Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä maailmaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 80928" data-attributes="member: 386"><p>aamen, tää oli niin hyvin kiteytetty!</p><p>en voi sietää mielensäpahottajia, kun heidän takia tuntuu ettei mitään voi tehä.</p><p>aina on joku, jolla on tarve nalkuttaa ja uhriutua, oli asia mikä tahansa.</p><p></p><p>oon monesti miettiny, että voispa muuten vittuillakseen tehä niitä asioita, mistä porukka inisee.</p><p>saan jopa nautintoa siitä, et teen semmosia asioita ikään ku protestoidakseni, mistä niin moni ei välttämättä tykkää.</p><p>rakastan basically järkyttää muita :D</p><p>esim. nytki alotan twerkin, toki siks että tykkään siitä ja haluun harrastaa itteni takia sitä tanssia, mutta toinen syy on se, että huvittaa kun jotkut vetää HARRASTUKSESTA herneet nenäänsä ja latelee jotain typeriä ennakkoluulojaan.</p><p>haluun olla mukana murtamassa sitä stigmaa.</p><p></p><p>tänäänki olin taas todistamassa yhtä tilannetta (keksin feikkinimet): "enpä oo ennen nähny sen miskan uutta naisystävää. kai se siiri on ihan tavallinen nainen, eikä mikään semmonen..." D:: en tiiä mitä hän oli sanomassa, mutta todennäkösesti jotain "halpa", "tyrkky" tmv.</p><p>öö ensinnäkin, haluutko kertoo millanen on tavallinen nainen? toiseks, miks naisen pitäs olla tietynlainen?</p><p>ai että mua vituttaa sisäistetty naisviha ja kaikki siihen liittyvä D:</p><p></p><p>tää meni jo ohi aiheen, mutta pointti siis se, että mielensäpahottajat voi painua uuniin.</p><p>mie twerkkaan just niin paljo ku haluan, käytän just semmosia vaatteita ku haluan ja päätän myös hiuksistani, pelaan afrikan tähteä mielin määrin, ja... niin, teen mitä tahdon.</p><p>toki se on väärin jos halveksuu jotain ihmisryhmää ja on oikeesti rasistinen, mutta come on ihmiset, kulttuureista vaikutteiden ottaminen ei ole rasismia.</p><p>mua ei kiinnosta enää muiden mielipiteet yhtään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 80928, member: 386"] aamen, tää oli niin hyvin kiteytetty! en voi sietää mielensäpahottajia, kun heidän takia tuntuu ettei mitään voi tehä. aina on joku, jolla on tarve nalkuttaa ja uhriutua, oli asia mikä tahansa. oon monesti miettiny, että voispa muuten vittuillakseen tehä niitä asioita, mistä porukka inisee. saan jopa nautintoa siitä, et teen semmosia asioita ikään ku protestoidakseni, mistä niin moni ei välttämättä tykkää. rakastan basically järkyttää muita :D esim. nytki alotan twerkin, toki siks että tykkään siitä ja haluun harrastaa itteni takia sitä tanssia, mutta toinen syy on se, että huvittaa kun jotkut vetää HARRASTUKSESTA herneet nenäänsä ja latelee jotain typeriä ennakkoluulojaan. haluun olla mukana murtamassa sitä stigmaa. tänäänki olin taas todistamassa yhtä tilannetta (keksin feikkinimet): "enpä oo ennen nähny sen miskan uutta naisystävää. kai se siiri on ihan tavallinen nainen, eikä mikään semmonen..." D:: en tiiä mitä hän oli sanomassa, mutta todennäkösesti jotain "halpa", "tyrkky" tmv. öö ensinnäkin, haluutko kertoo millanen on tavallinen nainen? toiseks, miks naisen pitäs olla tietynlainen? ai että mua vituttaa sisäistetty naisviha ja kaikki siihen liittyvä D: tää meni jo ohi aiheen, mutta pointti siis se, että mielensäpahottajat voi painua uuniin. mie twerkkaan just niin paljo ku haluan, käytän just semmosia vaatteita ku haluan ja päätän myös hiuksistani, pelaan afrikan tähteä mielin määrin, ja... niin, teen mitä tahdon. toki se on väärin jos halveksuu jotain ihmisryhmää ja on oikeesti rasistinen, mutta come on ihmiset, kulttuureista vaikutteiden ottaminen ei ole rasismia. mua ei kiinnosta enää muiden mielipiteet yhtään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mä vihaan tätä maailmaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja