Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW: Mul on pitkäst aikaa semmonen olo et haluaisin vaan...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 55220" data-attributes="member: 431"><p>Siis tuskin mä mitään itelleni teen, et silleen joo ihan turvallista. Mitä nyt alkoholia saatan juoda holtittomasti ja aiheuttaa itelleni vaaratilanteita (esim. mitä vittua mä tollon pari päivää sitteki mietin ku raahasin vaan randomin miehen mun kotiin.. *huoh*). Jotenki tuntuu et vaik en itteeni ois tappamassa tai mitään, nii silti jollain muilla tavoin käyttäydyn sit itsetuhosesti. Esim. just se et tuhlaa rahaa mihin sattuu vaik pitäis säästää. Tai et tekis mieli alottaa joku kunnon pro ana dieetti ihan vaa siks et olis jotain sisältöö elämässä. Tai katkoo välit perheeseen ku on semmonen olo et en mäkään sit haluu välittää kenestäkään ihmisistä ku ei kukaan mustakaan, et haluun sit olla täysin yksin.</p><p></p><p>Ja siis asun joo yksin, oon asunu jo vuosia. Jotenki tuntuu et mäki ku oon jo 29v et tän ikäsen on entist vaikeempi löytää ees kavereita. Ehkä mun pitää vaa hyväksyy se et mul on vaan mun tulpat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 55220, member: 431"] Siis tuskin mä mitään itelleni teen, et silleen joo ihan turvallista. Mitä nyt alkoholia saatan juoda holtittomasti ja aiheuttaa itelleni vaaratilanteita (esim. mitä vittua mä tollon pari päivää sitteki mietin ku raahasin vaan randomin miehen mun kotiin.. *huoh*). Jotenki tuntuu et vaik en itteeni ois tappamassa tai mitään, nii silti jollain muilla tavoin käyttäydyn sit itsetuhosesti. Esim. just se et tuhlaa rahaa mihin sattuu vaik pitäis säästää. Tai et tekis mieli alottaa joku kunnon pro ana dieetti ihan vaa siks et olis jotain sisältöö elämässä. Tai katkoo välit perheeseen ku on semmonen olo et en mäkään sit haluu välittää kenestäkään ihmisistä ku ei kukaan mustakaan, et haluun sit olla täysin yksin. Ja siis asun joo yksin, oon asunu jo vuosia. Jotenki tuntuu et mäki ku oon jo 29v et tän ikäsen on entist vaikeempi löytää ees kavereita. Ehkä mun pitää vaa hyväksyy se et mul on vaan mun tulpat. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
TW: Mul on pitkäst aikaa semmonen olo et haluaisin vaan...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja