Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36981" data-attributes="member: 34"><p>AAAAA MITÄ VITTUA unohin hetkeks et erikaki on biseksuaali. Mä oon siis ihan niinku Erika. LMAOOOO. kind of. Hi QUEEN 😩💞 ei tuli vaa mielee ku kuuntelin äsken syntisten pöytää 😍</p><p></p><p>Täl hetkel kuuntelen Beyoncen listen ja hajottaa koska täst tulee mielee se aika ku kattelin lihaksia ja luoteja hmmm hmmmm hmmmmmm. And i oop-</p><p></p><p>Haluun vielki vanaja-trilogian DVD:llä oikeesti ei vittu maksan siitä vaikka maltaita jos löydän sen oikeest jostain. Mutta vähän luulen että ei löydy.</p><p></p><p>Vaikkakin en oo varma uskaltaisinko ostaa koska epäilyttävää varsinkin kun sanoin mutsille siit et k&p kausi 3 tulee ja hehkutin sitä ja must tuntuu et tää alkaa koht olee jo liian läpinäkyvää. Vaikka nah iha sama.</p><p></p><p>Oh boi. Tämmöstä tää elämä o.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36981, member: 34"] AAAAA MITÄ VITTUA unohin hetkeks et erikaki on biseksuaali. Mä oon siis ihan niinku Erika. LMAOOOO. kind of. Hi QUEEN 😩💞 ei tuli vaa mielee ku kuuntelin äsken syntisten pöytää 😍 Täl hetkel kuuntelen Beyoncen listen ja hajottaa koska täst tulee mielee se aika ku kattelin lihaksia ja luoteja hmmm hmmmm hmmmmmm. And i oop- Haluun vielki vanaja-trilogian DVD:llä oikeesti ei vittu maksan siitä vaikka maltaita jos löydän sen oikeest jostain. Mutta vähän luulen että ei löydy. Vaikkakin en oo varma uskaltaisinko ostaa koska epäilyttävää varsinkin kun sanoin mutsille siit et k&p kausi 3 tulee ja hehkutin sitä ja must tuntuu et tää alkaa koht olee jo liian läpinäkyvää. Vaikka nah iha sama. Oh boi. Tämmöstä tää elämä o. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja