Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Valehtelen suojautuakseni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 112214" data-attributes="member: 32"><p>Saatan myös jättää asioita kertomatta, jotka liittyvät minuun. Pitäis olla niin avoin kaikesta (olen sitä mieltä ettei tarvitse), mutta koen, että en halua olla todellakaan avoin kaikesta. Että minullakin on yksityiset asiani, joita en halua kertoa. Silti jotkut loukkaantuvat, kun en suostu kertomaan asioistani. Jokaisella on oikeus olla hiljaa ja olla kertomatta asioita, joita ei halua.</p><p>Kotona on myös hyvin vaikea tehdä mitään siirtoa yksin jäämättä kiinni ja ILMAN RIITAA, esim. muuttoa, koska jollekin jää aina kiinni ja syttyy riita siitä, miten kiittämätön, tyhmä, hullu ja itsekäs paska olen kun en arvosta vanhempiani, koska en jää niiden nurkkiin. Kaiken lisäksi bussipysäkki on ihan helvetin kaukana kotoani, että sinne ei kantamusten kanssa kävellä. Eli täältä ei voi lähteä nuin vain.</p><p>Taksit kulkee, mutta maksaa samalla ihan v*tusti, mutta noh, vaihtoehtohan sekin on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 112214, member: 32"] Saatan myös jättää asioita kertomatta, jotka liittyvät minuun. Pitäis olla niin avoin kaikesta (olen sitä mieltä ettei tarvitse), mutta koen, että en halua olla todellakaan avoin kaikesta. Että minullakin on yksityiset asiani, joita en halua kertoa. Silti jotkut loukkaantuvat, kun en suostu kertomaan asioistani. Jokaisella on oikeus olla hiljaa ja olla kertomatta asioita, joita ei halua. Kotona on myös hyvin vaikea tehdä mitään siirtoa yksin jäämättä kiinni ja ILMAN RIITAA, esim. muuttoa, koska jollekin jää aina kiinni ja syttyy riita siitä, miten kiittämätön, tyhmä, hullu ja itsekäs paska olen kun en arvosta vanhempiani, koska en jää niiden nurkkiin. Kaiken lisäksi bussipysäkki on ihan helvetin kaukana kotoani, että sinne ei kantamusten kanssa kävellä. Eli täältä ei voi lähteä nuin vain. Taksit kulkee, mutta maksaa samalla ihan v*tusti, mutta noh, vaihtoehtohan sekin on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Valehtelen suojautuakseni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja