Mielenterveys TW/SV: Pitkästä aikaa sellane olo et haluisin vaa satuttaa itteeni

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tai siis tavallaan toi halu on koko aja taustalla mut ku on ollu jo yli 4 kk putki et en oo viillelly (käytän tosin tämmöstä venyvää lankaa josta oon teheny käsikorun sillai ns. "korvaajana" mut en laske sitä tähän ku ei tunnu juuri miltään ja ei tuu pysyviä jälkiä) nii en oikee toisaalta kehtais
Mut silti tekis vaan niin kauhiasti mieli vaa ottaa se mattopuukko jostaki laatikon pohjalta minne oon sen tunkenu
En vaan uskalla sanua kellekkää mittää tästä et tuntuu tältä
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
781
Reaktioarvo
752
Voi ei, kurjaa kuulla. D: Voin kuitenkin vannoa, ettei viiltely helpota kuin sen hetken (jos silloinkaan) ja paha olo palaa usein vikkelästi takaisin. En suosittele sitä, mutta tiedän tuon fiiliksen hyvin. Olen itsekin sortunut viiltelemään ja on jatkuvasti muutenkin paha olla.

Kannattaa puhua jollekin. ❤️ Mä olen muutamaan otteeseen meinannut lähteä päivystykseen, kun on ollut niin järkyttävän raskaat fiilikset. Joskus tekisi mieli vaan huutaa. ':D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oi ei:/
Voin minäkin kokemuksesta todeta ettei se auta eikä kannata. Itte oon ollu kuivilla jo reilun vuoden, muutamia yksittäisiä kertoja lukuunottamatta (eikä siitä ollut silloin kuin harmia, ei auttanut yhtään)
Onko sulla hoitokontaktia?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oi ei:/
Voin minäkin kokemuksesta todeta ettei se auta eikä kannata. Itte oon ollu kuivilla jo reilun vuoden, muutamia yksittäisiä kertoja lukuunottamatta (eikä siitä ollut silloin kuin harmia, ei auttanut yhtään)
Onko sulla hoitokontaktia?
Onhan mulla mutta enpä tiiä auttaako se mittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Miksei se toimi? Ootko puhunut sinne ettei tunnu riittävältä?
No en mää tiiä. Ei mulla oo hajuu mitä apua mun kuuluis saaha enkä tiiä miltä se tuntuu tai miltä sen kuuluis tuntua jos se auttaa. Psykiatrinen sairaanhoitaja puhu et mahollisesti kannattaa hakke psykoterapiaan jos kiinnostaa mut en tiiä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No en mää tiiä. Ei mulla oo hajuu mitä apua mun kuuluis saaha enkä tiiä miltä se tuntuu tai miltä sen kuuluis tuntua jos se auttaa. Psykiatrinen sairaanhoitaja puhu et mahollisesti kannattaa hakke psykoterapiaan jos kiinnostaa mut en tiiä
Psykoterapiaa mullekkin on suositeltu, kuulostaa, ehkäpä meidän molempien olis hyvä tutkia asiaa enemmän:)

Mut mä lupaan sulle et mikään ei kestä loputtomiin. Mullakin on nyt parempi vaihe menossa mielialan suhteen, eli kyllä se helpottaa vielä<3
 
Ylös Pohja