Uutiset Venäjän uusin selitys huonolle sotamenestykselle: Ukrainan sotilaat olleet salaisissa laboratorioissa, muuttuneet ”julmiksi hirviöiksi”

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Haiskahtaa hieman propaganda....
On kyllä selitykset keksitty. Vai että salainen laboratorio. Kohta puhutaan Captain America-tyylisistä supersotilaista.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Haiskahtaa hieman propaganda....
On kyllä selitykset keksitty. Vai että salainen laboratorio. Kohta puhutaan Captain America-tyylisistä supersotilaista.
Ei pelkästään haiskahda ku suorastaan lemuaa

Joo ja ne esimerkit niistä supersotilaista tullee varmaa olemaanki ku suoraan Marvelista :DD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Otin tuon lievästi itseeni.

Lähinnä vain Venäjän johtajien pitäisi kuolla, jotta parempi johto saataisiin penkkiin.
Miksi?
Olen oikeasti sitä mieltä, ettei noista idän ihmeistä ole mihinkään sivistyneeteen kanssakäymiseen.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Miksi?
Olen oikeasti sitä mieltä, ettei noista idän ihmeistä ole mihinkään sivistyneeteen kanssakäymiseen.
Kaikilla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen ja sen sanomiseen. Mutta,
1. Minulla nyt sattuu olemaan kaukaisia sukujuuria tuolla itänaapurissa. Tosiaan kaukaisia, mutta kuitenkin.
2. Eivät kaikki ole Puuttineita tai Putin-mielisiä. Venäjä on aivan helkatin suuri valtio, jossa asuu monia kansoja, joilla on erilaisia kulttuureita, tapoja ja näkemyksiä. Koko valtion puhdistus tuhoaisi myös kieliä, kulttuureita ja näkemyksiä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Kaikille olisi parasta, jos venäläiset vain tappaisivat itsensä.
Sanotaanko että johto kyllä sais painua jonnekki missä ei aurinko paista mutta aivopesty kansa ei niinkään (tai no kyllähän tavallistenki ihimisten joukossa on noita idiootteja mutta kummiski)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Kaikilla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen ja sen sanomiseen. Mutta,
1. Minulla nyt sattuu olemaan kaukaisia sukujuuria tuolla itänaapurissa. Tosiaan kaukaisia, mutta kuitenkin.
2. Eivät kaikki ole Puuttineita tai Putin-mielisiä. Venäjä on aivan helkatin suuri valtio, jossa asuu monia kansoja, joilla on erilaisia kulttuureita, tapoja ja näkemyksiä. Koko valtion puhdistus tuhoaisi myös kieliä, kulttuureita ja näkemyksiä.
Sepä surullista sinulle.

Sanotaanko että johto kyllä sais painua jonnekki missä ei aurinko paista mutta aivopesty kansa ei niinkään (tai no kyllähän tavallistenki ihimisten joukossa on noita idiootteja mutta kummiski)
Aivopesty tai ei, ne ovat aina olleet täysiä runkkuja.
 
Ylös Pohja