Aihe vapaa Väsyttää mutta ei tee mieli nukkua

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tuntuu että oon väsyny kaikkeen. En vaan jaksa mitään. Ok meikkasin varmaan tunnin tänään ja kävin koiran kaa lenkillä ko iskä pakotti.

Mutta en oo moneen kuukauteen ees tehny matikan läksyjä ja muutenki vaan oon siellä tunneilla kuulokkeet korvilla :)))))) oli muuten koe tänään, saa nähä miten meni..
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mie oon aina tehny läksyt nii en tiiä mitä tää on :D
Mä en tehny oikeestaan juuri mitään läksyjä yläasteella, kun ei niitä yleensä kukaan ikinä tarkistanu, ja jos tiesin valmiiks että ne tullaan tarkistaan niin tein ne tehtävät nopeesti aina välkällä.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
hyvä että jaksoit sentään jotain tehdä. Se lähtee siitä että jaksat tehdä asiota jotka luo rutiineja ja si mistä oot nauttinu ja sitten vasta listan toises pääs on matikka :P
Tietty kannattaa kuitenkin koittaa tehdä niitä läksyjä jos ei muutenkaan osaa sitä kappaleen asiaa, jos vaikka ajattelee tulevaisuutta mut ain ei jaksa(varsinkaan matikkaa).
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
hyvä että jaksoit sentään jotain tehdä. Se lähtee siitä että jaksat tehdä asiota jotka luo rutiineja ja si mistä oot nauttinu ja sitten vasta listan toises pääs on matikka :P
Tietty kannattaa kuitenkin koittaa tehdä niitä läksyjä jos ei muutenkaan osaa sitä kappaleen asiaa, jos vaikka ajattelee tulevaisuutta mut ain ei jaksa(varsinkaan matikkaa).
Joo kyllä onneks jotaki jaksan tehhä.. apua elämä ois ihan liian hankalaa jos ei ois mitään rutiineja :D:

Ja hyvä tuuri mulla ko opin asioita tosi helposti nii ei haittaa vaikka ei aina panostakkaan :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo kyllä onneks jotaki jaksan tehhä.. apua elämä ois ihan liian hankalaa jos ei ois mitään rutiineja :D:

Ja hyvä tuuri mulla ko opin asioita tosi helposti nii ei haittaa vaikka ei aina panostakkaan :D
jep se ois mahdotonta elää ilman joitain rutiineja :0
ja hyvä et opit helposti niin et jää jälkeen tai muuta.
mä ite en opi niin hyvin varmaan :P
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
jep se ois mahdotonta elää ilman joitain rutiineja :0
ja hyvä et opit helposti niin et jää jälkeen tai muuta.
mä ite en opi niin hyvin varmaan :P
Kesälomallaki alkaa vaan lopulta ärsyttämään ko ei oo rutiineja :D

Ja siis oon ollu pienestä asti nopee oppimaan :D eli haukutaan hikeks mutta en valita lol✌️
 
Ylös Pohja