Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tulin just tänne leirikeskukseen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 54399" data-attributes="member: 167"><p>Nyt tuli muuten taas mieleen inhottava muisto riparilta... Muistn ku päivittäin laulettiin aika paljon, joskus virsiä ja joskus jotain muita hengellisiä lauluja. Ja mä olin oikeesti tyyliin ainut, joka siellä laulo ohjaajien lisäks... Mun mielestä on inhottavaa laulaa muiden kuullen, enkä tykkää ees puhua tuntemattomille, mutta kuitenkin, jos on joku yhteislaulu niin kyl mä koen et siinä pitää laulaa, edes hiljaa, vaikka ei se mikään pakote tai velvollisuus olekkaan. </p><p></p><p>Mut sit oli niin ahdistavaa, ku mun lisäks siellä saatto ehkä pari tyttöö välillä laulaa ihan hiljaa mun lisäks... Ja sit kerran opet kannusti tyyppei laulamaan. Sit mä ja mun huonetoverit laulettiin hiljaa, ku ei tietenkään uskallettu kovaa kailottaa, mut sit siihen tuli laulamaan myös pari poikaa, jotka sit laulo kovempaan ääneen. Sitte laulun aikana opet yritti saada tyttöjä(eli oikeestaan vaan mua ja mun huonetovereita...) laulamaan kovempaa ja ku oltiin laulettu niin se kehu hirveesti, kuinka pojat laulo kovaa ja että tytöillä on vähän hennompi ääni.</p><p></p><p>Mun mielestä se oli vähän epäreiluu, koska oltiin kuitenkin yritetty ja vaatii enemmän uskallusta laulaa, kun juuri kukaan muu yli 20 hengen ryhnästä ei laula... Ois ollut kiva, jos se olis vaan kehunut kaikkii, jotka laulo siitä, et uskalsi ylipäätään yrittää toisin ku 90% ryhmästä, mut sen sijaan se kehuki vaan silleen "pojat laulo tosi hyvin, hyvä pojat" vaikka suurin osa pojista ei ees laulanut, niin senkin takii vähän epäreiluu, koska olis ollut sit mieluummin parempi silleen, et se olis suoraan kehunut niitä poikia nimeltä... Ja kyseessä oli siis semmonen laulu, jossa oli tyttöjen vuoro laulaa ja poikien vuoro laulaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 54399, member: 167"] Nyt tuli muuten taas mieleen inhottava muisto riparilta... Muistn ku päivittäin laulettiin aika paljon, joskus virsiä ja joskus jotain muita hengellisiä lauluja. Ja mä olin oikeesti tyyliin ainut, joka siellä laulo ohjaajien lisäks... Mun mielestä on inhottavaa laulaa muiden kuullen, enkä tykkää ees puhua tuntemattomille, mutta kuitenkin, jos on joku yhteislaulu niin kyl mä koen et siinä pitää laulaa, edes hiljaa, vaikka ei se mikään pakote tai velvollisuus olekkaan. Mut sit oli niin ahdistavaa, ku mun lisäks siellä saatto ehkä pari tyttöö välillä laulaa ihan hiljaa mun lisäks... Ja sit kerran opet kannusti tyyppei laulamaan. Sit mä ja mun huonetoverit laulettiin hiljaa, ku ei tietenkään uskallettu kovaa kailottaa, mut sit siihen tuli laulamaan myös pari poikaa, jotka sit laulo kovempaan ääneen. Sitte laulun aikana opet yritti saada tyttöjä(eli oikeestaan vaan mua ja mun huonetovereita...) laulamaan kovempaa ja ku oltiin laulettu niin se kehu hirveesti, kuinka pojat laulo kovaa ja että tytöillä on vähän hennompi ääni. Mun mielestä se oli vähän epäreiluu, koska oltiin kuitenkin yritetty ja vaatii enemmän uskallusta laulaa, kun juuri kukaan muu yli 20 hengen ryhnästä ei laula... Ois ollut kiva, jos se olis vaan kehunut kaikkii, jotka laulo siitä, et uskalsi ylipäätään yrittää toisin ku 90% ryhmästä, mut sen sijaan se kehuki vaan silleen "pojat laulo tosi hyvin, hyvä pojat" vaikka suurin osa pojista ei ees laulanut, niin senkin takii vähän epäreiluu, koska olis ollut sit mieluummin parempi silleen, et se olis suoraan kehunut niitä poikia nimeltä... Ja kyseessä oli siis semmonen laulu, jossa oli tyttöjen vuoro laulaa ja poikien vuoro laulaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tulin just tänne leirikeskukseen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja