Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
(TW: itsetuhoisuus) Oonko turhaan katkera ja vihanen tästä? (Liittyen isoveljeen)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 148551" data-attributes="member: 1348"><p>Se on ollu mun discord kavereissa jo jonku aikaa ja nyt viimeks ku hiljattain nähtiin nii se sano et sil ei oo ees mun puhelinnumeroo et vois laittaa wapissa viestii nii päädyin sit antaa mun numeron sille sillon. Ei siinä mitää, pari yötä sitte laitoin sille yhen aikoihin yöllä viestiä discordissa (peräti kaks viestiä) joiden takii mun isoveli joka oli just saamas unta ei sannukaa unta ja valvo sen takii sitte koko yön.</p><p></p><p>Tästä seurauksena mun isoveli ESTI mut discordissa. Siis ymmärrän et on tosi inhottavaa, rasittavaa, kurjaa ja uuvuttavaa jos ei saa nukuttua koko yönä uniongelmien takii. Mut onks se mun vikaa et jos se ite tietää et se on niin herkkäuninen et se ei voi laittaa viestiäänii pois päältä jos kerran ne voi pilata sen koko yön unet?? Tos ois ollu kolme muuta vähemmän radikaalii vaihtoehtoo miten toimii tos tilanteessa: 1) Pyytää mua etten jatkos laita x-y aikana sille viestiä 2) ottaa viestiäänet pois käytöstä 3) mutee mun ja sen välinen keskustelu.</p><p></p><p>Tän jälkeen ku huomasin et se oli estäny mut nii sanoin sille wapissa et jos se ei haluu herätä yöllä viestiääniin nii se on sen vastuulla oottaa ne pois käytöstä et turha sen on mua siitä syyllistää. Ilmasin myös et mul tuli siit tosi paha mieli ja et aloin itkemään sen takia.</p><p></p><p>Miten mun rakas isoveli reagoi? Esti mut wapissaki. :)</p><p></p><p>Laitoin sille sit viel tekstaril viestii siitä et miten must tuntuu silt et se aina olettaa et muiden pitäs ottaa se huomioon ihan kaikessa ja et vaan sen mukavuus on tärkeintä (koska se saa AINA parhaimman paikan majottuu meijän porukoil vieraillessa ja mökillä, parhaimman paikan autossa, parhaimma aina kaikessa koska se on tommonen pumpuliprimadonna. Ja et jos se yhtää ajattelis muitaki ku itteensä nii se tietäis et miten pahalta epävakaasta (mul on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö ja se on erittäin tietonen siitä ja sitä on tosi vaikee unohtaa koska mun kädet on täynnä arpia ranteista olkapäihin ja ku sanon täynnä nii en tarkota et muutama arpi siellä ja muutama täällä vaa sillee et niit on niin paljon et niit ei pysty enää ees laskemaan ku niit on paljon lomittain ja päällekäin) tommonen voi tuntua ja et se voi pahimmas tapaukses johtaa siihen et saatan vahingoittaa itteeni. Ja et mutku ei, tärkeintä on vaan se et se saa kaiken mahollisen mukavuuden ja et vaan se otetaan huomioon. Muut saa sit aina ne jämät siitä mitä se ei tarvii.</p><p></p><p>Ja et sit ku sitä sättii/antaa kritiikkii jostain nii se vaa estää koska ei kestä kuulla sitä et muillaki voi olla paska olo ja vielä jopa sen takia. Niinku miten itsekeskeinen voi olla et olettaa et mun pitäis tietää ettei sille saa laittaa yöl viestii jos se ei oo koskaan ees pyytäny mua olee laittamasta x-y aikaan viestii. Tai mist mä voin tietää et se ei oo laittanu viestiäänii pois käytöstä yöks vaik se ite tietää et on niin herkkä uninen et pari viestiääntä voi pilata sen koko yö unet?? Ja miks sen ensimmäinen ratkasu on ESTÄÄ toinen?</p><p></p><p>Oon oikeesti tosi loukkaantunu ja tosi vihanen sen toiminnasta. Ja kuten ilmasin nii ymmärrän et se on perseestä jos ei saa koko yönä unta. Mut onks toi nyt oikeesti mun vikaa ja oonks mä vaan ylidramaattinen ku oon loukkaantunu siitä et se esti mut kaikkialta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 148551, member: 1348"] Se on ollu mun discord kavereissa jo jonku aikaa ja nyt viimeks ku hiljattain nähtiin nii se sano et sil ei oo ees mun puhelinnumeroo et vois laittaa wapissa viestii nii päädyin sit antaa mun numeron sille sillon. Ei siinä mitää, pari yötä sitte laitoin sille yhen aikoihin yöllä viestiä discordissa (peräti kaks viestiä) joiden takii mun isoveli joka oli just saamas unta ei sannukaa unta ja valvo sen takii sitte koko yön. Tästä seurauksena mun isoveli ESTI mut discordissa. Siis ymmärrän et on tosi inhottavaa, rasittavaa, kurjaa ja uuvuttavaa jos ei saa nukuttua koko yönä uniongelmien takii. Mut onks se mun vikaa et jos se ite tietää et se on niin herkkäuninen et se ei voi laittaa viestiäänii pois päältä jos kerran ne voi pilata sen koko yön unet?? Tos ois ollu kolme muuta vähemmän radikaalii vaihtoehtoo miten toimii tos tilanteessa: 1) Pyytää mua etten jatkos laita x-y aikana sille viestiä 2) ottaa viestiäänet pois käytöstä 3) mutee mun ja sen välinen keskustelu. Tän jälkeen ku huomasin et se oli estäny mut nii sanoin sille wapissa et jos se ei haluu herätä yöllä viestiääniin nii se on sen vastuulla oottaa ne pois käytöstä et turha sen on mua siitä syyllistää. Ilmasin myös et mul tuli siit tosi paha mieli ja et aloin itkemään sen takia. Miten mun rakas isoveli reagoi? Esti mut wapissaki. :) Laitoin sille sit viel tekstaril viestii siitä et miten must tuntuu silt et se aina olettaa et muiden pitäs ottaa se huomioon ihan kaikessa ja et vaan sen mukavuus on tärkeintä (koska se saa AINA parhaimman paikan majottuu meijän porukoil vieraillessa ja mökillä, parhaimman paikan autossa, parhaimma aina kaikessa koska se on tommonen pumpuliprimadonna. Ja et jos se yhtää ajattelis muitaki ku itteensä nii se tietäis et miten pahalta epävakaasta (mul on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö ja se on erittäin tietonen siitä ja sitä on tosi vaikee unohtaa koska mun kädet on täynnä arpia ranteista olkapäihin ja ku sanon täynnä nii en tarkota et muutama arpi siellä ja muutama täällä vaa sillee et niit on niin paljon et niit ei pysty enää ees laskemaan ku niit on paljon lomittain ja päällekäin) tommonen voi tuntua ja et se voi pahimmas tapaukses johtaa siihen et saatan vahingoittaa itteeni. Ja et mutku ei, tärkeintä on vaan se et se saa kaiken mahollisen mukavuuden ja et vaan se otetaan huomioon. Muut saa sit aina ne jämät siitä mitä se ei tarvii. Ja et sit ku sitä sättii/antaa kritiikkii jostain nii se vaa estää koska ei kestä kuulla sitä et muillaki voi olla paska olo ja vielä jopa sen takia. Niinku miten itsekeskeinen voi olla et olettaa et mun pitäis tietää ettei sille saa laittaa yöl viestii jos se ei oo koskaan ees pyytäny mua olee laittamasta x-y aikaan viestii. Tai mist mä voin tietää et se ei oo laittanu viestiäänii pois käytöstä yöks vaik se ite tietää et on niin herkkä uninen et pari viestiääntä voi pilata sen koko yö unet?? Ja miks sen ensimmäinen ratkasu on ESTÄÄ toinen? Oon oikeesti tosi loukkaantunu ja tosi vihanen sen toiminnasta. Ja kuten ilmasin nii ymmärrän et se on perseestä jos ei saa koko yönä unta. Mut onks toi nyt oikeesti mun vikaa ja oonks mä vaan ylidramaattinen ku oon loukkaantunu siitä et se esti mut kaikkialta? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
(TW: itsetuhoisuus) Oonko turhaan katkera ja vihanen tästä? (Liittyen isoveljeen)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja