Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 75935" data-attributes="member: 34"><p>Nyt on muuten taas keittiöpsykologiat hieman tulilla mutta mietin vain, että onkohan tää niin sanottu ikäpreferenssi sellanen turvallisuuteen liittyvä juttu. Siis ei silleen et se ois välttämättä mikään kovin iso asia eikä ne kaikki oo mitenkään mua vanhempia tai mitään, lol onhan nikokin melkein mun ikänen jopa, mut silleen.. emt. Tietyllä tapaa joskus ihmisest tulee sellanen turvallinen olo jos se on mua paljon vanhempi. Toki nuoremmistaki voi tulla turvallinen olo, mutta onhan niissä jotain sellasta tietyntyyppistä turvan tunnetta. Jarppi ny varsinkin on semmone halittava D:::: niin mietin et ehkä se turvallisuuden tunne on mulla jonkinlainen mieltymys tai sellanen mikä herkästi aiheuttaa ihastumista. Niin mietin et onko just sen takia ku elämä on ollu aina tämmöst saatanan sekoilua niin se et joku ihminen on turvallisen olonen on jotenki.. tärkee piirre mulle?? Vaikka no, köh köh, onhan sitä joihinkin murhaajiinkin tullut ihastuttua mutta ei mennä siihen sitä paitsi ne on ohi jo (ainakin tällä hetkellä?). En kyllä tiedä mitä nekin keissit oli mutta joo, tunteille ei voi mitään :D yritän olla tuntematta syyllisyyttä siitä(kin). Mut siis silleen yleisesti ottaen monet mun ihastukset on tosi semmosia sulosii ja aik kiltin olosii tai semmosii ihanii tuituitui D: jarppiki nyt on ihan nalle, hp kans on silleen jopa uskomattoman hyväntuulisen olonen aina, ehkä se ei oikeesti oo aina hyväl tuulel mut sekin vaikuttaa jotenki sellaselt super turvalliselt ihmiselt ni ehkä siks en pysty olla rakastumatta 😖 huoh tää on niin tätä. Siis tää on niin keittiöpsykologiaa mut ehkä se että on kasvanu semmoses "turvattomas" ympäristös (en mä tiedä voinko sanoo sitä turvattomaksi mut tavallaan et on joutunut olla ehkä vähän peloissaan ja varpaillaan et millon veli on niin kamoissa tai kännis et taas kaikki paikat hajoo ja millon on taas poliisit himassa yms tämmöst) on syy siihen miks usein rakastun "vähän" vanhempiin ja miks turvallisuuden tunne on periaatteessa mulle semmonen piirre mikä niin sanotusti viehättää. Hehehee juu kyllä tästä hyvät analyysit saa tulille.</p><p></p><p>Mut joo rääh vaikka olo ehkä vähä helpotti mut silti mul ei vieläkään oo semmonen oikeen kunnon rento olo u know, et voi mennä hyvil mielil nukkumaan ja semmonen jotenki.. ku yleensähän nukkumaan meneminen vähän vaatii sen et olis semmonen rauhallinen ja rento olo, siis kyllähän mä nytki voisin kokeilla sitä nukkumista mut en tiiä, mul on aavistus et saattaisin silti vaa pyörii siin sängys ja ahistuu. Et tavallaan pitää odottaa semmost sopivaa rauhallista oloa D: mut tuleeks sitä koskaan. Tai en tiiä, ehkä jos nyt koht menisin nukkumaa ni voi olla et nukahtaisin silti vaik mua ahistaakin :o</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 75935, member: 34"] Nyt on muuten taas keittiöpsykologiat hieman tulilla mutta mietin vain, että onkohan tää niin sanottu ikäpreferenssi sellanen turvallisuuteen liittyvä juttu. Siis ei silleen et se ois välttämättä mikään kovin iso asia eikä ne kaikki oo mitenkään mua vanhempia tai mitään, lol onhan nikokin melkein mun ikänen jopa, mut silleen.. emt. Tietyllä tapaa joskus ihmisest tulee sellanen turvallinen olo jos se on mua paljon vanhempi. Toki nuoremmistaki voi tulla turvallinen olo, mutta onhan niissä jotain sellasta tietyntyyppistä turvan tunnetta. Jarppi ny varsinkin on semmone halittava D:::: niin mietin et ehkä se turvallisuuden tunne on mulla jonkinlainen mieltymys tai sellanen mikä herkästi aiheuttaa ihastumista. Niin mietin et onko just sen takia ku elämä on ollu aina tämmöst saatanan sekoilua niin se et joku ihminen on turvallisen olonen on jotenki.. tärkee piirre mulle?? Vaikka no, köh köh, onhan sitä joihinkin murhaajiinkin tullut ihastuttua mutta ei mennä siihen sitä paitsi ne on ohi jo (ainakin tällä hetkellä?). En kyllä tiedä mitä nekin keissit oli mutta joo, tunteille ei voi mitään :D yritän olla tuntematta syyllisyyttä siitä(kin). Mut siis silleen yleisesti ottaen monet mun ihastukset on tosi semmosia sulosii ja aik kiltin olosii tai semmosii ihanii tuituitui D: jarppiki nyt on ihan nalle, hp kans on silleen jopa uskomattoman hyväntuulisen olonen aina, ehkä se ei oikeesti oo aina hyväl tuulel mut sekin vaikuttaa jotenki sellaselt super turvalliselt ihmiselt ni ehkä siks en pysty olla rakastumatta 😖 huoh tää on niin tätä. Siis tää on niin keittiöpsykologiaa mut ehkä se että on kasvanu semmoses "turvattomas" ympäristös (en mä tiedä voinko sanoo sitä turvattomaksi mut tavallaan et on joutunut olla ehkä vähän peloissaan ja varpaillaan et millon veli on niin kamoissa tai kännis et taas kaikki paikat hajoo ja millon on taas poliisit himassa yms tämmöst) on syy siihen miks usein rakastun "vähän" vanhempiin ja miks turvallisuuden tunne on periaatteessa mulle semmonen piirre mikä niin sanotusti viehättää. Hehehee juu kyllä tästä hyvät analyysit saa tulille. Mut joo rääh vaikka olo ehkä vähä helpotti mut silti mul ei vieläkään oo semmonen oikeen kunnon rento olo u know, et voi mennä hyvil mielil nukkumaan ja semmonen jotenki.. ku yleensähän nukkumaan meneminen vähän vaatii sen et olis semmonen rauhallinen ja rento olo, siis kyllähän mä nytki voisin kokeilla sitä nukkumista mut en tiiä, mul on aavistus et saattaisin silti vaa pyörii siin sängys ja ahistuu. Et tavallaan pitää odottaa semmost sopivaa rauhallista oloa D: mut tuleeks sitä koskaan. Tai en tiiä, ehkä jos nyt koht menisin nukkumaa ni voi olla et nukahtaisin silti vaik mua ahistaakin :o [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja