Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vastaa biisin nimellä (pelastettu Demistä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Meikävaan" data-source="post: 91480" data-attributes="member: 99"><p>Laitoin satunnaistoistolle tykätyt kappaleet ja vastasinpas sitten siinä järjestyksessä mitä tuli :D</p><p>1. Miten menee? Bad habits</p><p>2. Millainen olet ihmisenä? Se on lentokone</p><p>3. Mikä tekee sinut iloiseksi? I didn’t change my number</p><p>4. Missä olet juuri nyt? King kong, nyt maailma vapisee</p><p>5. Oletko parisuhteessa? Girls like you</p><p>6. Haluatko joskus lapsia? Mayday</p><p>7. Lempijuomasi? Banana boat</p><p>8. Lempivärisi? Die by the blade</p><p>9. Tämänhetkinen fiilis? Leijonakuningas-laulu</p><p>10. Unelmasi? Gymselfie</p><p>11. Lempi vuodenaikasi? Itäisten maisten viisaat miehet</p><p>12. Mitä pelkäät? Jäätelöauto</p><p>13. Mistä olet kotoisin? maakuntien jenni</p><p>14. Millainen asuinpaikkasi on? Ees jotain positiivista </p><p>15. Mikä inspiroi sinua? Teuvo, maanteiden kuningas</p><p>16. Mikä ärsyttää eniten? Oppi tulee idästä</p><p>17. Mitä haluaisit sanoa inhoamallesi ihmiselle? La perla</p><p>18. Minne haluaisit matkustaa? Seppo räty berghainissa</p><p>19. Mistä pidät itsessäsi eniten? 940 sex machine</p><p>20. Mottosi? Poliisi pamputtaa taas</p><p>21. Mitä ajattelet joulusta? Perseserkkuja</p><p>22. Mikä auttaisi ilmastokriisin ratkaisemisessa? Tieto on valtaa</p><p>23. Mikä on hulluinta, mitä haluaisit tehdä? Pamputa mua kumisella pampulla</p><p>24. Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt? Kukkii</p><p>25. Villein fantasiasi? Terroristi</p><p>26. Millainen oli viimeisin unesi? Bodominjärvi</p><p>27. Hienoin kokemuksesi? Juankoski here i come</p><p>28. Tulevaisuuden suunnitelmat? Mitä mä oon vetäny</p><p>29. Paras tapa viettää viikonloppu? Freestyle</p><p>30. Mitä teet uutena vuonna? Mikään ei oo enemmän ku</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Meikävaan, post: 91480, member: 99"] Laitoin satunnaistoistolle tykätyt kappaleet ja vastasinpas sitten siinä järjestyksessä mitä tuli :D 1. Miten menee? Bad habits 2. Millainen olet ihmisenä? Se on lentokone 3. Mikä tekee sinut iloiseksi? I didn’t change my number 4. Missä olet juuri nyt? King kong, nyt maailma vapisee 5. Oletko parisuhteessa? Girls like you 6. Haluatko joskus lapsia? Mayday 7. Lempijuomasi? Banana boat 8. Lempivärisi? Die by the blade 9. Tämänhetkinen fiilis? Leijonakuningas-laulu 10. Unelmasi? Gymselfie 11. Lempi vuodenaikasi? Itäisten maisten viisaat miehet 12. Mitä pelkäät? Jäätelöauto 13. Mistä olet kotoisin? maakuntien jenni 14. Millainen asuinpaikkasi on? Ees jotain positiivista 15. Mikä inspiroi sinua? Teuvo, maanteiden kuningas 16. Mikä ärsyttää eniten? Oppi tulee idästä 17. Mitä haluaisit sanoa inhoamallesi ihmiselle? La perla 18. Minne haluaisit matkustaa? Seppo räty berghainissa 19. Mistä pidät itsessäsi eniten? 940 sex machine 20. Mottosi? Poliisi pamputtaa taas 21. Mitä ajattelet joulusta? Perseserkkuja 22. Mikä auttaisi ilmastokriisin ratkaisemisessa? Tieto on valtaa 23. Mikä on hulluinta, mitä haluaisit tehdä? Pamputa mua kumisella pampulla 24. Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt? Kukkii 25. Villein fantasiasi? Terroristi 26. Millainen oli viimeisin unesi? Bodominjärvi 27. Hienoin kokemuksesi? Juankoski here i come 28. Tulevaisuuden suunnitelmat? Mitä mä oon vetäny 29. Paras tapa viettää viikonloppu? Freestyle 30. Mitä teet uutena vuonna? Mikään ei oo enemmän ku [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vastaa biisin nimellä (pelastettu Demistä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja