Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tyhmää sanoa että "älä kysy että pääseks mukaan jos sua ei alunperin haluttu mukkaan"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143444" data-attributes="member: 34"><p>No sinänsä voin ymmärtää tämänkin pointin mutta sitten taas toisaalta. Esimerkiksi minä niin millä tavalla lihavuus on mulla valinta (okei no siis bmi:n mukaan ylipaino ei lihavuus mutta kai se on tässä mielessä sama asia) tai niinkun ihmettelen että miten itse voisin sitten valita toisin, jos haluaisin, kun syön nyt jo ihan keskivertoihmisen verran. En siis enempää enkä vähempää kuin mielestäni ihan tavallisen määrän ruokaa. Joskus syön vähemmän, mutta yleisesti ottaen se on aika normaali määrä minusta ja muutoinkin aika tavallista. Liikunta tosin on vähäistä mutta siitä liikunnastako se nyt on muka kiinni kun sitten sanotaan että "paino riippuu eniten ruokavaliosta" ???? Niin en oikein ymmärrä kuinka silti olen ylipainoinen vaikka syön mielestäni ihan tavallisesti. Vai luulenko vain sen olevan tavallisesti mutta se ei olekaan 🤔 siis ihan vain uteliaisuudesta mietin kun en itse satu tätä ymmärtämään että millähän keinolla minä laihtuisin siihen normaaliin painoon.. todellako vain liikuntaa lisäämällä? Ja mikä on tarpeeksi siihen nähden 🤔 ja sitten se että kun olen kuitenkin ikäni ollut tai hyvin pitkään siis ylipainon puolella bmi:n mukaan, niin kuinka voi olla näin silloinkin kun kävin tanssissa joten liikuin ihan kivasti kummiskin silloin? Joku mättää henkilökohtaisesti koska oon mielestäni aina elänyt aika tavallisesti mutta normaaliin painoon asti en oo päässyt ikinä. Hmm. Ehkä minulla sitten on niin että en saisi syödä useammin kuin yhden kerran päivässä ja thats it ja lisäksi siihen joka ikinen päivä liikuntaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143444, member: 34"] No sinänsä voin ymmärtää tämänkin pointin mutta sitten taas toisaalta. Esimerkiksi minä niin millä tavalla lihavuus on mulla valinta (okei no siis bmi:n mukaan ylipaino ei lihavuus mutta kai se on tässä mielessä sama asia) tai niinkun ihmettelen että miten itse voisin sitten valita toisin, jos haluaisin, kun syön nyt jo ihan keskivertoihmisen verran. En siis enempää enkä vähempää kuin mielestäni ihan tavallisen määrän ruokaa. Joskus syön vähemmän, mutta yleisesti ottaen se on aika normaali määrä minusta ja muutoinkin aika tavallista. Liikunta tosin on vähäistä mutta siitä liikunnastako se nyt on muka kiinni kun sitten sanotaan että "paino riippuu eniten ruokavaliosta" ???? Niin en oikein ymmärrä kuinka silti olen ylipainoinen vaikka syön mielestäni ihan tavallisesti. Vai luulenko vain sen olevan tavallisesti mutta se ei olekaan 🤔 siis ihan vain uteliaisuudesta mietin kun en itse satu tätä ymmärtämään että millähän keinolla minä laihtuisin siihen normaaliin painoon.. todellako vain liikuntaa lisäämällä? Ja mikä on tarpeeksi siihen nähden 🤔 ja sitten se että kun olen kuitenkin ikäni ollut tai hyvin pitkään siis ylipainon puolella bmi:n mukaan, niin kuinka voi olla näin silloinkin kun kävin tanssissa joten liikuin ihan kivasti kummiskin silloin? Joku mättää henkilökohtaisesti koska oon mielestäni aina elänyt aika tavallisesti mutta normaaliin painoon asti en oo päässyt ikinä. Hmm. Ehkä minulla sitten on niin että en saisi syödä useammin kuin yhden kerran päivässä ja thats it ja lisäksi siihen joka ikinen päivä liikuntaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tyhmää sanoa että "älä kysy että pääseks mukaan jos sua ei alunperin haluttu mukkaan"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja