Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Tuntuu aika kuolleelta
Jepkuivaa heinää päässä
Miten :DJep
Ja sävy on aika vaaleanpunanen :D
Semmonen keskiruskeaan tukkaan värjätty haalistunu punanen :DMiten :D
Mikä oli lähtöväri?
A recipe for disaster.Semmonen keskiruskeaan tukkaan värjätty haalistunu punanen :D
Niinkö :D: hih kukaan ei kertonu ettei ehkä ois hyvä ideaA recipe for disaster.
:DDD onneks tää ei oo jäämässä näin!Onnea jos tykkäät tukasta :D.
Joo ei kannata uusiks värjätä. Tätä et sitten kuullut multa (en halua hullun mainetta) mutta kannattaa teellä pestä värjätyt hiukset, se poistaa vähän väriä, tuo luonnollista esiin ja ennen kaikkea just estää "kuivaa heinää päässä" tilannetta . Toimii yllättävän hyvin, joskaan en itse ole värjännyt mutta kaverille tein teepesun:DDD onneks tää ei oo jäämässä näin!
Tosin uuelleen värjääminen ei varmaankaan paranna tilannetta..
Vähän pakko värjätä ko puoli päätä on vaalea mutta ihme persikan sävyssä ja toinen keskiruskea punasessa sävyssä :DDJoo ei kannata uusiks värjätä. Tätä et sitten kuullut multa (en halua hullun mainetta) mutta kannattaa teellä pestä värjätyt hiukset, se poistaa vähän väriä, tuo luonnollista esiin ja ennen kaikkea just estää "kuivaa heinää päässä" tilannetta . Toimii yllättävän hyvin, joskaan en itse ole värjännyt mutta kaverille tein teepesun
*Minä miettii miten tämä on päässyt tapahtumaan*Vähän pakko värjätä ko puoli päätä on vaalea mutta ihme persikan sävyssä ja toinen keskiruskea punasessa sävyssä :DD
Aijon siis värjätä vaalennetun puolen oranssilla ja toisen tummanruskealla :D*Minä miettii miten tämä on päässyt tapahtumaan*
Aa joo nyt tajusin :DAijon siis värjätä vaalennetun puolen oranssilla ja toisen tummanruskealla :D