Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 75933" data-attributes="member: 34"><p>Enpä tosiaan ole saanut perhettäni valita. Tough life ja sillee. Sit kun se ahistuskaan ei vaan jotenkin lähe pois et koko ajan pitää vaan elää sellasen jäätävän pakko-oireisuuden kanssa ja syyllisyyden ja pelkojen ja ihan kaiken. Oon koko ajan ihan jossain hälytystilassa enkä ees tiiä miks.</p><p></p><p>Tosin hauskaa että tänään olin oikeastaan ihan ok kun kuuntelin musaa ja katoin telkkaria ja tälleen, ni mul oli jotenki semi rento olo pitkästä aikaa ja muistan viel et mietin et pitäskö kirjoitella jotain muistivihkoon et tavallaan kaikki pahimmat ahistukset oli poissa siinä kohtaa. Se oli jotenki sellane ihmeen rento olo. Sit äiti ja veli tuli kotiin ja menin heti hälytystilaan kun se alko paiskoo jotain ovia ja heittelee keksipakettii. Sit mul meni pää niin sekasin etten ees tiedä mitä siin tapahtu mut aivan jäätävä ahistus iski päälle, tuntuu et aloin tärisee jo siin kohtaa vähän ja itkemään ja nii. Olin sekasin jo siin kohtaa mut en kuitenkaa super Paljon itkeny, mut sit ku tultii takas himaa (haettiin iskäkin tänne) autolla ni sit autos rupesin itkee ja ku päästii sisää ni itkin viel enemmän. Oksetti ku oli niin paha ahistus ja se oli sellast vitu huutoitkuu melkein. Sit siihen päälle viel hirvee päänsärky joka johtu kai niskakivuista mut uskon et itkeminen pahensi sitä viel? No sit menin hetkeks pihalle kävelee ja olin kissojen kanssa siinä ni nyt on vähän helpottanu ja oon koittanu syödä ja juoda täs jotain pientä. Että tälleen. Et sinne meni nekin yöunet ig mut ehkä joskus saan unta emt. Ainii sit muistan viel ku ennen tota episodii ku olin siis yksin kotona (sain olla rauhassa lmao) nii join glögii ja tuli niin rauhallinen olo siitä, en tiiä kai se tuoksu ja maku on semmonen mikä jotenki rauhottaa. Ni juu ei kauaa kestäny sekään onni.. huutista nyt tuossa vieressä lojuu kaks paperiarkkia ku itkin nii helvetisti et meni kaks paperii niistämisee ja kuivaamisee. Vitu rankka elämä.</p><p></p><p>Mut on se kumma et tollasellaki hetkellä ajatukset suuntautuu monesti esim jarppii ja timppaa, ainaki täl kerral muistan et kelasin niit molempia jossai kohtaa, luulen et se on ehk joku sellane et ku ne on mulle niin tärkeitä ni sit tavallaan sitä jotenkin... Miettii rakkaita ihmisiä sellasel hetkel ku on ihan vitun lost eikä tiedä mitä tekis. Oon aikasemminki miettiny timppaa jotenki iha hädäs ku kaikki on ollu yhtä kaaosta ni sit se jotenki rauhottaa ku muistaa itelle tärkeet ihmiset lmao. Vaikka toki ne osaa ahistaakin myös. Ne sekä aiheuttaa että poistaa ahistusta D::::: lol sillo ku ajettiin pois kotoo ku käytii hakemas iskä himaan ni muistan et katoin vaa ikkunast ulos ja vajosin ajatuksiin ja mietin tyylii jotai et mitähän timppa tekee täl hetkel yms xd villi veikkaus olis et varmaan nukku (kello oli sillon jotain kolme ehkä) mut joo :D jepjep meitsilläki menny koko yö valvoessa ja tässä vitun hullunmyllyssä. MEANWHILE mun veli varmaa sammu jo aikoi sitte kuha oli ensin vähän riehunu ja hajottanu kaikkee :)))))((( tosin äsken sielt kuulu jotain mut nyt taas ei oo kuulunu et ehkä se heräs ja meni takas nukkumaan tai jotain. Mut joo oon kyl aika vitu vihanen sille nyt tän kaiken takii. Saatana sen takii menee koko elämä ihan _vitun sekasin_. Enkä liiottele ollenkaan kun sanon että mulla oikeesti sekoo pää ja koko elämä ei mun mielenterveys kestä tämmöstä. Ei vaa kestä. Mul muutenki pitäs välttää stressiä mieluusti ihan näiden oireiden takia niin tää nyt ei oo taas mitenkään rauhallista ja stressitöntä tämmönen et yks hajottaa kämpän. Vitun raivohullu oikeesti. Ku olis normaalit veljet ni millastakohan sekin olis, enpä osaa kuvitella. Oikeest en haluu haukkuu sitä mut ku mul menee oikeesti pää niin sekasin et tuun ihan tosi vihaseks tollasesta. Inhoon sitä et saa olla varpaillaan ton asian takia. Meen niin paniikkiin kun se hajottaa paikkoja, ihan jo senki takia et mulle tavallaan tavarat on tosi tärkeitä myös ni pelkään sitä et se hajottaa vaikka mulle tärkeitä asioit.</p><p></p><p>Toisaalta mulle tulee kans kauhukuvia sen itsemurhapuheista ni pelkään tosi usein sitä et se sit tekee itellee jotai esim tossa tilassa. Tuli fiilis et pitää piilottaa kaikki maholliset veitset ja muut. Että näin..... Vittu saatana.</p><p></p><p>Joo vittu ku rupee väsyttää aivan saatanasti. Pitäs mennä nukkumaan ku oon ihan töttöröö mutta, en sit tiiä ahistaako liikaa. Onneks iskä on täs hereillä viel ja juttelee mun kaa välil :D seki on kyllä ehkä hieman kännissä ni höpisee kaikkea joutavaa mutta ei siinä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 75933, member: 34"] Enpä tosiaan ole saanut perhettäni valita. Tough life ja sillee. Sit kun se ahistuskaan ei vaan jotenkin lähe pois et koko ajan pitää vaan elää sellasen jäätävän pakko-oireisuuden kanssa ja syyllisyyden ja pelkojen ja ihan kaiken. Oon koko ajan ihan jossain hälytystilassa enkä ees tiiä miks. Tosin hauskaa että tänään olin oikeastaan ihan ok kun kuuntelin musaa ja katoin telkkaria ja tälleen, ni mul oli jotenki semi rento olo pitkästä aikaa ja muistan viel et mietin et pitäskö kirjoitella jotain muistivihkoon et tavallaan kaikki pahimmat ahistukset oli poissa siinä kohtaa. Se oli jotenki sellane ihmeen rento olo. Sit äiti ja veli tuli kotiin ja menin heti hälytystilaan kun se alko paiskoo jotain ovia ja heittelee keksipakettii. Sit mul meni pää niin sekasin etten ees tiedä mitä siin tapahtu mut aivan jäätävä ahistus iski päälle, tuntuu et aloin tärisee jo siin kohtaa vähän ja itkemään ja nii. Olin sekasin jo siin kohtaa mut en kuitenkaa super Paljon itkeny, mut sit ku tultii takas himaa (haettiin iskäkin tänne) autolla ni sit autos rupesin itkee ja ku päästii sisää ni itkin viel enemmän. Oksetti ku oli niin paha ahistus ja se oli sellast vitu huutoitkuu melkein. Sit siihen päälle viel hirvee päänsärky joka johtu kai niskakivuista mut uskon et itkeminen pahensi sitä viel? No sit menin hetkeks pihalle kävelee ja olin kissojen kanssa siinä ni nyt on vähän helpottanu ja oon koittanu syödä ja juoda täs jotain pientä. Että tälleen. Et sinne meni nekin yöunet ig mut ehkä joskus saan unta emt. Ainii sit muistan viel ku ennen tota episodii ku olin siis yksin kotona (sain olla rauhassa lmao) nii join glögii ja tuli niin rauhallinen olo siitä, en tiiä kai se tuoksu ja maku on semmonen mikä jotenki rauhottaa. Ni juu ei kauaa kestäny sekään onni.. huutista nyt tuossa vieressä lojuu kaks paperiarkkia ku itkin nii helvetisti et meni kaks paperii niistämisee ja kuivaamisee. Vitu rankka elämä. Mut on se kumma et tollasellaki hetkellä ajatukset suuntautuu monesti esim jarppii ja timppaa, ainaki täl kerral muistan et kelasin niit molempia jossai kohtaa, luulen et se on ehk joku sellane et ku ne on mulle niin tärkeitä ni sit tavallaan sitä jotenkin... Miettii rakkaita ihmisiä sellasel hetkel ku on ihan vitun lost eikä tiedä mitä tekis. Oon aikasemminki miettiny timppaa jotenki iha hädäs ku kaikki on ollu yhtä kaaosta ni sit se jotenki rauhottaa ku muistaa itelle tärkeet ihmiset lmao. Vaikka toki ne osaa ahistaakin myös. Ne sekä aiheuttaa että poistaa ahistusta D::::: lol sillo ku ajettiin pois kotoo ku käytii hakemas iskä himaan ni muistan et katoin vaa ikkunast ulos ja vajosin ajatuksiin ja mietin tyylii jotai et mitähän timppa tekee täl hetkel yms xd villi veikkaus olis et varmaan nukku (kello oli sillon jotain kolme ehkä) mut joo :D jepjep meitsilläki menny koko yö valvoessa ja tässä vitun hullunmyllyssä. MEANWHILE mun veli varmaa sammu jo aikoi sitte kuha oli ensin vähän riehunu ja hajottanu kaikkee :)))))((( tosin äsken sielt kuulu jotain mut nyt taas ei oo kuulunu et ehkä se heräs ja meni takas nukkumaan tai jotain. Mut joo oon kyl aika vitu vihanen sille nyt tän kaiken takii. Saatana sen takii menee koko elämä ihan _vitun sekasin_. Enkä liiottele ollenkaan kun sanon että mulla oikeesti sekoo pää ja koko elämä ei mun mielenterveys kestä tämmöstä. Ei vaa kestä. Mul muutenki pitäs välttää stressiä mieluusti ihan näiden oireiden takia niin tää nyt ei oo taas mitenkään rauhallista ja stressitöntä tämmönen et yks hajottaa kämpän. Vitun raivohullu oikeesti. Ku olis normaalit veljet ni millastakohan sekin olis, enpä osaa kuvitella. Oikeest en haluu haukkuu sitä mut ku mul menee oikeesti pää niin sekasin et tuun ihan tosi vihaseks tollasesta. Inhoon sitä et saa olla varpaillaan ton asian takia. Meen niin paniikkiin kun se hajottaa paikkoja, ihan jo senki takia et mulle tavallaan tavarat on tosi tärkeitä myös ni pelkään sitä et se hajottaa vaikka mulle tärkeitä asioit. Toisaalta mulle tulee kans kauhukuvia sen itsemurhapuheista ni pelkään tosi usein sitä et se sit tekee itellee jotai esim tossa tilassa. Tuli fiilis et pitää piilottaa kaikki maholliset veitset ja muut. Että näin..... Vittu saatana. Joo vittu ku rupee väsyttää aivan saatanasti. Pitäs mennä nukkumaan ku oon ihan töttöröö mutta, en sit tiiä ahistaako liikaa. Onneks iskä on täs hereillä viel ja juttelee mun kaa välil :D seki on kyllä ehkä hieman kännissä ni höpisee kaikkea joutavaa mutta ei siinä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja