Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36968" data-attributes="member: 34"><p>Vitu pakko-oireet. Yritän olla taas silleen: en määrittele seksuaalisuuttani, en määrittele seksuaalisuuttani. Mun on pakko olla silleen ku jos sanon et oon biseksuaali ni en pysty olla rennosti vaan täytyy koko ajan todistella sitä että oon tarpeeks bi. Mut ei mä en määrittele mun seksuaalisuutta mitenkään. En vittu mitenkään. Paljon parempi olo näin. Vaikka mulla nyt tuo bi-lippu onkin tuossa niin en silti haluu olla bi tai mitään muutakaan heh. Aaa nyt chill oikeesti. Dude, sun on pakko chillaa.</p><p></p><p>Also Petra on iha vitu ihana <333333 vitu bb oikeest tää on aina tätä xd en tykkää.</p><p></p><p>Tai no vittu, kai mä voin bi olla kerta se on niin selvää että oon. Jos vaan lopettaisin jotenki sen saakelin ahistumisen koko ajan siit et APUA en oo tarpeeks bi XDD LMAO ei ees oo sellast ku "tarpeeks bi". Ei oo mitään standardia. Jos sä oot bi ni sä oot bi ei oo mitään "tarpeeks bi" standardeja et sun pitää tykätä niin ja niin monesta naispuolisesta ja miespuolisesta ollakses bi. Mun tulkinnan mukaan ykskin ihastus molempiin sukupuoliin riittää (ainakin itselleni, ainaki se pitäs riittää) ei sen tarvi olla mitenkään balanssis. Ei todellakaan. Ja mulla on ollu vähintään yksi molempia. Useampiakin. Niin ei oo mitään syytä ajatella että en olis tarpeeks bi ???? Ni voisinko lopettaa sen ahistumisen siit. Mutjoo tää on vissiin aika yleistä biseksuaalien keskuudessa joten enpä ole ainut tho. Siis must se ainakin tuntuu ihan kauheelta kun on koko ajan tunne että feikkaa jtn siis ihan koko ajan. Enkä voi mitenkään ainutkaan olla joka tuntee näin. Vittu, se on koko tän yhteiskunnan syytä. Ja sen harhaluulon et biseksuaalit on 50/50. No, mä en tiedä muuta kun että mä oon ollu ihastunu miehiin ja naisiin ja se riittää siihen että oon bi, sillä selvä. Ihan sama onkse 50/50 vai ei. Ja sitten just nää kaikki vitun girl crush käsitteet ja heteroflexible ja kaikki, tosin kyllähän ihminen saa luokitella itsensä heteroflexibleks mut ton tyyppiset termit on vaan aiheuttanut mulle osittain ahistusta siitä että mun pitäs käyttää ennemmin jotain muuta termiä kuin bi. Kunpa useammat ihmiset tajuis sen että vaikka mulla ois (ja ehkä onkin) 100 jätkää yhtä tyttöihastusta kohden nii emmä ole hetero. Se on yhtä valid tapa olla bi kuin 50/50 tai sitten niin että preferoi samaa sukupuolta. Kaikki tavat olla bi on yhtä valid. Yritän saada itteni tajuumaan sitä. Ja vaikka kuinka mulla olis heterokausia nii oon silti aina bi. Mä ainakin itestäni uskon sen et oon aina ollu bi (ainakin mulla oli ensimmäinen tyttöihastus jo lapsena, samoin ensimmäinen poikaihastus) ja mun on vaikee kuvitella että mä lakkaisin olemasta bi? Vaikka eihän sitä tiiä. Se ois kyllä toisaalta aika kamalaakin. Tavallaan vaikka osa must on sillee "en haluu olla bi" mut se on silti aika vahva identiteetti ollu mulle ni ois ahistavaa jos en oliskaa enää ? Emt. Ehk mun täytyy nyt vaan hyväksyä itteni. Ja tajuta se ettei oo mitään väärää tapaa olla bi. Lmao välillä jos puhun mun kavereille jostai mun ihastuksista ni huomaan siitäki et mulle tulee jotenki syyllinen olo siitä ku ne on yleensä miehiä :D ei mitää vitu järkee tuntee syyllisyyttä siitä mitä helvettiä xDDDD oikeest nainen, chillaa pliis. Emt ehk mun pitää tosiaa vuorata mun huone bi-lipuilla jotta oisin joskus confident bi enkä insecure bi 😭</p><p></p><p>HUOH. Kyl mä joskus tän kanssa tuun diilaa paremmin. Kunpa myös muut ihmiset lakkais olemasta silleen "eksä oo käytännössä hetero" ei sil et mulle ois hirveesti ees sanottu niin mut varmaan jotkut ajattelee silleen. Ni se on iha perseest et kaikki halutaan vääntää joko heteroks tai homoks.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36968, member: 34"] Vitu pakko-oireet. Yritän olla taas silleen: en määrittele seksuaalisuuttani, en määrittele seksuaalisuuttani. Mun on pakko olla silleen ku jos sanon et oon biseksuaali ni en pysty olla rennosti vaan täytyy koko ajan todistella sitä että oon tarpeeks bi. Mut ei mä en määrittele mun seksuaalisuutta mitenkään. En vittu mitenkään. Paljon parempi olo näin. Vaikka mulla nyt tuo bi-lippu onkin tuossa niin en silti haluu olla bi tai mitään muutakaan heh. Aaa nyt chill oikeesti. Dude, sun on pakko chillaa. Also Petra on iha vitu ihana <333333 vitu bb oikeest tää on aina tätä xd en tykkää. Tai no vittu, kai mä voin bi olla kerta se on niin selvää että oon. Jos vaan lopettaisin jotenki sen saakelin ahistumisen koko ajan siit et APUA en oo tarpeeks bi XDD LMAO ei ees oo sellast ku "tarpeeks bi". Ei oo mitään standardia. Jos sä oot bi ni sä oot bi ei oo mitään "tarpeeks bi" standardeja et sun pitää tykätä niin ja niin monesta naispuolisesta ja miespuolisesta ollakses bi. Mun tulkinnan mukaan ykskin ihastus molempiin sukupuoliin riittää (ainakin itselleni, ainaki se pitäs riittää) ei sen tarvi olla mitenkään balanssis. Ei todellakaan. Ja mulla on ollu vähintään yksi molempia. Useampiakin. Niin ei oo mitään syytä ajatella että en olis tarpeeks bi ???? Ni voisinko lopettaa sen ahistumisen siit. Mutjoo tää on vissiin aika yleistä biseksuaalien keskuudessa joten enpä ole ainut tho. Siis must se ainakin tuntuu ihan kauheelta kun on koko ajan tunne että feikkaa jtn siis ihan koko ajan. Enkä voi mitenkään ainutkaan olla joka tuntee näin. Vittu, se on koko tän yhteiskunnan syytä. Ja sen harhaluulon et biseksuaalit on 50/50. No, mä en tiedä muuta kun että mä oon ollu ihastunu miehiin ja naisiin ja se riittää siihen että oon bi, sillä selvä. Ihan sama onkse 50/50 vai ei. Ja sitten just nää kaikki vitun girl crush käsitteet ja heteroflexible ja kaikki, tosin kyllähän ihminen saa luokitella itsensä heteroflexibleks mut ton tyyppiset termit on vaan aiheuttanut mulle osittain ahistusta siitä että mun pitäs käyttää ennemmin jotain muuta termiä kuin bi. Kunpa useammat ihmiset tajuis sen että vaikka mulla ois (ja ehkä onkin) 100 jätkää yhtä tyttöihastusta kohden nii emmä ole hetero. Se on yhtä valid tapa olla bi kuin 50/50 tai sitten niin että preferoi samaa sukupuolta. Kaikki tavat olla bi on yhtä valid. Yritän saada itteni tajuumaan sitä. Ja vaikka kuinka mulla olis heterokausia nii oon silti aina bi. Mä ainakin itestäni uskon sen et oon aina ollu bi (ainakin mulla oli ensimmäinen tyttöihastus jo lapsena, samoin ensimmäinen poikaihastus) ja mun on vaikee kuvitella että mä lakkaisin olemasta bi? Vaikka eihän sitä tiiä. Se ois kyllä toisaalta aika kamalaakin. Tavallaan vaikka osa must on sillee "en haluu olla bi" mut se on silti aika vahva identiteetti ollu mulle ni ois ahistavaa jos en oliskaa enää ? Emt. Ehk mun täytyy nyt vaan hyväksyä itteni. Ja tajuta se ettei oo mitään väärää tapaa olla bi. Lmao välillä jos puhun mun kavereille jostai mun ihastuksista ni huomaan siitäki et mulle tulee jotenki syyllinen olo siitä ku ne on yleensä miehiä :D ei mitää vitu järkee tuntee syyllisyyttä siitä mitä helvettiä xDDDD oikeest nainen, chillaa pliis. Emt ehk mun pitää tosiaa vuorata mun huone bi-lipuilla jotta oisin joskus confident bi enkä insecure bi 😭 HUOH. Kyl mä joskus tän kanssa tuun diilaa paremmin. Kunpa myös muut ihmiset lakkais olemasta silleen "eksä oo käytännössä hetero" ei sil et mulle ois hirveesti ees sanottu niin mut varmaan jotkut ajattelee silleen. Ni se on iha perseest et kaikki halutaan vääntää joko heteroks tai homoks. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja