Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vihlova kipu alavatsassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 95190" data-attributes="member: 56"><p>Hmm mulla ainakin on ovulaatiokipuja ja nyt on kroppa vielä keksinyt et on aika jekku tiputella kans sillon.</p><p>Kipu on sellasta terävää/pistävää (joskus vähän ku kylkipistos mut yleensä jommankumman kumman munasarjan kohdalla), välillä menkkamaista. En muista onko säteillyt mihinkään. Eikä ole kuin parina päivänä kuukaudessa</p><p></p><p>Kai merkkaa kuukautiset johonkin? Voisin suositella sovellusta Flo ite oon tykänny käyttää sitä ja se laskee myös ovulaatio ennusteen ni oireet on suhteellisen helppo yhdistää ja sinne on helppo kirjata oireet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 95190, member: 56"] Hmm mulla ainakin on ovulaatiokipuja ja nyt on kroppa vielä keksinyt et on aika jekku tiputella kans sillon. Kipu on sellasta terävää/pistävää (joskus vähän ku kylkipistos mut yleensä jommankumman kumman munasarjan kohdalla), välillä menkkamaista. En muista onko säteillyt mihinkään. Eikä ole kuin parina päivänä kuukaudessa Kai merkkaa kuukautiset johonkin? Voisin suositella sovellusta Flo ite oon tykänny käyttää sitä ja se laskee myös ovulaatio ennusteen ni oireet on suhteellisen helppo yhdistää ja sinne on helppo kirjata oireet [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Vihlova kipu alavatsassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja