Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(TW) Tekis mieli vaan lopettaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1238" data-source="post: 75851" data-attributes="member: 1238"><p>Olipa ihanasti sanottu, kiitos tosta viestistä<3 ja siis oon tosi pahoillani että oot ollu ja oot vieläkin tollasessa tilanteessa ja että oot joutunu käymään ton läpi D: tosi ihana kuitenki kuulla, että asiat on nyt edes vähän rauhottunu, ja uskon että ne tulee rauhottuu vielä lisää. Sä selviit kyllä tästä, oot tosi sinnikäs ja rohkee, ja myös ihana<3</p><p></p><p>Mä tiiän, että mun pitäis jutella koulupsykologille ja hakee apua, mutta en vaan pysty. En pysty laittaa viestiä, koska tiiän etten tuu pystyy sanoo mitään kasvotusten kenellekään. Eikä terkat sun muut suostu viestittelee aluks, vaan pitää vaan varata aika eikä siinä viestissä saa lukee mitään mistä haluais jutella. Pitäis varmaan jotenki pakottaa itteni, mutta en kykene siihenkään. Oon niin säälittävä ja surkee. Tiiä että se on tyhmä pelko, mutta mua pelottaa että mun vanhemmat tai sisarukset sais jotenki tietää jos menisin. Ja niillä on kaikilla omat huolensa ja ongelmansa joten en haluu kuormittaa niitä tällä, jos sais tietää tästä. </p><p>Oon vaan koko ajan miettiny että puhun terkalle samalla kun on terveystarkastus, mutta ongelma on siinä etten tiiä millon se on. Se voi olla vasta keväällä, jollon se on liian myöhään. Pitäs vaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja varata se aika koulupsykologille.</p><p>Anteeks hurjan pitkästä viestistä D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1238, post: 75851, member: 1238"] Olipa ihanasti sanottu, kiitos tosta viestistä<3 ja siis oon tosi pahoillani että oot ollu ja oot vieläkin tollasessa tilanteessa ja että oot joutunu käymään ton läpi D: tosi ihana kuitenki kuulla, että asiat on nyt edes vähän rauhottunu, ja uskon että ne tulee rauhottuu vielä lisää. Sä selviit kyllä tästä, oot tosi sinnikäs ja rohkee, ja myös ihana<3 Mä tiiän, että mun pitäis jutella koulupsykologille ja hakee apua, mutta en vaan pysty. En pysty laittaa viestiä, koska tiiän etten tuu pystyy sanoo mitään kasvotusten kenellekään. Eikä terkat sun muut suostu viestittelee aluks, vaan pitää vaan varata aika eikä siinä viestissä saa lukee mitään mistä haluais jutella. Pitäis varmaan jotenki pakottaa itteni, mutta en kykene siihenkään. Oon niin säälittävä ja surkee. Tiiä että se on tyhmä pelko, mutta mua pelottaa että mun vanhemmat tai sisarukset sais jotenki tietää jos menisin. Ja niillä on kaikilla omat huolensa ja ongelmansa joten en haluu kuormittaa niitä tällä, jos sais tietää tästä. Oon vaan koko ajan miettiny että puhun terkalle samalla kun on terveystarkastus, mutta ongelma on siinä etten tiiä millon se on. Se voi olla vasta keväällä, jollon se on liian myöhään. Pitäs vaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja varata se aika koulupsykologille. Anteeks hurjan pitkästä viestistä D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(TW) Tekis mieli vaan lopettaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja