääninäyttelijästä Jonathan Hydestä (originaali casting/ääni). Ja Strickler sitten ryhtyi ihan kunnolla auttamaan Jimiä, eikä enää ihan niin paljon ajatellut omaa etuaan ja selkeästi oli valmis tekemään ihan mitä tahansa suojellakseen Barbaraa. :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yavannah, post: 196422, member: 11031"] Jos joku ei halua spoilereita, niin älä lue eteenpäin, vaan skippaa koko juttu. Itse elokuva ja sarja on katsottavissa kaiketi edelleen Netflixistä jos ne haluaa nähdä. Tai no sarjat kannattaa, mut leffaa ei. Olen samaa mieltä kanssasi tuosta elokuvasta. Ihan p*ska, eikä tuonut yhtään mitään uutta ja pilasi niin paljon. En yhtään pitänyt siitä että Strickler piti tapattaa, etenkin kun hän oli juuri kihlautunut Barbaran kanssa. Kuinka joku saattoi tehdä näin Barbaralle! Kuinka! Ja sitä paitsi odotin peikkohäitä/kihlajaisia, joita sitten ei lopussa tullutkaan. Hävetköön.Tunteet olivat ristiriitaiset, mutta päälimmäisenä pettymys ja epäusko. Siis animaatio itsessään hyvä, hahmot ihan mahdottoman upeita kuten aina, samoin ääninäyttelijät tekivät äärettömän upeaa työtä, koska heidät oli valittu hyvin, eli ainoa hyvä teko koko elokuvassa. Ainoa mikä tökki oli täysin käsittämättömän huono käsikirjoitus. En edes tiedä miten kyseinen aivopieru pääsi tuotantoon ja läpi tarkastuksesta. Ja pahoitteluni minunkin äärettömän kärkevästä mielipiteestäni mutta Strickler oli minun lempihahmoni tässä sarjassa erittäin monista syistä. Plus että hänen hahmonsa muuttui paljon sarjan aikana. Aluksihan hänet esitettiin omaa etuaan suojelevana pahiksena joka mielistelee isompaa pahista vain omia tarkoitusperiään ajatellen, mutta joka sitten muuttui, vain koska sattui rakastumaan ihmis naiseen, Barbara Lakeen. :) Jim+Claire parin lisäksi tämä on yksi suosikki pariskunnistani. Lisäksi pidän erityisen paljon Stricklerin ääninäyttelijästä Jonathan Hydestä (originaali casting/ääni). Ja Strickler sitten ryhtyi ihan kunnolla auttamaan Jimiä, eikä enää ihan niin paljon ajatellut omaa etuaan ja selkeästi oli valmis tekemään ihan mitä tahansa suojellakseen Barbaraa. :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Trollhunters (ja miten Rise of the Titans tuhosi koko homman) (pitkä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja