Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36993" data-attributes="member: 34"><p>TRIGGERED</p><p></p><p>koska tää: [MEDIA=reddit]lgbt/comments/c69rw8[/MEDIA]</p><p></p><p>Are u kidding:----D se on nimenomaan suuntautuminen. Tai siis en mä ainakaan omalla kohdalla kuvailis tätä fetissiks vaan ennemminkin suuntautumiseks. En usko et rakastumisel on mitään tekemist fetissien kaa vai? No siis tbh en itekään ennen tajunnut et ikä voi liittyy suuntautumiseen mut sit jotkut kyllä on sanonut että siihen suuntautumiseen tosiaankin liittyy sukupuolen lisäks ikä. Ja kun kattoo omaa toimintaa niin voi hyvin kuvitella että jonkinlainen sisäsyntyinen (kait?) Suuntautuminen sen luulis olevan, koska vaikka mulle on mahdollista rakastua nuoreenkin, niin silti se fokus on ehdottomasti jossain about 20-40 vuotta mua vanhemmissa. About siinä. Ja tosiaan tääki on alkanu jo nuorena, teini-iässä viimeistään. Niin luulis sen basically olevan aikas syvällä mussa ja et se on sellanen asia mitä ei oikeen voi muuttaa. On jotenkin typerää leimata se pelkästään fetissiks? Tai niiku en vaa tajuu. Ja miks helvetissä gerontofilia on parafilia? Mitä haittaa siitä actually on tai mitä sairasta siinä on? Sen mä ymmärrän että pedofilia on parafilia, vaikka sillekään nyt tuskin mitään voi, mutta kuitenkin. Mut anteeks miks vitussa gerontofilia on parafilia. Ja miks se nähään fetissinä. Herrajestas, mä ainakin nään sen tismalleen samantasosena ku homoseksuaalisuuden. Ei siinäkään oo kyse pelkästä seksistä. Niiku mitä hemmettii nyt taas. Kieltämättä tuntuu joskus hiton sairaalta pitää jotain ihmistä kiihottavana muun muassa sen iän takia mutta sit taas mitä outoo siinä on jos se kerran on sun seksuaalisuus. Niin kuin sukupuolikin ni eikö se nyt oo ihan perus pitää sellasia ihmisiä seksikkäinä jotka osuu siihen sun seksuaaliseen suuntautumiseen. Hmm hmm. Ja no joo okei en tiiä onkse ehk vähän tyhmää sinänsä luokitella iän mukaan koska kuitenkin mulle ainakin on täysin mahdollista rakastua vaikka kolmekymppiseen (joonas 🥺) tai jotain, mutta kai tossa ny nimenomaan onkin kyse siitä fokuksesta, eikä siit et ei olis ketään omanikäsii esim.</p><p></p><p>Hmm emt. Tykkään kyllä siitä että gerontofilialle on oma lippu xd like.... I fucking live for that</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36993, member: 34"] TRIGGERED koska tää: [MEDIA=reddit]lgbt/comments/c69rw8[/MEDIA] Are u kidding:----D se on nimenomaan suuntautuminen. Tai siis en mä ainakaan omalla kohdalla kuvailis tätä fetissiks vaan ennemminkin suuntautumiseks. En usko et rakastumisel on mitään tekemist fetissien kaa vai? No siis tbh en itekään ennen tajunnut et ikä voi liittyy suuntautumiseen mut sit jotkut kyllä on sanonut että siihen suuntautumiseen tosiaankin liittyy sukupuolen lisäks ikä. Ja kun kattoo omaa toimintaa niin voi hyvin kuvitella että jonkinlainen sisäsyntyinen (kait?) Suuntautuminen sen luulis olevan, koska vaikka mulle on mahdollista rakastua nuoreenkin, niin silti se fokus on ehdottomasti jossain about 20-40 vuotta mua vanhemmissa. About siinä. Ja tosiaan tääki on alkanu jo nuorena, teini-iässä viimeistään. Niin luulis sen basically olevan aikas syvällä mussa ja et se on sellanen asia mitä ei oikeen voi muuttaa. On jotenkin typerää leimata se pelkästään fetissiks? Tai niiku en vaa tajuu. Ja miks helvetissä gerontofilia on parafilia? Mitä haittaa siitä actually on tai mitä sairasta siinä on? Sen mä ymmärrän että pedofilia on parafilia, vaikka sillekään nyt tuskin mitään voi, mutta kuitenkin. Mut anteeks miks vitussa gerontofilia on parafilia. Ja miks se nähään fetissinä. Herrajestas, mä ainakin nään sen tismalleen samantasosena ku homoseksuaalisuuden. Ei siinäkään oo kyse pelkästä seksistä. Niiku mitä hemmettii nyt taas. Kieltämättä tuntuu joskus hiton sairaalta pitää jotain ihmistä kiihottavana muun muassa sen iän takia mutta sit taas mitä outoo siinä on jos se kerran on sun seksuaalisuus. Niin kuin sukupuolikin ni eikö se nyt oo ihan perus pitää sellasia ihmisiä seksikkäinä jotka osuu siihen sun seksuaaliseen suuntautumiseen. Hmm hmm. Ja no joo okei en tiiä onkse ehk vähän tyhmää sinänsä luokitella iän mukaan koska kuitenkin mulle ainakin on täysin mahdollista rakastua vaikka kolmekymppiseen (joonas 🥺) tai jotain, mutta kai tossa ny nimenomaan onkin kyse siitä fokuksesta, eikä siit et ei olis ketään omanikäsii esim. Hmm emt. Tykkään kyllä siitä että gerontofilialle on oma lippu xd like.... I fucking live for that [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu mua ahistaa koko vitun ajan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja