Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW (itsetyhmäily) Pitkästä aikaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 125429" data-attributes="member: 1348"><p>Oon siis hakeutunu täl hetkel vaik ja mihin apuun. Haetaan mulle taas psykotearpiaa mut vähän erilaist terapiaa ku aikasemmin oli. Mut siinki menee hetki et löytää kelan hyväksymän vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen terapeutin jol ois osamista auttaa mua mun ongelmissa. Oon myös ottanu yhteyttä A-klinikkaan ja saan sielt viikottain keskusteluapua.</p><p></p><p>Mut tänään viiltelin ihan huolella. Viimeks viilsin vaan kolme haavaa tohon ranteeseen ("väärälle puolelle") mut tänään viilsin ties kuinka monta haavaa silleen et se ylttää taas ranteesta kyynerpäähän asti. *huoh*</p><p></p><p>Vituttaa siis niin paljon se et mun sisko ei ymmärrä miten paskasti voin ja se et se on ihan et "kyl meijän äidis on hyviiki puolii." Mut ku ei vittu ole. Kaikki "hyvät" asiat mitä se tekee on vaan peitelläkseen kaikkee sitä paskaa mitä se on mulle tehny. "Tos on sulle pyykinpesukone, lipasto, uus sänky... Pffth en tee sun rahalla mitään. Haluun anteekspyynnön. Mut must tuntuu et meijän äiti on vaan ilonen et sen ei tarvii kuulla must enää (ku laitoin sille viestii et estän ne sit ku se soittaa ja pyytää anteeks mut sitä nyt on ihan turha toivoo). Narsisti mikä narsisti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 125429, member: 1348"] Oon siis hakeutunu täl hetkel vaik ja mihin apuun. Haetaan mulle taas psykotearpiaa mut vähän erilaist terapiaa ku aikasemmin oli. Mut siinki menee hetki et löytää kelan hyväksymän vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen terapeutin jol ois osamista auttaa mua mun ongelmissa. Oon myös ottanu yhteyttä A-klinikkaan ja saan sielt viikottain keskusteluapua. Mut tänään viiltelin ihan huolella. Viimeks viilsin vaan kolme haavaa tohon ranteeseen ("väärälle puolelle") mut tänään viilsin ties kuinka monta haavaa silleen et se ylttää taas ranteesta kyynerpäähän asti. *huoh* Vituttaa siis niin paljon se et mun sisko ei ymmärrä miten paskasti voin ja se et se on ihan et "kyl meijän äidis on hyviiki puolii." Mut ku ei vittu ole. Kaikki "hyvät" asiat mitä se tekee on vaan peitelläkseen kaikkee sitä paskaa mitä se on mulle tehny. "Tos on sulle pyykinpesukone, lipasto, uus sänky... Pffth en tee sun rahalla mitään. Haluun anteekspyynnön. Mut must tuntuu et meijän äiti on vaan ilonen et sen ei tarvii kuulla must enää (ku laitoin sille viestii et estän ne sit ku se soittaa ja pyytää anteeks mut sitä nyt on ihan turha toivoo). Narsisti mikä narsisti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW (itsetyhmäily) Pitkästä aikaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja