Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tuli kauhea ikävä Lemmikki.se:n (susi)ropeja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="swindle" data-source="post: 13651" data-attributes="member: 118"><p>mmhh varmaankin joo. mulle se oli ensimmäisiä nettisivuja mitä oikeastaan ikinä aloin käyttämään. muistan vieläki mun ekan kanin minkä ostin, sen nimi oli Täplä ja hoidin sitä ihan innoissani sen ekan illan ja sitten onnistuin hienosti myymään sen enkä saanu sitä enää ostettua takasin koska mulla ei ollu tarpeeksi rahaa XD myynnistä sai vissiin 30€ ja lemmikit tais maksaa 50-60€? </p><p></p><p></p><p>oon vanhanaikainen siinä mielessä että kuvittelen edelleen että toiset sivustot on "tarkoitettu" käytettäväksi koneella, meinaan siinä mielessä ettei demin käyttö koskaan tuntunut luonnolliselta jollain puhelimella :| tulipa taas jotenkin surkea olo, kaipaan vanhoja asioita mitä ei tule enää koskaan saamaan takaisin. tuntuu hassulta ikävöidä lemmikkiä vaikka mulla ei jäänyt sieltä edes tuttuja, onnistuin aktivoitumaan siellä vasta sillon kun itse sivusto teki jo kuolemaa mutta luin tosi paljon niitä vanhoja keskusteluja. jäi myös mieleen että tuherrusseinällä näky ihan viimesinä aikoina tyyliin kuukauden viestit joissa ihmiset valitti sivuston hiljasuudesta kun ennen siellä oli jatkuva meno päällä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swindle, post: 13651, member: 118"] mmhh varmaankin joo. mulle se oli ensimmäisiä nettisivuja mitä oikeastaan ikinä aloin käyttämään. muistan vieläki mun ekan kanin minkä ostin, sen nimi oli Täplä ja hoidin sitä ihan innoissani sen ekan illan ja sitten onnistuin hienosti myymään sen enkä saanu sitä enää ostettua takasin koska mulla ei ollu tarpeeksi rahaa XD myynnistä sai vissiin 30€ ja lemmikit tais maksaa 50-60€? oon vanhanaikainen siinä mielessä että kuvittelen edelleen että toiset sivustot on "tarkoitettu" käytettäväksi koneella, meinaan siinä mielessä ettei demin käyttö koskaan tuntunut luonnolliselta jollain puhelimella :| tulipa taas jotenkin surkea olo, kaipaan vanhoja asioita mitä ei tule enää koskaan saamaan takaisin. tuntuu hassulta ikävöidä lemmikkiä vaikka mulla ei jäänyt sieltä edes tuttuja, onnistuin aktivoitumaan siellä vasta sillon kun itse sivusto teki jo kuolemaa mutta luin tosi paljon niitä vanhoja keskusteluja. jäi myös mieleen että tuherrusseinällä näky ihan viimesinä aikoina tyyliin kuukauden viestit joissa ihmiset valitti sivuston hiljasuudesta kun ennen siellä oli jatkuva meno päällä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tuli kauhea ikävä Lemmikki.se:n (susi)ropeja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja