Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(TW) Tekis mieli vaan lopettaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 75910" data-attributes="member: 386"><p>ei mitään, ilo on miun puolella <3 lämmin kiitos itelles myötätunnosta💗 sie selviit myös ihan varmasti, vaikka ei siltä tällä hetkellä tunnukaan D: ja siekin oot todella ihana ja sinnikäs♡ enkä sano tätä sen takia että sie sanoit miulle, vaan siks kun unohin sanoa tuossa aiemmassa viestissä D: mieti miten pitkälle oot jo päässy - oon varma, ettet oo tullu tänne asti turhaan. oon oikeesti tosi ylpee siusta ja pidän sua rohkeena kun avauduit täällä <3 </p><p></p><p>ja hei, usko kun mie sanon, että sie et todellakaan oo millään tasolla surkea tai säälittävä tai mitään muutakaan negatiivista D: <3 se on tosi yleistä ja ihan luonnollistakin, että ahdistaa puhua jollekin tuntemattomalle omista ongelmista. voin myöntää ettei se mustakaan mikään helppo homma ole, ja välillä se on kuormittavaakin, mutta täytyy muistaa että ne ammattilaiset on kuullu vaikka ja mitä eikä varmasti pidä sua mitenkään kummajaisena. niillä on kyllä vaitiolovelvollisuus, mutta vaikka sun lähipiiri tietäskin, niin se ois loppujen lopuks vaan hyvä asia. ymmärrän kyllä sen että itestä voi tuntuu siltä, että jotenki kuormittaa muita omilla ongelmilla, mutta parempi niistä on silti aina kertoo kun pitää sisällään. ensinnäkin jos muut tietäs, niin siun ei tarviis esittää että kaikki on fine ja sua voitas tukea paljon paremmin. </p><p></p><p>en tiiä oliko tästä mitään apua, mutta mie niin kovasti toivon siulle kaikkea hyvää ja parempaa vointia D: oon varma että pystyt ottamaan yhteyttä johonkin terkkariin tai psykologiin, sie pystyt kyllä siihen <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 75910, member: 386"] ei mitään, ilo on miun puolella <3 lämmin kiitos itelles myötätunnosta💗 sie selviit myös ihan varmasti, vaikka ei siltä tällä hetkellä tunnukaan D: ja siekin oot todella ihana ja sinnikäs♡ enkä sano tätä sen takia että sie sanoit miulle, vaan siks kun unohin sanoa tuossa aiemmassa viestissä D: mieti miten pitkälle oot jo päässy - oon varma, ettet oo tullu tänne asti turhaan. oon oikeesti tosi ylpee siusta ja pidän sua rohkeena kun avauduit täällä <3 ja hei, usko kun mie sanon, että sie et todellakaan oo millään tasolla surkea tai säälittävä tai mitään muutakaan negatiivista D: <3 se on tosi yleistä ja ihan luonnollistakin, että ahdistaa puhua jollekin tuntemattomalle omista ongelmista. voin myöntää ettei se mustakaan mikään helppo homma ole, ja välillä se on kuormittavaakin, mutta täytyy muistaa että ne ammattilaiset on kuullu vaikka ja mitä eikä varmasti pidä sua mitenkään kummajaisena. niillä on kyllä vaitiolovelvollisuus, mutta vaikka sun lähipiiri tietäskin, niin se ois loppujen lopuks vaan hyvä asia. ymmärrän kyllä sen että itestä voi tuntuu siltä, että jotenki kuormittaa muita omilla ongelmilla, mutta parempi niistä on silti aina kertoo kun pitää sisällään. ensinnäkin jos muut tietäs, niin siun ei tarviis esittää että kaikki on fine ja sua voitas tukea paljon paremmin. en tiiä oliko tästä mitään apua, mutta mie niin kovasti toivon siulle kaikkea hyvää ja parempaa vointia D: oon varma että pystyt ottamaan yhteyttä johonkin terkkariin tai psykologiin, sie pystyt kyllä siihen <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(TW) Tekis mieli vaan lopettaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja