Suhteet uusia mietteitä AE:n tutustumisesta...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tai pientä ajatus päivitystä tänne :D enkä kehtaa ystäviä pommittaa samoilla jutuilla...

AE tosiaan pääs vihdoin ja viimein intistä, muttei olla keretty vielä näkee mikä on ymmärrettävää. tottakai toinen on varmasti halunnu levätä ja nähä kavereita (aikalailla on ollu joka päivä menossa jonnekin). kyllä itekkin haluisin kotiutuu rauhassa ja nähä kavereita.
+tottakai uuteen ihmiseen tutustuminen on oma prosessinsa ja energiaa vievää, että hänen on varmasti nyt helpompi eka hengata semmosten ihmisten kanssa, joitten seurassa ei tarvii miettii miten olla tai tehä minkäänlaista hyvää vaikutusta.

maanantaina kysyin pystyykö nähä tiistaina tai keskiviikkona tai ylipäänsä tällä viikolla. keskiviikkosta sano ettei kerkii, mutta tiistai tai torstai oli auki. eilinen ei käyny - ilmotti päivällä, ettei kerkii nähä. en tiiä miks, mutta rupesin ylianalysoimaan aika paljon... tai rupesin ajattelee, että haluuko hän enää nähä miun kaa (mikä ois outoo, koska viime kerralla sovittiin, että intin jälkeen alotetaan se tutustuminen ja on viime päivinä antanu ymmärtää, että haluaa hengata miun kaa). en kyllä enää muista miks se oli niin iso ongelma :D kaipa muutenkin oon ollu nyt herkillä (koulu stressistä... oon loman tarpeessa).

kysyin, että pystyykö nähä torstaina ja siihen vastas, että sillon saattais keretä (eli ei oo mitään ongelmaa...).

mie eilen juttelin miun yhen ystävän kaa tuosta ja...hän muistutti minuu ottaa ihan rauhassa, kun tää tutustuminen on vasta niin alussa, että turha hätiköidä. lisäks hän myös muistutti siitä, että AE on päässy intistä alle viikko sitten ja varmasti haluu kotiutuu rauhassa, että kyllä meillä on aikaa nähä.
+jos hän ei ois enää tippaakaan kiinnostunu, niin ei hän snäppäilis jatkuvasti.

tänään miun toinen ystävä kerto, että kun hänen veli (joka oli ollu intissä myös vuoden) kotiutu vihdoin, niin hän oli ollu aluks ihan outo ja tosi ärtyny (ei ollu oma ittensä), niin...mie yritän pitää myös tuon mielessä ja antaa hälle aikaa. kun en tiiä miten pitkään menee, että pääsee takas normi arkeen mukaan (toki se on yksilöllistä).

miun on kyllä tähän pakko mainita se, että AE on sosiaalisesti hyvin...mielenkiintonen. tai oon sen alusta asti huomannu, ettei hän oo yleisesti ottaen kauheen kohtelias sosiaalisesti (ehkä vähän tökerö, kiusallinen...). tai hällä ei oo kauheen hyvät keskustelutaidot (viestien välityksellä) sekä ei oo vaikuttanu kauheen kiinnostuneelta (vaikka on pahotellu sitä, että jos ei oo vaikuttanu kiinnostuneelta tai jos on vaikuttanu kauheen etäiseltä). tuntuu pahalta sanoo, mutta häneen on jokseenkin vaikee tutustuu :D sikäli toinen ei maha sille mitään, että mimmonen on ja miten on tottunu vaikka viestittelee, mutta välillä ärsyttää kun vastaa pidempiin viesteihin tyyliin "nii" :') (eräs kaveri vastailee samalla tavalla, vaikka on kiinnostunu miun asioista). kyllä meinasin sillon alussa laittaa hanskat tiskiin (kun ei oltu vielä nähty), mutta kuitenkin olin päättäväinen tutustuu ja kun sain kuulla muilta, että hän on vähän hiljasempi ja semmonen.

haluun ehottomasti antaa AE:lle mahollisuuden ja oon päättäväinen tutustuu häneen. kumminkin kun ollaan nähty kasvotusten, niin sillon se keskustelu on ollu tosi runsasta ja nautinnollista (eikä esim. raskasta... sillon ei oo tullu semmosta fiilistä, ettei toinen ois kiinnostunu. päinvastoin - hän on kuunnellu tarkoin, tehny katsekontaktii ja sitä rataa). kumminkin hän on aina tapaamisten jälkeen antanu ilmi, että miun kaa oli kiva jutella ja silleensä, niin...kyllä hän viihtyy miun seurassa. mutta kyllä sen myös ymmärtää, että miks miulla on semmonen olo mitä on (ettei toinen ois siis kauheen kiinnostunu).

kunhan seuraavan kerran nähään (toivottavasti ois huomenna, mutta...menee varmaan ens viikolle...), niin voisin kyllä ottaa asian puheeks (tai että välillä tulee semmonen olo viestien kautta, ettei hän ois kauheen kiinnostunu tutustuu minuun).

taitaa nyt vaan olla, että kun oon muutenkin väsyny ja stressaantunu, sekä...no tottakai oon oottanu pitkään, että päästäis kunnolla hengaamaan, niin varmasti myös siks oon ottanu tän miun mielen sisällä jotenkin isona asiana. yritän nyt jatkossa olla ihan chillisti, etten karkota toista (onneks en oo hänen suhteen tehny mitään hätiköityy, vaan oon ekana rauhottunu ja menny ystäville avautuu). jos kävis niin, ettei yhenäkkii oiskaan kiinnostunu tutustuu, niin ei se ois miun ongelma.
 
Ylös Pohja