Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Vihaakohan mun opettaja mua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 61815" data-attributes="member: 438"><p>Valmalla tuppaa olemaan semmosta porukkaa että jatkuvat poissaolot ja muut vaikeudet on arkipäivää, se että niistä ilmottaa ajoissa on varmasti monen opettajan silmissä jo plussaa.</p><p>Tuskin opettajat oppilaitaan vihaa mutta on mahdollista että ne niputtaa monet mielessään samaan kansioon että nyt ketään ei kiinnosta koko koulu. Tuosta oletuksesta (jos opettaja semmosen sattuu tekemään) pääsee kyllä eroon samantien ku koulu lähtee rullaamaan ja opettajat näkee ketä oikeasti kiinnostaa edes yrittää ja kuka ei ollenkaan vaivaudu.</p><p></p><p>Näin alussa kaikki oppilaat on opettajille varmasti lähinnä nimiä paperilla, syvempi käsitys oppilaasta yksilönä muodostuu pikkuhiljaa ja siihen voi vaikuttaa positiivisesti nimenomaan siten että vaikka niitä poissaoloja tuleeki pitää opettajat mahdollisimman hyvin kartalla siitä missä mennään.</p><p></p><p>Omana valma-aikana meidän "opettaja" ei edes ollu ammattiin koulutettu vaan joku sosiaalipuolen täti keh, ne varmasti näkee jos millasta menijää noissa hommissa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 61815, member: 438"] Valmalla tuppaa olemaan semmosta porukkaa että jatkuvat poissaolot ja muut vaikeudet on arkipäivää, se että niistä ilmottaa ajoissa on varmasti monen opettajan silmissä jo plussaa. Tuskin opettajat oppilaitaan vihaa mutta on mahdollista että ne niputtaa monet mielessään samaan kansioon että nyt ketään ei kiinnosta koko koulu. Tuosta oletuksesta (jos opettaja semmosen sattuu tekemään) pääsee kyllä eroon samantien ku koulu lähtee rullaamaan ja opettajat näkee ketä oikeasti kiinnostaa edes yrittää ja kuka ei ollenkaan vaivaudu. Näin alussa kaikki oppilaat on opettajille varmasti lähinnä nimiä paperilla, syvempi käsitys oppilaasta yksilönä muodostuu pikkuhiljaa ja siihen voi vaikuttaa positiivisesti nimenomaan siten että vaikka niitä poissaoloja tuleeki pitää opettajat mahdollisimman hyvin kartalla siitä missä mennään. Omana valma-aikana meidän "opettaja" ei edes ollu ammattiin koulutettu vaan joku sosiaalipuolen täti keh, ne varmasti näkee jos millasta menijää noissa hommissa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Vihaakohan mun opettaja mua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja