Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tyhmää sanoa että "älä kysy että pääseks mukaan jos sua ei alunperin haluttu mukkaan"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143527" data-attributes="member: 34"><p>Tää on hyvin sanottu ja kun sanoit tupakoinnista niin se on kyllä pitkälti myös samantyyppinen ja pätee samat jutut. Niin kuin joku ei lopeta tupakointiakaan koskaan niin joku toinen ei lopeta ns. Ylensyömistäkään koskaan ja turha siitä periaatteessa kenenkään jäädä nalkuttamaan sitten enää. Itseäni ainakin henkilökohtaisesti pelkästään ahdistaa tällaiset elämäntaparemonttijutut, enkä viitsi päätäni vaivata niillä kun elämä on tarpeeksi haastavaa ihan muutenkin nepsynä (tai siis monet ongelmani johtuu juuri siitä, niinpä tuollainen arjenhallinnan yrittäminen olisi itselleni vielä ehkä keskivertoihmistäkin vaikeampaa, joten en kyllä viitsi). No, onneksi itse sentään en ikinä alkanut polttamaan satunnaisia kertoja ja kokeiluja lukuunottamatta, joten yksi terveysriski meikäläisellä vähemmän. Loppujen lopuksi omalla kohdallani sanoisin niin että mitä väliä.. en viitsi stressata terveysriskeistä. Elän ja nautin entiseen tapaan... 🎶😂 Tai niinkun että itselleni elämä on enemmän nauttimista varten kuin kalorien kyttäämistä. Mä saan vaikka syödä jätskiä joka päivä jos tahon, en tosin syö nyt ihan niin usein, mutta jos haluisin niin kukas mua estää 😂</p><p></p><p></p><p>Mutta oikeasti, yksi asia mitä en vain henkilökohtaisesti ymmärrä on juuri se miten jotkut voi haukkua muiden ulkonäköä tai niinkun puhua pahaa siitä. Niin ei vaan pitäis tehdä se aiheuttaa joillekin tosi paljon ahdistusta niin kuin itsellenikin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143527, member: 34"] Tää on hyvin sanottu ja kun sanoit tupakoinnista niin se on kyllä pitkälti myös samantyyppinen ja pätee samat jutut. Niin kuin joku ei lopeta tupakointiakaan koskaan niin joku toinen ei lopeta ns. Ylensyömistäkään koskaan ja turha siitä periaatteessa kenenkään jäädä nalkuttamaan sitten enää. Itseäni ainakin henkilökohtaisesti pelkästään ahdistaa tällaiset elämäntaparemonttijutut, enkä viitsi päätäni vaivata niillä kun elämä on tarpeeksi haastavaa ihan muutenkin nepsynä (tai siis monet ongelmani johtuu juuri siitä, niinpä tuollainen arjenhallinnan yrittäminen olisi itselleni vielä ehkä keskivertoihmistäkin vaikeampaa, joten en kyllä viitsi). No, onneksi itse sentään en ikinä alkanut polttamaan satunnaisia kertoja ja kokeiluja lukuunottamatta, joten yksi terveysriski meikäläisellä vähemmän. Loppujen lopuksi omalla kohdallani sanoisin niin että mitä väliä.. en viitsi stressata terveysriskeistä. Elän ja nautin entiseen tapaan... 🎶😂 Tai niinkun että itselleni elämä on enemmän nauttimista varten kuin kalorien kyttäämistä. Mä saan vaikka syödä jätskiä joka päivä jos tahon, en tosin syö nyt ihan niin usein, mutta jos haluisin niin kukas mua estää 😂 Mutta oikeasti, yksi asia mitä en vain henkilökohtaisesti ymmärrä on juuri se miten jotkut voi haukkua muiden ulkonäköä tai niinkun puhua pahaa siitä. Niin ei vaan pitäis tehdä se aiheuttaa joillekin tosi paljon ahdistusta niin kuin itsellenikin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tyhmää sanoa että "älä kysy että pääseks mukaan jos sua ei alunperin haluttu mukkaan"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja