Suhteet (Valitusta) Pikkusisko tuli just kotiin ja tämä tapahtui:

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Avasin sille oven, menin takaisin keittiöön, se meni huoneeseensa, hetken päästä ilmestyi siihen keittiön oviaukolle, katsoi mun asua, ja sanoi erittäin vihaisesti "Tää menee jo liian pitkälle!!!" ja meni pois. Mulla on siis ihan vaan mustat shortsit ja toppi, ja niiden päällä semmoinen aamutakki, joka muistuttaa yukataa tai kimonoa, tai vaikkapa hanbokia.

No voi anteeksi, että käytän vaatteita, mitä kaapista löytyy ja jotka on mukavia päällä. Anteeksi, että täällä on hieman viileää, joten sellainen puolihihainen, puuvillainen aamutakki on juuri sopivan lämmin. Anteeksi, että pidän Itä-Aasian maiden kulttuureista. Anteeksi, että olen olemassa!

Ja voi hyvänen aika, ei sentään unohdeta: Anteeksi siitä että sinä et päätä, mitä minä teen tyylilläni, musiikkimaullani, olemuksellani ja HITTO SOIKOON ELÄMÄLLÄNI!

On todella hämmentävää, miten me ollaan yhtenä hetkenä täysin sopusoinnussa ja sitten teen jotain surkean pientä ja mitätöntä, josta se suuttuu, aloittaa tyyliin mykkäkoulun, ja valittaa max. viesteillä siitä, mitä ikinä satuinkaan sanomaan tai tekemään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Joo ei järki

Ala sääki ulisee sille siitä miten se pukeutuu ja mistä se tykkää ja jos alakaa valittaa ettet voi sanua sille nii nii voit vastata että voit kerran ku seki voi sanua sulle nii
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mikähän ihme sun siskoa vaivaa D: En nyt tiiä oonko ollenkaan kartalla, mutta voiskohan olla kyse kateellisuudesta? Ehkä hän on epävarma itestään ja kadehtii sitä, että uskallat tehä just niinkun haluat etkä välitä vittuakaan muista. Mitään muuta mie en oikein keksi syyks D: Mutta ehotan samaa kun aiempi kommentoija, ala siis siekin valittamaan hänelle hänen vaatteista ja kaikesta muustakin :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Mikähän ihme sun siskoa vaivaa D: En nyt tiiä oonko ollenkaan kartalla, mutta voiskohan olla kyse kateellisuudesta? Ehkä hän on epävarma itestään ja kadehtii sitä, että uskallat tehä just niinkun haluat etkä välitä vittuakaan muista. Mitään muuta mie en oikein keksi syyks D: Mutta ehotan samaa kun aiempi kommentoija, ala siis siekin valittamaan hänelle hänen vaatteista ja kaikesta muustakin :D
Hmmm, en osaa olla samanlainen :D
Että silleen. En tosiaankaan osaa olla ilkeä tarkoituksella. Olen aina ollut meistä se hillitympi tunteiden suhteen, sisko on aina ollut todella äkkipikainen. Äidin mukaan ollaan kuin yö ja päivä :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hmmm, en osaa olla samanlainen :D
Että silleen. En tosiaankaan osaa olla ilkeä tarkoituksella. Olen aina ollut meistä se hillitympi tunteiden suhteen, sisko on aina ollut todella äkkipikainen. Äidin mukaan ollaan kuin yö ja päivä :D
Aa, ymmärrän hyvin D: Oon ite kans sellanen etten osaa olla tarkotuksella ilkeä, mutta tommosessa tilanteessa tekis kyllä ainakin kovasti mieli vähän näpäyttää :D::
 
Ylös Pohja