Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Viimeinen viesti noitaroviolta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1483" data-source="post: 104983" data-attributes="member: 1483"><p>Pyydän, että varasijan moderaattorit [USER=1]@varasija[/USER] [USER=289]@persikkapyllykkä[/USER] poistavat kaikki keskustelut, joissa puhutaan selkäni takana ja levitetään väärää tietoa. On aivan järjetöntä että tällaisen annetaan jatkua, että poistetusta käyttäjästä puhutaan pahaa, heti, kun on poistunut ja ei enää ns. voi olla puolustamassa itseään. olisitte aivan hyvin voineet tulla päin naamaa sanomaan, mutta se että alatte haukkumaan sen jälkeen kun olen jo lähtenyt on suorastaan ala-arvoista</p><p></p><p>Korjataanpa muutama väite:</p><p>"Mm. mentiin väärällä tavalla naimisiin, kun ei ollut perinteitä"</p><p>Tässä keskustelu, johon tuolla viitataan: <a href="https://varasija.com/threads/taenaeaen-tulee-3-vuotta-siitae-kun.8319/#post-100328">https://varasija.com/threads/taenaeaen-tulee-3-vuotta-siitae-kun.8319/#post-100328</a> Mun mielestä ainakin HYVIN selvää, että oli vitsi, ja Makkachin vaikutti ottaneen tämän tosissaan ja itse vetäneen rancasti tunteisiin. Tein toki siinä virheen etten tiedostanut makkachinin kommenttia tässä ja pahoitellut, koska en tajunnut, että ei ollut selvää, että kyseessä oli vitsi.</p><p></p><p>" ja se, että Makkachin omasta halusta vaihtoi nimensä niin oli väärin sekin, kuten myös se että Makkachin tekee asiat omalla tavallaan eikä Yleisesti Naisten Hyväksymällä Tavalla. " Joo, pahoittelut siitä, että sanoin loukkaavasti tästä, mutta tarkoituksenani oli kritisoida yleisesti ilmiötä jossa naiset ottavat miehen sukunimen sen enempää asiaa kyseenalaistamatta. Makkachin tekee asiat omalla tavallaan eikä Yleisesti Naisten Hyväksymällä Tavalla, en ymmärrä oikein tätä, koska fakta on että suuri osa naisista ottaa edelleen miehen sukunimen avioliittoon mennessä. Olin loukkaava tässä keskustelussa kyllä koska alkoi mennä tunteisiin jatkuva maalittaminen keskusteluissa, jotka eivät edes liittyneet asiaan.</p><p>[URL unfurl="true"]https://varasija.com/threads/snif-snif-makkachinin-suku-snif.8491/[/URL]</p><p></p><p>Meni rancasti tunteisiin pieni irvailu? Hmm... kyllä se irvailu jatkui lähes joka keskustelussa eikä ollut edes irvailua vaan kritisointia jokaisesta asiasta jonka toin esille. Musta on myös hassua, miten vaikeaa teidän käyttäjien on nähdä, että tässä kaikkien rakastamassa hassuttelijassa on myös vikaa, ja miten esim. vähä-älyisiksi kaikkien "väärämielisten" haukkuminen on niin hyväksyttyä, ja uskotte heti kaikki väitteet, mitkä tuodaan esiin. Luulin suurta osaa teistä mun kavereiksi, mutta vähän paksua musta on se, että käytte heti joukolla kimppuun, kun jonkun mielipide eroaa teidän kaikkien kollektiivisesta mielipiteestä. Lisäksi huomatkaa että oon esim tossa linkkaamassani keskustelussa altavastaavana, koska kaksi älykkyydestään ylpeää ihmistä argumentoi minua vastaan vaikka selvästi tuona päivänä ja aiemmin oli tiedossa etten ollut parhaassa mielentilassa. Aivan liian pieni paikka tämä tosiaan on. On mielenkiintoista, miten olette muodostaneet yhteisön jossa monenlaiset mielipiteet ja tavat eivät ole sallittuja ja jonkun kritisointi tai väärällä tavalla asioiden tekeminen johtaa monesti joukkolynkkaukseen.</p><p>Tosiaan pahoittelen Skeletorille ja Makkachinille, jos sanomani loukkasivat heidän avioliittoaan. Mutta pyydän että minusta keskustelut lopetetaan, on helppoa paheksua ihmistä, joka ei ole sanomassa vastaan.</p><p></p><p>[USER=1]@varasija[/USER] En jaksa laittaa nyt yksityisviestiä, mutta pyydän että poistat tämän käyttäjän mahd pian. Tämä oli vain viimeinen viestini, jossa PYYDÄN että lopetatte minusta tehtävät keskustelut, ja pyydän että moderaattorit poistatte ne. En jaksa vahdata tätä paikkaa ja itkeä päivittäin kun näen ihmisiltä joita luulin mukavaksi tuollaista sontaa minua kohtaan, kun en ole puolustamassa itseäni - ja vaikka olisinkin niin olen vain yksi ihminen. pyydän että esim [USER=289]@persikkapyllykkä[/USER] poistaa tuon "huutista naisille jotka..." keskustelun jossa minun sanomisia vääristellään aika toden teolla</p><p></p><p></p><p>edit. olin alusta asti skeletorille ja makkachinille mukava, heidän "puolellaan" näissä draamoissa ja makkachinia jopa ylistin jossain keskustelussa jossa häntä kutsuttiin puudeliksi. luottauduin myös näille kahdelle pitkän pyytelyn jälkeen. </p><p>tosiaan tämä kokemus nyt varasijassa vaan osottaa etten halua enää mennä mihinkään demin jatkopaikkaan. anteeksi kaikille käytöksestäni ja muusta, en halua teille pahaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1483, post: 104983, member: 1483"] Pyydän, että varasijan moderaattorit [USER=1]@varasija[/USER] [USER=289]@persikkapyllykkä[/USER] poistavat kaikki keskustelut, joissa puhutaan selkäni takana ja levitetään väärää tietoa. On aivan järjetöntä että tällaisen annetaan jatkua, että poistetusta käyttäjästä puhutaan pahaa, heti, kun on poistunut ja ei enää ns. voi olla puolustamassa itseään. olisitte aivan hyvin voineet tulla päin naamaa sanomaan, mutta se että alatte haukkumaan sen jälkeen kun olen jo lähtenyt on suorastaan ala-arvoista Korjataanpa muutama väite: "Mm. mentiin väärällä tavalla naimisiin, kun ei ollut perinteitä" Tässä keskustelu, johon tuolla viitataan: [URL]https://varasija.com/threads/taenaeaen-tulee-3-vuotta-siitae-kun.8319/#post-100328[/URL] Mun mielestä ainakin HYVIN selvää, että oli vitsi, ja Makkachin vaikutti ottaneen tämän tosissaan ja itse vetäneen rancasti tunteisiin. Tein toki siinä virheen etten tiedostanut makkachinin kommenttia tässä ja pahoitellut, koska en tajunnut, että ei ollut selvää, että kyseessä oli vitsi. " ja se, että Makkachin omasta halusta vaihtoi nimensä niin oli väärin sekin, kuten myös se että Makkachin tekee asiat omalla tavallaan eikä Yleisesti Naisten Hyväksymällä Tavalla. " Joo, pahoittelut siitä, että sanoin loukkaavasti tästä, mutta tarkoituksenani oli kritisoida yleisesti ilmiötä jossa naiset ottavat miehen sukunimen sen enempää asiaa kyseenalaistamatta. Makkachin tekee asiat omalla tavallaan eikä Yleisesti Naisten Hyväksymällä Tavalla, en ymmärrä oikein tätä, koska fakta on että suuri osa naisista ottaa edelleen miehen sukunimen avioliittoon mennessä. Olin loukkaava tässä keskustelussa kyllä koska alkoi mennä tunteisiin jatkuva maalittaminen keskusteluissa, jotka eivät edes liittyneet asiaan. [URL unfurl="true"]https://varasija.com/threads/snif-snif-makkachinin-suku-snif.8491/[/URL] Meni rancasti tunteisiin pieni irvailu? Hmm... kyllä se irvailu jatkui lähes joka keskustelussa eikä ollut edes irvailua vaan kritisointia jokaisesta asiasta jonka toin esille. Musta on myös hassua, miten vaikeaa teidän käyttäjien on nähdä, että tässä kaikkien rakastamassa hassuttelijassa on myös vikaa, ja miten esim. vähä-älyisiksi kaikkien "väärämielisten" haukkuminen on niin hyväksyttyä, ja uskotte heti kaikki väitteet, mitkä tuodaan esiin. Luulin suurta osaa teistä mun kavereiksi, mutta vähän paksua musta on se, että käytte heti joukolla kimppuun, kun jonkun mielipide eroaa teidän kaikkien kollektiivisesta mielipiteestä. Lisäksi huomatkaa että oon esim tossa linkkaamassani keskustelussa altavastaavana, koska kaksi älykkyydestään ylpeää ihmistä argumentoi minua vastaan vaikka selvästi tuona päivänä ja aiemmin oli tiedossa etten ollut parhaassa mielentilassa. Aivan liian pieni paikka tämä tosiaan on. On mielenkiintoista, miten olette muodostaneet yhteisön jossa monenlaiset mielipiteet ja tavat eivät ole sallittuja ja jonkun kritisointi tai väärällä tavalla asioiden tekeminen johtaa monesti joukkolynkkaukseen. Tosiaan pahoittelen Skeletorille ja Makkachinille, jos sanomani loukkasivat heidän avioliittoaan. Mutta pyydän että minusta keskustelut lopetetaan, on helppoa paheksua ihmistä, joka ei ole sanomassa vastaan. [USER=1]@varasija[/USER] En jaksa laittaa nyt yksityisviestiä, mutta pyydän että poistat tämän käyttäjän mahd pian. Tämä oli vain viimeinen viestini, jossa PYYDÄN että lopetatte minusta tehtävät keskustelut, ja pyydän että moderaattorit poistatte ne. En jaksa vahdata tätä paikkaa ja itkeä päivittäin kun näen ihmisiltä joita luulin mukavaksi tuollaista sontaa minua kohtaan, kun en ole puolustamassa itseäni - ja vaikka olisinkin niin olen vain yksi ihminen. pyydän että esim [USER=289]@persikkapyllykkä[/USER] poistaa tuon "huutista naisille jotka..." keskustelun jossa minun sanomisia vääristellään aika toden teolla edit. olin alusta asti skeletorille ja makkachinille mukava, heidän "puolellaan" näissä draamoissa ja makkachinia jopa ylistin jossain keskustelussa jossa häntä kutsuttiin puudeliksi. luottauduin myös näille kahdelle pitkän pyytelyn jälkeen. tosiaan tämä kokemus nyt varasijassa vaan osottaa etten halua enää mennä mihinkään demin jatkopaikkaan. anteeksi kaikille käytöksestäni ja muusta, en halua teille pahaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Viimeinen viesti noitaroviolta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja