Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Välillä tulee hetkiä kun huomaan mun masennusoireilun ottaneen taas askeleen huonompaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 118828" data-attributes="member: 56"><p>Okei toi kuulostaa kyllä tosi huonolta.</p><p>Mä en oo ikinä saanu paniikkikohtausta mut sairastun helposti fyysisesti jos oo liikaa menossa. Muistaan viime joululta treenit joissa en kerta kaikkisesti saanut yhtä punnerrusta tehtyä mun lihakset omi mössöä vaikka ne edeltävällä viikolla oli toiminu muistaakseni ihan normaalisti. Tää oli samana päivänä ku olin lähteny koulusta itkien kotiin etuajoissa oppilashuollon palaverin jälkeen ku en vaan pystynyt enkä jaksanut olla.</p><p></p><p>Oisko mahollista vähän rauhottaa tota urheilumenemistä esim psykologin kautta? Tai ees pitkittää opiskeluja ku tietääkseni lukioon oot nyt menossa?</p><p>Mä käyn mitä todennäköisimmin 3,5 vuoteen.</p><p></p><p>Mulla on myös usein olo että haluaisin tehdä jotain mutta ei vaan tee mieli en jaksa ja se tekemättömyys "ahdistaa". Nytkin. Yritin kysellä kaveria mutta se ei pääse. Toinen on siellä Helsingissä nyt toisen kaverin kanssa kun minä en halunnut/voinut lähteä.</p><p>Huone kaaoksessa ja koulu alkaa kohta. Krää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 118828, member: 56"] Okei toi kuulostaa kyllä tosi huonolta. Mä en oo ikinä saanu paniikkikohtausta mut sairastun helposti fyysisesti jos oo liikaa menossa. Muistaan viime joululta treenit joissa en kerta kaikkisesti saanut yhtä punnerrusta tehtyä mun lihakset omi mössöä vaikka ne edeltävällä viikolla oli toiminu muistaakseni ihan normaalisti. Tää oli samana päivänä ku olin lähteny koulusta itkien kotiin etuajoissa oppilashuollon palaverin jälkeen ku en vaan pystynyt enkä jaksanut olla. Oisko mahollista vähän rauhottaa tota urheilumenemistä esim psykologin kautta? Tai ees pitkittää opiskeluja ku tietääkseni lukioon oot nyt menossa? Mä käyn mitä todennäköisimmin 3,5 vuoteen. Mulla on myös usein olo että haluaisin tehdä jotain mutta ei vaan tee mieli en jaksa ja se tekemättömyys "ahdistaa". Nytkin. Yritin kysellä kaveria mutta se ei pääse. Toinen on siellä Helsingissä nyt toisen kaverin kanssa kun minä en halunnut/voinut lähteä. Huone kaaoksessa ja koulu alkaa kohta. Krää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Välillä tulee hetkiä kun huomaan mun masennusoireilun ottaneen taas askeleen huonompaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja