Tulin suihkusta ja

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
keskellä pöytää oli käärme. Istuin alas ja vasta hetken päästä huomasin että siinä sohvalla makaa toinen.

Onkohan tämmösille tilanteille omaa tukiryhmää jossain?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Eihän ne mene, jos asunnon lämpötilaa pysyy miellyttävänä niille?
Talvilepoon ilmeisesti riittää että ottaa terraarion lämmöt pois, täyshorrokseen nuo ei mene.
Ihmettelin kyllä aamulla ääneen miksi kaikki on vielä hereillä ja ilmeni että käärmevastaavalla tuli vahingossa ruokittua kaikki ku piti ruokkia vaan ne jotka ei mee levolle, nyt jos lämmöt pistää kiinni tulee ruumiita.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Talvilepoon ilmeisesti riittää että ottaa terraarion lämmöt pois, täyshorrokseen nuo ei mene.
Ihmettelin kyllä aamulla ääneen miksi kaikki on vielä hereillä ja ilmeni että käärmevastaavalla tuli vahingossa ruokittua kaikki ku piti ruokkia vaan ne jotka ei mee levolle, nyt jos lämmöt pistää kiinni tulee ruumiita.
Vai niin! Ehkä ne ovat hakeneet sitten sitä lämpöä ja ravintoa lähtemällä ulos.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Mun ikuiset traumat tuli siitä kun torakka oli eksyny makkariin keskellä yötä D: käärmeet ei samaa paniikkia pysty aiheuttamaan vaikka löytysivät sängystä :'D
Mä en vieläkään ymmärrä miten pystyt asumaan noiden keskelläD:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Mä en vieläkään ymmärrä miten pystyt asumaan noiden keskelläD:
Mulla ei oo ongelmaa matelijoiden kanssa mutta ötökät vaatii totuttelua :D ekan kerran ku kävin täällä mulle lätkästiin kaks torakkaa syliin, mietin kahdesti tuunko enää ikinä takasin.
Mutta pahinta mulle silti on tuo molossikoirien kuola, mun koira ei kuolaa ollenkaan ja nuo toisten limanaamat on hirveitä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Mulla ei oo ongelmaa matelijoiden kanssa mutta ötökät vaatii totuttelua :D ekan kerran ku kävin täällä mulle lätkästiin kaks torakkaa syliin, mietin kahdesti tuunko enää ikinä takasin.
Mutta pahinta mulle silti on tuo molossikoirien kuola, mun koira ei kuolaa ollenkaan ja nuo toisten limanaamat on hirveitä D:
Kieltämättä aika namskis:D
 
Ylös Pohja