Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuleeko teille koskaan jostain ihmisestä sellaista hyvin vahvaa ahdistavaa fiilistä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 119214" data-attributes="member: 32"><p>On toki niitäkin tapauksia, että joku ihminen on saattanut tuntua alussa hieman pelottavalta, tosin eri tavalla pelottavalta kuin aloituksessa puhumastani ihmistyypistä. Ja tämmösissä tapauksissa siitä on paljastunut superhyvä tyyppi ja se erilainen paha tunne siitä häviää äkkiä kun vaihtaa ekat sanat hänen kanssaan. Monesti sit sen jälkeen hakeudun automaattisesti näiden tyyppien seuraan enemmän ilman mitään pelkoa. Tai oikeastaan, siinä on sellaista vetovoimaa molempien suunnilta. Molemmat, minä ja se tyyppi vain ajaudutaan toistemme seuraan. Mutta se alkuahdistus on tosiaan erilaista, enemmänkin sellaista semi PINNALLISTA että ”tuo tyyppi vaikuttaa tosi kiinnostavalta, haluun olla sen kaveri, mut se pukeutuu niin coolisti/sillä on resting bitch face/se vaikuttaa niin älykkäältä et haluaakohan se ees tutustua tämmöseen mun kaltaiseen keskiverto harmaahiirulaiseen? En tiiä uskallanko mennä juttelee sille…” </p><p>Hah, haluun kertoo tässä yhen hauskan tapauksen kun mulle on joskus yks tyyppi sanonu että ei oo uskaltanut tulla mulle jutteleen, koska oon niin cool :D </p><p>Ja itse taas en ois uskaltanut ehkä lähestyä tätä tyyppiä koska minulle taas hän vaikutti hyvin älykkäältä tyypiltä. Mutta sit vain hänestä tuli minulle lopulta yksi helposti lähestyttävimmistä keskustelukavereista koko koulussa ja oikeestaan me molemmat oltiin aika samalla aaltopituudella. Ja tajusin, ettei kaikki älykkäät ihmiset todellakaan ole niin pelottavia kuin ajattelin, päin vastoin. </p><p></p><p>Mut silloin tietää olla varuillaan kun vaihtaa sanat sen tyypin kanssa, joka tuntuu sillä tavalla ahdistavalta mitä aloituksessa kerroin ja se ahdistava tunne vaan pysyy vaikka ois kaveerannut sen kaa pidemmänkin aikaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 119214, member: 32"] On toki niitäkin tapauksia, että joku ihminen on saattanut tuntua alussa hieman pelottavalta, tosin eri tavalla pelottavalta kuin aloituksessa puhumastani ihmistyypistä. Ja tämmösissä tapauksissa siitä on paljastunut superhyvä tyyppi ja se erilainen paha tunne siitä häviää äkkiä kun vaihtaa ekat sanat hänen kanssaan. Monesti sit sen jälkeen hakeudun automaattisesti näiden tyyppien seuraan enemmän ilman mitään pelkoa. Tai oikeastaan, siinä on sellaista vetovoimaa molempien suunnilta. Molemmat, minä ja se tyyppi vain ajaudutaan toistemme seuraan. Mutta se alkuahdistus on tosiaan erilaista, enemmänkin sellaista semi PINNALLISTA että ”tuo tyyppi vaikuttaa tosi kiinnostavalta, haluun olla sen kaveri, mut se pukeutuu niin coolisti/sillä on resting bitch face/se vaikuttaa niin älykkäältä et haluaakohan se ees tutustua tämmöseen mun kaltaiseen keskiverto harmaahiirulaiseen? En tiiä uskallanko mennä juttelee sille…” Hah, haluun kertoo tässä yhen hauskan tapauksen kun mulle on joskus yks tyyppi sanonu että ei oo uskaltanut tulla mulle jutteleen, koska oon niin cool :D Ja itse taas en ois uskaltanut ehkä lähestyä tätä tyyppiä koska minulle taas hän vaikutti hyvin älykkäältä tyypiltä. Mutta sit vain hänestä tuli minulle lopulta yksi helposti lähestyttävimmistä keskustelukavereista koko koulussa ja oikeestaan me molemmat oltiin aika samalla aaltopituudella. Ja tajusin, ettei kaikki älykkäät ihmiset todellakaan ole niin pelottavia kuin ajattelin, päin vastoin. Mut silloin tietää olla varuillaan kun vaihtaa sanat sen tyypin kanssa, joka tuntuu sillä tavalla ahdistavalta mitä aloituksessa kerroin ja se ahdistava tunne vaan pysyy vaikka ois kaveerannut sen kaa pidemmänkin aikaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuleeko teille koskaan jostain ihmisestä sellaista hyvin vahvaa ahdistavaa fiilistä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja