Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
uusia mietteitä erosta ja tulevasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 125885" data-attributes="member: 26"><p>kiitos kaikille vastaajille <3 annan pienen updaten, mikä kävi ihan äskettäin...</p><p></p><p>kysyin R:n kuulumisia, mitä oon tässä aiempinakin päivinä. vastasin hänen kuulumisiin ja kerroin omista, että tänään miulla oli koulukuvaukset. mainitsin, että jos ne onnistu, niin hän tulee näkee ne jälkeenpäin, johon vastas "uuu noni kiva" ja semmonen "herkkuemoji", jolla on kieli ulkona.</p><p>sen jälkeen kerroin hälle, että eräässä lävistämössä kaikki lävärit on 25e, niin mietin ottaa joko toisen kulmakorun tai jonkun korvaan. sillä aikaa kun olin kirjottanu sitä snäppii, hän oli laittanu miulle ja kysyny onko miulla huulessa uus koru (olin vaihtanu tapista hevosenkenkään). </p><p>hän vastas tuohon lävistys pohdintaan, "Mmm no tee mitä haluut (hymyilevä emoji sädekehän kera). söpö oot mite päi vaa"</p><p></p><p>miun ei todellakaan pitäis tuntee huonoo omatuntoo siitä, että oon jutellu toisen tyypin kaa kiinnostuneesti ja etten oo valmiina antaa R:lle ikuisuuksiin aikaa, mutta silti tuntuu vähän pahalta, kun...en tiiä mitä hän aattelee. että luottaako hän siihen, että oon antamassa kaiken ajan ja että hän sais miut varmuudella takas (tottakai miekin haluun hänet takas, mutten voi jäähä roikkuu).</p><p></p><p>kyllä vaikuttaa, että hän on yhä kiinnostunu miusta... tai eihän se kiinnostus katoo minnekään yhenäkkii... uskoisin, että jos hän haluis kadottaa sen kiinnostuksen minuu kohtaan ja haluis, että mie kadottaisin sen kiinnostuksen häntä kohtaan, niin ei hän laittais noin läheisesti (miten ois oikeesti voinu laittaa suhteen aikanakin)</p><p></p><p>kunhan nään hänen kaa...mahollisesti kuukauden päästä, niin miun pitää puhuu hälle siitä ajasta (että osaako yhtään arvioida miten paljon aikaa tarviis) ja...etten voi oottaa häntä ikuisuuksiin ja laittaa kaikkee hänen varalle (että jos joku tupsahtaa eteen, niin en voi pakittaa sen epävarman mahollisuuden takia).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 125885, member: 26"] kiitos kaikille vastaajille <3 annan pienen updaten, mikä kävi ihan äskettäin... kysyin R:n kuulumisia, mitä oon tässä aiempinakin päivinä. vastasin hänen kuulumisiin ja kerroin omista, että tänään miulla oli koulukuvaukset. mainitsin, että jos ne onnistu, niin hän tulee näkee ne jälkeenpäin, johon vastas "uuu noni kiva" ja semmonen "herkkuemoji", jolla on kieli ulkona. sen jälkeen kerroin hälle, että eräässä lävistämössä kaikki lävärit on 25e, niin mietin ottaa joko toisen kulmakorun tai jonkun korvaan. sillä aikaa kun olin kirjottanu sitä snäppii, hän oli laittanu miulle ja kysyny onko miulla huulessa uus koru (olin vaihtanu tapista hevosenkenkään). hän vastas tuohon lävistys pohdintaan, "Mmm no tee mitä haluut (hymyilevä emoji sädekehän kera). söpö oot mite päi vaa" miun ei todellakaan pitäis tuntee huonoo omatuntoo siitä, että oon jutellu toisen tyypin kaa kiinnostuneesti ja etten oo valmiina antaa R:lle ikuisuuksiin aikaa, mutta silti tuntuu vähän pahalta, kun...en tiiä mitä hän aattelee. että luottaako hän siihen, että oon antamassa kaiken ajan ja että hän sais miut varmuudella takas (tottakai miekin haluun hänet takas, mutten voi jäähä roikkuu). kyllä vaikuttaa, että hän on yhä kiinnostunu miusta... tai eihän se kiinnostus katoo minnekään yhenäkkii... uskoisin, että jos hän haluis kadottaa sen kiinnostuksen minuu kohtaan ja haluis, että mie kadottaisin sen kiinnostuksen häntä kohtaan, niin ei hän laittais noin läheisesti (miten ois oikeesti voinu laittaa suhteen aikanakin) kunhan nään hänen kaa...mahollisesti kuukauden päästä, niin miun pitää puhuu hälle siitä ajasta (että osaako yhtään arvioida miten paljon aikaa tarviis) ja...etten voi oottaa häntä ikuisuuksiin ja laittaa kaikkee hänen varalle (että jos joku tupsahtaa eteen, niin en voi pakittaa sen epävarman mahollisuuden takia). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
uusia mietteitä erosta ja tulevasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja