"Valehteletko vai puhutko totta vol.2"

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Pelin säännöt ovat yksinkertaiset: väittäjällä on 3 kertaa vastata syyttäjiä vastaan, ja sitten kertoa oliko VÄITE totta vai ei.

Aloitan: Olen ollut baarissa Noel Gallagherin kanssa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Siis täh nyt en ihan ymmärtänyt
Etkö lukenut ensimmäistä keskustelua?

Kuitenkin, "kertoja" kertoo asian, jonka muut päättävät valheeksi tai totuudeksi, kysymällä kysymyksiä. Saa myös heti arvata, onko valhetta tai totta.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Siis pitääkö mun kysyä tyyliin että missä baarissa tämä tapahtui? Ja sitten sun vastausten perusteella valita että onko tämä ihan liibalaabaa vai totta?

Kysyn missä baarissa!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Siis pitääkö mun kysyä tyyliin että missä baarissa tämä tapahtui? Ja sitten sun vastausten perusteella valita että onko tämä ihan liibalaabaa vai totta?

Kysyn missä baarissa!
Kyllä, voit kysyä ihan mitä tahansa, mitä luulet tähän liittyvän.

Helsingissä jo nyt kuopatun Baarikärpäsen VIP-tiloissa.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kyllä, voit kysyä ihan mitä tahansa, mitä luulet tähän liittyvän.

Helsingissä jo nyt kuopatun Baarikärpäsen VIP-tiloissa.
Oliko Baarikärpäsessä muka VIP tilat. Eiks se muutenkin ollut joku teini mesta. 🤔 Haiskahtaa. Kysyn siis että puhummeko oasis yhtyeen noelista vai oliko kyseessä joku saman niminen heppu.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Oliko Baarikärpäsessä muka VIP tilat. Eiks se muutenkin ollut joku teini mesta. 🤔 Haiskahtaa. Kysyn siis että puhummeko oasis yhtyeen noelista vai oliko kyseessä joku saman niminen heppu.
Se oli entinen Baarikärpänen, tai siis joku vastaavassa tilassa ollut yökerho. Ja juuri Oasiksen Noel Gallagherista.
 
Ylös Pohja