Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuttu ei vastaa lainkaan viesteihini
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 30711" data-attributes="member: 89"><p>Oon kyl usein ollut sitä mieltä, että mieluiten kannattaa olla yksin kuin huonossa seurassa, mutta sit se yksinolo samalla raastaa omaa mielenterveyttä. :(</p><p></p><p>Ja totta toi, että asiaan on enää turha puuttua, kun jo pitkään se on tolleen käyttäytynyt. Kun se oli viel eksänsä kaa yhes, niin niil oli aina vähän välii riitoja ja erosivat monesti. Tiiän ainakin, että kerran sen eksä suuttu siitä, ettei tää kaveri viesteihin vastannut.</p><p></p><p>Ja kyl tää lukioaika olikin mulle pettymys, kun tulin syrjityksi omanhenkisessä porukassani, joka on siis mun lukioryhmäni. Oon siis kuvislinjalla. Ja samalla yksinäisyys on lukion aikana mulla lisääntynyt. Onneks oon nyt abi, niin ei tuu enää kaveriani luultavasti nähtyä. Korkeakouluopintoja ajatellen hain itselle mieluista alaa eli graafista suunnittelua opiskelee, mutta aikaisempien kokemusten perusteella pelkään, etten tuu korkeakoulussakaan kavereita saamaan.</p><p></p><p>EDIT: Niin ja siis tää mun oudoksuminen alkoi lähinnä ala-asteen jälkeen. Yläasteella luokkalaiseni jaksoivt valittaa minusta ties mistä, eikä kerran yks luokkalaiseni halunnut kanssani köksätunnilla pariksi. Aikuiset sanoivat mulle ennen yläastetta, että tulisin olemaan pidetty yläasteella, mutta toisin kävi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 30711, member: 89"] Oon kyl usein ollut sitä mieltä, että mieluiten kannattaa olla yksin kuin huonossa seurassa, mutta sit se yksinolo samalla raastaa omaa mielenterveyttä. :( Ja totta toi, että asiaan on enää turha puuttua, kun jo pitkään se on tolleen käyttäytynyt. Kun se oli viel eksänsä kaa yhes, niin niil oli aina vähän välii riitoja ja erosivat monesti. Tiiän ainakin, että kerran sen eksä suuttu siitä, ettei tää kaveri viesteihin vastannut. Ja kyl tää lukioaika olikin mulle pettymys, kun tulin syrjityksi omanhenkisessä porukassani, joka on siis mun lukioryhmäni. Oon siis kuvislinjalla. Ja samalla yksinäisyys on lukion aikana mulla lisääntynyt. Onneks oon nyt abi, niin ei tuu enää kaveriani luultavasti nähtyä. Korkeakouluopintoja ajatellen hain itselle mieluista alaa eli graafista suunnittelua opiskelee, mutta aikaisempien kokemusten perusteella pelkään, etten tuu korkeakoulussakaan kavereita saamaan. EDIT: Niin ja siis tää mun oudoksuminen alkoi lähinnä ala-asteen jälkeen. Yläasteella luokkalaiseni jaksoivt valittaa minusta ties mistä, eikä kerran yks luokkalaiseni halunnut kanssani köksätunnilla pariksi. Aikuiset sanoivat mulle ennen yläastetta, että tulisin olemaan pidetty yläasteella, mutta toisin kävi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuttu ei vastaa lainkaan viesteihini
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja