Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Valitse paras juhla näistä vaihtoehdoista!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 95783" data-attributes="member: 167"><p>Valitsin pääsiäisen, koska silloin etsitään ja syödään aina suklaamunia ja siihen liittyy kaikkia perinteitä vaikka en enää niitä niin paljoa enää vietäkään. </p><p></p><p>Vappu ei ole mulle niin erityinen juhla. En tykkää tippaleivästä. En tykkää simasta. Joskus pienenä kävin semmosessa vapputapahtumassa, jossa esiintyi taikuri ja siellä sai ilmapalloja. Se oli ihan kivaa, mutta ei mikään niin erityinen juttu. </p><p></p><p>Juhannus on mun synttäreitten aikaan niin vähän mietin sitä. Välillä ollaan kans sillon menty meidän ystäväperheen luokse ja se on ollut tosi kivaa. Me ei vaan kuitenkaan ihan hirveesti vietetä juhannusta. Mun mielestä se on kuitenkin aliarvostettu juhla, koska siihen sisältyy paljon kaikkia kansanuskomuksia ja taikuutta ja se on mun mielestä juhlana tosi kiehtova. </p><p></p><p>Jännä muuten ettei [USER=1405]@noitarovio[/USER] valinnut pääsiäistä, eikä juhannusta vaan vapun vaikka vappu on noista just se, johon ei liity noitia ja noituutta. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 95783, member: 167"] Valitsin pääsiäisen, koska silloin etsitään ja syödään aina suklaamunia ja siihen liittyy kaikkia perinteitä vaikka en enää niitä niin paljoa enää vietäkään. Vappu ei ole mulle niin erityinen juhla. En tykkää tippaleivästä. En tykkää simasta. Joskus pienenä kävin semmosessa vapputapahtumassa, jossa esiintyi taikuri ja siellä sai ilmapalloja. Se oli ihan kivaa, mutta ei mikään niin erityinen juttu. Juhannus on mun synttäreitten aikaan niin vähän mietin sitä. Välillä ollaan kans sillon menty meidän ystäväperheen luokse ja se on ollut tosi kivaa. Me ei vaan kuitenkaan ihan hirveesti vietetä juhannusta. Mun mielestä se on kuitenkin aliarvostettu juhla, koska siihen sisältyy paljon kaikkia kansanuskomuksia ja taikuutta ja se on mun mielestä juhlana tosi kiehtova. Jännä muuten ettei [USER=1405]@noitarovio[/USER] valinnut pääsiäistä, eikä juhannusta vaan vapun vaikka vappu on noista just se, johon ei liity noitia ja noituutta. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Valitse paras juhla näistä vaihtoehdoista!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja