Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tsempataan toisiamme opiskelutehtävien teossa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mantelimaito" data-source="post: 74244" data-attributes="member: 1252"><p>Ajattelin kokeilla, että löytysikö täältä porukkaa vertaistukihengessä keskustelemaan opiskelutehtävistä? Erityisesti jos on jonkun tehtävän DL tai esim. tentti tulossa ja haluaisi jollekin jakaa omia opiskelutavoitteitaan tai mitä on työn alla. Keskustelu olisi suunnattu ehkäpä erityisesti AMK- ja yliopisto-opintoja tekeville, mutta toki muidenkin koulutusasteiden opiskelijat ovat tervetulleita mukaan.</p><p></p><p>Itse teen nyt avoimen yliopiston opintoja työn ohessa ja tässä joku päivä sitten havahduin, että ensi viikon lopussa loppuu erään kurssin suoritusaika ja mulla on suurin osa kurssiin liittyvästä palautettavasta tehtävästä vielä tekemättä. (Ja toki kannattaa kirjoitella ennemmin tänne kuin esim. olla nytkin tekemässä sitä tehtävää.) Eikä tässä vielä kaikki, mulla on ensi viikolla myös eräs harrastukseen liittyvä tapahtuma, joka vaatii valmistautumista, joten tarvii nyt ihan oikeasti aikatauluttaa, että milloin teen mitäkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mantelimaito, post: 74244, member: 1252"] Ajattelin kokeilla, että löytysikö täältä porukkaa vertaistukihengessä keskustelemaan opiskelutehtävistä? Erityisesti jos on jonkun tehtävän DL tai esim. tentti tulossa ja haluaisi jollekin jakaa omia opiskelutavoitteitaan tai mitä on työn alla. Keskustelu olisi suunnattu ehkäpä erityisesti AMK- ja yliopisto-opintoja tekeville, mutta toki muidenkin koulutusasteiden opiskelijat ovat tervetulleita mukaan. Itse teen nyt avoimen yliopiston opintoja työn ohessa ja tässä joku päivä sitten havahduin, että ensi viikon lopussa loppuu erään kurssin suoritusaika ja mulla on suurin osa kurssiin liittyvästä palautettavasta tehtävästä vielä tekemättä. (Ja toki kannattaa kirjoitella ennemmin tänne kuin esim. olla nytkin tekemässä sitä tehtävää.) Eikä tässä vielä kaikki, mulla on ensi viikolla myös eräs harrastukseen liittyvä tapahtuma, joka vaatii valmistautumista, joten tarvii nyt ihan oikeasti aikatauluttaa, että milloin teen mitäkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tsempataan toisiamme opiskelutehtävien teossa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja