Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 75943" data-attributes="member: 34"><p>snif snif olin just kuuntelemas about jotai rajoilla podcastii sillo ku nuo tuli himaa ja siinä jäi sit taas sekin kesken. Siis en kestä miten huutiskamaa sekin taas on että olin niiku iha sillee rentoutumas et oi että vois kuunnella tän ja sit vaikka nukkumaan jos ois sellanen kunno rento fiilis ja pääsis ajoissa nukkumaan tänään. Ni sitte nää kaks tulee kotiin ja alkaa se vitun känniriehuminen samantien. Mikä sattuma et just ku oon sillee oih rupee ehk väsyttää vähän ja semmone mukava hieman unelias fiilis ja koht pääsee ehk nukkumaan ni sit tulee taas tää episodi. Ja siinä menee koko vitun yö ku ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ja ahistaa viel lisää. Sen kerran ku mua ei ahista pahasti. SEN AINOON KERRAN KU MUL ON MELKEIN NORMAALI OLO. en sano etteikö mulla jatkuvasti olis jotain pientä pakko-oireen tapasta ainakin mut herranjestas mul oli enin ahdistus kuitenkin poissa ja siinä mieles normaali olo, et pystyin toimimaan jne ja oisin oikeesti saattanu jopa päästä nukkumaankin siinä ajoissa. Kun sit taas nyt mul on ollu tämmönen vitun invalidi olo etten pysty melkein toimimaan ja epätodelline olo jne. Jopa meinas mennä hyperventiloinnin puolelle. Tuntu jo siltä et kuolen siihen paikkaan ja mul tuli rintakipujaki vasemmalle puolelle???? Et jepjep????? Mistä lie johtu.</p><p></p><p>Ja mitä vittua se painajainen oli, siis siin oli kaikkee muutaki mut ainaki siin tapahtu niin, et olin jossai tyyliin riparil tai en ehkä siel riparil vaan jossain missä lie konfikses tai joku sellanen, sit oli kauhee paniikin tunne siinä unessa ku en ollukaa käyny jotain tarvittavia juttuja tai jotenki vai olinko käyny siin yhtää mitää edes, et yritinkö jotenki huijata jotain siinä (wtf) ja sit ihan ku siin unes ois satanu ja olin jotenki ahistunu ja sit kävelin jonneki random nuorisotilalle mis oli jotain tyyppei ja kerroin niille kai jotain siit et mua ahistaa. Sitte jotain jotain jotain en ees tiiä ja jossai vaihees heräsin siihen ku olin aivan vitun psykoosipisteessä ku siin unes joku tuli about ampumaan mut meiän kotii ja sit ku heräsin nii olin ilmeisesti ihan siinä unimaailmassa edelleen ja olin lähes varma että joku oikeestikin tulee tänne, ja vaikka yritin kuinka järkeillä että ei ku vaik oisinki yksin himas ni vanhemmat on kuitenkin lähtiessään laittanu ovet lukkoon että ei tänne kukaan vittu tule varmaankaan ja sit katoin monta kertaa ikkunast ulos ettei siel oo ketää. Mut se järkeily ei siis auttanu, vaikka periaatteessa jotenki olin sen verran hereillä et tajusin et ne ovet pitäs olla lukossa ja näin mut silti en pystyny nukahtaa heti uudelleen vaa tuntu et menin johonki ihan psykoositilaan siin et joku tulee tänne ja yrittää tappaa mut tms :D siis naurattais jos ei itkettäis. Olin vaa nii vahvasti siinä painajaisen maailmassa etten ehkä ihan kuitenkaan tajunnu ettei se ollu totta vaa kelasin oikeesti et joku saattaa olla tulossa tänne, vaikka silti samalle tiesin et ovet pitäs olla lukossa ja et ei kai ny sentään ja näin. Siis se oli jotain niin järkyttävää. Jotenki olin puoliks järjissäni ja puoliks en. Ja vaikka yritin nukkuu mut ei helvetissä onnistunu eka olin niin sekasin ja peloissaan. Mut sit jossain vaiheessa ihan yhtäkkiä vaa vajosin uneen, olin ilmeisesti niin vitun väsyny vielä et se vaa tapahtu lopulta vaikka pelotti. En tiiä kai seki autto siihen ku katoin kännykkää ja se ehkä herätti mut valvemaailmaan ku siel tuli jotain youtubeilmotuksia. Ni ehkä tajusin et hei nyt ei olla siinä unessa nyt ollaan oikeessa elämässä. Sit nukuin viel jonku aikaa mut taisin nähä taas kerran jotai ihme unta silloinkin mut en tiedä olikse enää painajaista sitte. Mut siis siin painajaises oli viel seki kamala puoli et siin unessaki olin kai mun huoneessa ja ootin siel et tuleeks siel ny joku tappaa mut. Ni sit ku herää ja oot edelleen siel sun huonees ni ku ne maisemat on samat ni se on semmone mindfuck. Mä en tiiä näinkö mä jopa konkreettisesti siin unes et mun ovest tuli joku mut tämmöne ihme hämärä muistikuva mulla on. Et niiku mitä vittua????? Tää painajaisten määrä on kyl välil ihan kohtuuton. Miten voiki olla et aina jotain tollasta unta nään. Se ripariosuuskin oli siin varmaa ahistava sen takii ku pelkäsin et nonii nyt kaikki syyttää mua jos oonki tehny jotain väärin ni juu perus valve-elämän itsetunto-ongelmien heijastumiset uniin taas tälläkin kertaa.</p><p></p><p>Ja mitä vittua nyt joku naapuri alko huudattaa jotain vitun konetta tuolla ulkona? Ei nyt SAATANA. mitä helvettiä täällä tapahtuu just ku aattelin et ehkä kohta pääsen nukkumaan jos tää tästä rauhottuis. Helvetti :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 75943, member: 34"] snif snif olin just kuuntelemas about jotai rajoilla podcastii sillo ku nuo tuli himaa ja siinä jäi sit taas sekin kesken. Siis en kestä miten huutiskamaa sekin taas on että olin niiku iha sillee rentoutumas et oi että vois kuunnella tän ja sit vaikka nukkumaan jos ois sellanen kunno rento fiilis ja pääsis ajoissa nukkumaan tänään. Ni sitte nää kaks tulee kotiin ja alkaa se vitun känniriehuminen samantien. Mikä sattuma et just ku oon sillee oih rupee ehk väsyttää vähän ja semmone mukava hieman unelias fiilis ja koht pääsee ehk nukkumaan ni sit tulee taas tää episodi. Ja siinä menee koko vitun yö ku ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ahistaa ja ahistaa viel lisää. Sen kerran ku mua ei ahista pahasti. SEN AINOON KERRAN KU MUL ON MELKEIN NORMAALI OLO. en sano etteikö mulla jatkuvasti olis jotain pientä pakko-oireen tapasta ainakin mut herranjestas mul oli enin ahdistus kuitenkin poissa ja siinä mieles normaali olo, et pystyin toimimaan jne ja oisin oikeesti saattanu jopa päästä nukkumaankin siinä ajoissa. Kun sit taas nyt mul on ollu tämmönen vitun invalidi olo etten pysty melkein toimimaan ja epätodelline olo jne. Jopa meinas mennä hyperventiloinnin puolelle. Tuntu jo siltä et kuolen siihen paikkaan ja mul tuli rintakipujaki vasemmalle puolelle???? Et jepjep????? Mistä lie johtu. Ja mitä vittua se painajainen oli, siis siin oli kaikkee muutaki mut ainaki siin tapahtu niin, et olin jossai tyyliin riparil tai en ehkä siel riparil vaan jossain missä lie konfikses tai joku sellanen, sit oli kauhee paniikin tunne siinä unessa ku en ollukaa käyny jotain tarvittavia juttuja tai jotenki vai olinko käyny siin yhtää mitää edes, et yritinkö jotenki huijata jotain siinä (wtf) ja sit ihan ku siin unes ois satanu ja olin jotenki ahistunu ja sit kävelin jonneki random nuorisotilalle mis oli jotain tyyppei ja kerroin niille kai jotain siit et mua ahistaa. Sitte jotain jotain jotain en ees tiiä ja jossai vaihees heräsin siihen ku olin aivan vitun psykoosipisteessä ku siin unes joku tuli about ampumaan mut meiän kotii ja sit ku heräsin nii olin ilmeisesti ihan siinä unimaailmassa edelleen ja olin lähes varma että joku oikeestikin tulee tänne, ja vaikka yritin kuinka järkeillä että ei ku vaik oisinki yksin himas ni vanhemmat on kuitenkin lähtiessään laittanu ovet lukkoon että ei tänne kukaan vittu tule varmaankaan ja sit katoin monta kertaa ikkunast ulos ettei siel oo ketää. Mut se järkeily ei siis auttanu, vaikka periaatteessa jotenki olin sen verran hereillä et tajusin et ne ovet pitäs olla lukossa ja näin mut silti en pystyny nukahtaa heti uudelleen vaa tuntu et menin johonki ihan psykoositilaan siin et joku tulee tänne ja yrittää tappaa mut tms :D siis naurattais jos ei itkettäis. Olin vaa nii vahvasti siinä painajaisen maailmassa etten ehkä ihan kuitenkaan tajunnu ettei se ollu totta vaa kelasin oikeesti et joku saattaa olla tulossa tänne, vaikka silti samalle tiesin et ovet pitäs olla lukossa ja et ei kai ny sentään ja näin. Siis se oli jotain niin järkyttävää. Jotenki olin puoliks järjissäni ja puoliks en. Ja vaikka yritin nukkuu mut ei helvetissä onnistunu eka olin niin sekasin ja peloissaan. Mut sit jossain vaiheessa ihan yhtäkkiä vaa vajosin uneen, olin ilmeisesti niin vitun väsyny vielä et se vaa tapahtu lopulta vaikka pelotti. En tiiä kai seki autto siihen ku katoin kännykkää ja se ehkä herätti mut valvemaailmaan ku siel tuli jotain youtubeilmotuksia. Ni ehkä tajusin et hei nyt ei olla siinä unessa nyt ollaan oikeessa elämässä. Sit nukuin viel jonku aikaa mut taisin nähä taas kerran jotai ihme unta silloinkin mut en tiedä olikse enää painajaista sitte. Mut siis siin painajaises oli viel seki kamala puoli et siin unessaki olin kai mun huoneessa ja ootin siel et tuleeks siel ny joku tappaa mut. Ni sit ku herää ja oot edelleen siel sun huonees ni ku ne maisemat on samat ni se on semmone mindfuck. Mä en tiiä näinkö mä jopa konkreettisesti siin unes et mun ovest tuli joku mut tämmöne ihme hämärä muistikuva mulla on. Et niiku mitä vittua????? Tää painajaisten määrä on kyl välil ihan kohtuuton. Miten voiki olla et aina jotain tollasta unta nään. Se ripariosuuskin oli siin varmaa ahistava sen takii ku pelkäsin et nonii nyt kaikki syyttää mua jos oonki tehny jotain väärin ni juu perus valve-elämän itsetunto-ongelmien heijastumiset uniin taas tälläkin kertaa. Ja mitä vittua nyt joku naapuri alko huudattaa jotain vitun konetta tuolla ulkona? Ei nyt SAATANA. mitä helvettiä täällä tapahtuu just ku aattelin et ehkä kohta pääsen nukkumaan jos tää tästä rauhottuis. Helvetti :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä ku veli on kännissä joka vitun kerta sama juttu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja