Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Välillä aurinko paistaa risukasaanki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 46237" data-attributes="member: 89"><p>Kyl sähköpostiin kai pistäis tulla tieto. En muista, mitä yhteystietoja hakemuksessa laitettiin, mut kyl sinne kaikki tarvittavat laitoin. Ja oon moneen otteeseen roskapostin ja sähköpostin tarjous- ja someosion tarkistanut. Lomakkeen täytettyäni sain sähköpostiini viestin, että hakemukseni on vastaanotettu ja että minulle ilmoitetaan, kun se menee käsittelyyn. Enkä oo siis saanut edes viestiä siitä, että olis hakemukseni mennyt käsittelyyn. :D</p><p></p><p>Ja ymmärrän ton tunteen, että on porukoiden kaa riitaa kansanopistoon lähdöstä. Äiti kun ei eka ollut mielissään, että muuttaisin vuodeks toiselle paikkakunnalle, ja ehdotti, et jäisin paikkakuntaani kansanopistoon. Vaikka oon harkinnut sinne menoa lopulta, en halua paikkaluntaani jäädä, sillä mulla on täältä ikäviä kokemuksia. Oon tästä äidilleni kertonut, mutta ei hän millään ota sitä kuuleviin korviinsa. Hän ite sanoi, et aikois vanhempana muuttaa pois omasta paikkakunnastaan, kun ei halua asua siellä. :D Että paraskin puhuja hän. Taidealoilla kun kansanopistot on varmoja keinoja päästä korkeakouluihin. Voin mä sit mutsini luona koko loppuelämäni työttömänä sossurottana olla paasattavana, kun ei hänelle kelpaa, että muuttaisin vähän kauemmas hänen luotaan (paikkakuntani on siis noin 40 km matkan päästä mun äidiltä)</p><p></p><p>Ja siis hän ajatteli lopulta, etten ehkä vielä heti nyt paikkakuntani kansanopistoon hae, koska jos saatua paikkaa ei ota vastaan, joutuu maksaa 50 euron maksun. Tässä kansanopistossa, mihin hain, opiskelupaikan peruminen on loppujen lopuks ilmaista, kun sitten saa ilmoittautumismaksun takas. Ja siis paikkakuntani kansanopistoon on nähtävästi hankala päästä, kun sinne pitää aikaisempia töitä lähettää, kun tähän hakemaani kansanopistoon ei pitänyt kuvallisii tehtävii tehdä. Piti vaan kertoo, miks hakee valitsemaansa koulutukseen.</p><p></p><p>Ja toivottavasti pääsette lopulta sopusointuun kansanopisto-opiskelupäästöksessä. ☆ Taidealoissa kun kansanopistoissa on vähän pakko käydä, jos haluaa taidekorkeakouluihin sisään, niin olis ärsyttävää, jos joku olisi vieressä estelemässä. Tietty täysi-ikäisenä sulla on täysi valta päättää ilman porukoita, mihin kouluihin haet. :D Kansanopistoihin harvemmin pääsee alaikäisenä, mutta tietty vanhempien holhouksen alaisena olis hankala vastustaa vanhempien päätöstä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 46237, member: 89"] Kyl sähköpostiin kai pistäis tulla tieto. En muista, mitä yhteystietoja hakemuksessa laitettiin, mut kyl sinne kaikki tarvittavat laitoin. Ja oon moneen otteeseen roskapostin ja sähköpostin tarjous- ja someosion tarkistanut. Lomakkeen täytettyäni sain sähköpostiini viestin, että hakemukseni on vastaanotettu ja että minulle ilmoitetaan, kun se menee käsittelyyn. Enkä oo siis saanut edes viestiä siitä, että olis hakemukseni mennyt käsittelyyn. :D Ja ymmärrän ton tunteen, että on porukoiden kaa riitaa kansanopistoon lähdöstä. Äiti kun ei eka ollut mielissään, että muuttaisin vuodeks toiselle paikkakunnalle, ja ehdotti, et jäisin paikkakuntaani kansanopistoon. Vaikka oon harkinnut sinne menoa lopulta, en halua paikkaluntaani jäädä, sillä mulla on täältä ikäviä kokemuksia. Oon tästä äidilleni kertonut, mutta ei hän millään ota sitä kuuleviin korviinsa. Hän ite sanoi, et aikois vanhempana muuttaa pois omasta paikkakunnastaan, kun ei halua asua siellä. :D Että paraskin puhuja hän. Taidealoilla kun kansanopistot on varmoja keinoja päästä korkeakouluihin. Voin mä sit mutsini luona koko loppuelämäni työttömänä sossurottana olla paasattavana, kun ei hänelle kelpaa, että muuttaisin vähän kauemmas hänen luotaan (paikkakuntani on siis noin 40 km matkan päästä mun äidiltä) Ja siis hän ajatteli lopulta, etten ehkä vielä heti nyt paikkakuntani kansanopistoon hae, koska jos saatua paikkaa ei ota vastaan, joutuu maksaa 50 euron maksun. Tässä kansanopistossa, mihin hain, opiskelupaikan peruminen on loppujen lopuks ilmaista, kun sitten saa ilmoittautumismaksun takas. Ja siis paikkakuntani kansanopistoon on nähtävästi hankala päästä, kun sinne pitää aikaisempia töitä lähettää, kun tähän hakemaani kansanopistoon ei pitänyt kuvallisii tehtävii tehdä. Piti vaan kertoo, miks hakee valitsemaansa koulutukseen. Ja toivottavasti pääsette lopulta sopusointuun kansanopisto-opiskelupäästöksessä. ☆ Taidealoissa kun kansanopistoissa on vähän pakko käydä, jos haluaa taidekorkeakouluihin sisään, niin olis ärsyttävää, jos joku olisi vieressä estelemässä. Tietty täysi-ikäisenä sulla on täysi valta päättää ilman porukoita, mihin kouluihin haet. :D Kansanopistoihin harvemmin pääsee alaikäisenä, mutta tietty vanhempien holhouksen alaisena olis hankala vastustaa vanhempien päätöstä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Välillä aurinko paistaa risukasaanki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja