Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vastaanko tälle miehelle vai ignoraanko vaan? (50v mies joka lähettelee kaikkii "oon voimaton ilman sua" -viestejä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 116685" data-attributes="member: 1348"><p>Eli siis menin yhtee puistoon kattoo et oisko yks tyyppi siel ryypiskelemässä muitten kaa ja ku se ei ollu siel nii päädyin juttelemaan parille jolleki 50v tyypille koska miks ei. Oon yksinäinen ihminen ja ne vaikutti mukavilta enkä siitä sen enempää ajatellu. Jatkettiin jutustelua siel sen yhen kämpillä koska mul alko iskee kusihätä ja muutki sielt puistosta alko poistuu muille teille.</p><p></p><p>No ilmeisesti se 50v mies ajatteli et oon kiinnostunu siitä.. Minä naiivina en tullu aatelleekskaan et joku 50v mies oikeesti luulis et sitä melkein puolet nuorempi vois millään tavalla kiinnostua siitä romanttisessa mielessä. Olin muutenki selittäny siellä puistossa mun aseksuaalisuudesta ja siitä miten epävakaan persoonallisuushäiriön takii en ees kykene seurustelemaan. Kaiken kukkuraks koen olevani harmaa aromanttinen, eli pystyn tuntemaan romanttisia tunteita vaan joinain tiettyinä hetkinä (eli käytännös vaan sillon ku on tosi ilonen/onnellinen niin sen aikaa ku se tunne tila pysyy yllä).</p><p></p><p>No nyt se sit lähettelee mulle kaikkii random viestei (vaihoin sen ja parin muunki kaa siin puistois numeroita ku en aatellu siit sen kummempaa, ku kaikki siel vaihteli puhelinnumeroita) et "mulle ois vaan tärkeetä herätä sun vierestä, jos vaan ymmärrät mitä läheisyys merkitsee" ja "mä en halua sulle mitään pahaa" ja "voin mä edetä hitaamminkin.." ja "olen vähän voimaton ilman sua"......</p><p></p><p>Mua tavallaan tosiaan vähän pelottaa oman turvallisuuteni puolesta ku tyhmänä menin kertomaan myös sen et mis rakennukses asun... Joilleki niist kerroin tyhmyyttäni oman sukunimenki ku ne pyys sitä numeron tallentamist varten (tai ne pyys vaan sukunimen etukirjainta mut menin sanoo koko sukunimen) et periaattees jos se kyselis muilta enemmän musta nii en yllättys vaik jos joskus joku seisois tossa oven takana...</p><p></p><p>Mun yks kaveri on neuvonu vaan ignoraamaan sen mut sit toisaalta se on laittanu myös semmosii viestei et "olis vaan kiva jos vastaisit, en mä pahastu jos et halua" ja jotenki tulee semmonen olo et pitäskö vaan laittaa viestii et "hei sori et kesti vastata mut kuten siel puistossa kerroin mun seksuaalisesta suuntautumisesta, niin oon aromanttinen aseksuaali eli en oo kiinnostunu niin miehistä ku naisistakaan en niin romanttisessa kuin seksuaalisessa mielessä. Jos kiinnostaa lisää, niin kannattaa googlata aiheesta." TMV. Vai ignoraanko tosiaan vaan...</p><p></p><p>Mielipiteitä kaivataan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 116685, member: 1348"] Eli siis menin yhtee puistoon kattoo et oisko yks tyyppi siel ryypiskelemässä muitten kaa ja ku se ei ollu siel nii päädyin juttelemaan parille jolleki 50v tyypille koska miks ei. Oon yksinäinen ihminen ja ne vaikutti mukavilta enkä siitä sen enempää ajatellu. Jatkettiin jutustelua siel sen yhen kämpillä koska mul alko iskee kusihätä ja muutki sielt puistosta alko poistuu muille teille. No ilmeisesti se 50v mies ajatteli et oon kiinnostunu siitä.. Minä naiivina en tullu aatelleekskaan et joku 50v mies oikeesti luulis et sitä melkein puolet nuorempi vois millään tavalla kiinnostua siitä romanttisessa mielessä. Olin muutenki selittäny siellä puistossa mun aseksuaalisuudesta ja siitä miten epävakaan persoonallisuushäiriön takii en ees kykene seurustelemaan. Kaiken kukkuraks koen olevani harmaa aromanttinen, eli pystyn tuntemaan romanttisia tunteita vaan joinain tiettyinä hetkinä (eli käytännös vaan sillon ku on tosi ilonen/onnellinen niin sen aikaa ku se tunne tila pysyy yllä). No nyt se sit lähettelee mulle kaikkii random viestei (vaihoin sen ja parin muunki kaa siin puistois numeroita ku en aatellu siit sen kummempaa, ku kaikki siel vaihteli puhelinnumeroita) et "mulle ois vaan tärkeetä herätä sun vierestä, jos vaan ymmärrät mitä läheisyys merkitsee" ja "mä en halua sulle mitään pahaa" ja "voin mä edetä hitaamminkin.." ja "olen vähän voimaton ilman sua"...... Mua tavallaan tosiaan vähän pelottaa oman turvallisuuteni puolesta ku tyhmänä menin kertomaan myös sen et mis rakennukses asun... Joilleki niist kerroin tyhmyyttäni oman sukunimenki ku ne pyys sitä numeron tallentamist varten (tai ne pyys vaan sukunimen etukirjainta mut menin sanoo koko sukunimen) et periaattees jos se kyselis muilta enemmän musta nii en yllättys vaik jos joskus joku seisois tossa oven takana... Mun yks kaveri on neuvonu vaan ignoraamaan sen mut sit toisaalta se on laittanu myös semmosii viestei et "olis vaan kiva jos vastaisit, en mä pahastu jos et halua" ja jotenki tulee semmonen olo et pitäskö vaan laittaa viestii et "hei sori et kesti vastata mut kuten siel puistossa kerroin mun seksuaalisesta suuntautumisesta, niin oon aromanttinen aseksuaali eli en oo kiinnostunu niin miehistä ku naisistakaan en niin romanttisessa kuin seksuaalisessa mielessä. Jos kiinnostaa lisää, niin kannattaa googlata aiheesta." TMV. Vai ignoraanko tosiaan vaan... Mielipiteitä kaivataan... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vastaanko tälle miehelle vai ignoraanko vaan? (50v mies joka lähettelee kaikkii "oon voimaton ilman sua" -viestejä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja