Tulipa fiksu olo

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Olin liikennevaloissa ja odotin et valot vaihtuu vihreiksi, mutta samalla olin niin keskittynyt yhdistään kuulokkeita puhelimeen, että en tajunnut, kun valot vaihtu vaikka tuijotin niitä. Esitin sitten että sain jonkun viestin ja siirryin vähän sivummalle ja menin vasta seuraavilla, koska mulla ei ollu mitään hajua kauan ne valot oli ollu vaihtuneina. Sori siis niille autoilijoille jotka joutu odottaan turhaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Olin liikennevaloissa ja odotin et valot vaihtuu vihreiksi, mutta samalla olin niin keskittynyt yhdistään kuulokkeita puhelimeen, että en tajunnut, kun valot vaihtu vaikka tuijotin niitä. Esitin sitten että sain jonkun viestin ja siirryin vähän sivummalle ja menin vasta seuraavilla, koska mulla ei ollu mitään hajua kauan ne valot oli ollu vaihtuneina. Sori siis niille autoilijoille jotka joutu odottaan turhaan.
Kyllähän niillekin valot vaihtuvat muutenkin, ei se sinun vikasi ole.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kyllähän niillekin valot vaihtuvat muutenkin, ei se sinun vikasi ole.
Niin, no totta, noissa valoissa vaan oli sellanen nappi jota mä olin painanut, mutta toisaalta niissä vaihtuu valot joskus muutenkin, niin eihän ne autoilijat tiennyt olinko mä painanu sitä nappia. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tää sivummalle siirtyminen ja vieatin lukemisen esittäminen kuvaa jotenkin todella hyvin mua :D Olisin varmaan tehnyt samalla tavalla samassa tilanteessa
Jostain syystä aina, kun tulee joku tällänen tilanne, niin melkeen reflexinä otan puhelimen käteen ja esitän, että nyt tuli joku tärkee viesti tmv. Liian tuttua :D
 
Ylös Pohja