Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu näitä jotka painostaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 53282" data-attributes="member: 303"><p>Suoraan sanottuna mun mielestä on tosi itsekästä olla ottamatta rokotusta, jos siihen ei oo mitään lääketieteellistä syytä. </p><p></p><p>Toki oon sitä mieltä, että jokainen saa itse tehdä sen valinnan, enkä missään nimessä haluaisi sen olevan pakollista, koska sen mukana tulis jo ihan omat ongelmansa, mutta itsekästä se on silti. </p><p></p><p>Se kuitenkin nyt näyttäisi olevan ainoa reitti pois tästä tilanteesta, että niin suuri osa ihmisistä rokotetaan, ettei virus pääse enää leviämään.</p><p>On niitä, jotka ei pysty ottamaan rokotetta, jonka takia laumasuoja on tärkeää. Se pienentää sitä mahdollisuutta, että virus tarttuisi näihinkään ihmisiin. Ja vaikkei se virus todennäköisesti olisi hengenvaarallinen just sulle, niin muille se voi olla. Ja mitä enemmän se leviää, sitä todennäköisempää on että tulee joku uusi, vaarallisempi variantti. </p><p></p><p>Ja vaikkei olis huolissaan viruksen vaarallisuudesta niin mä ainakin oon jo kyllästynyt näihin rajoituksiin ja paikkojen sulkemisiin, ja jos kaksi piikkiä käsivarteen on se, mitä niiden loppumiseen tarvitaan niin otan ne ihan mielelläni. </p><p></p><p>Toivottavasti löytyy tarpeeksi rokotteenottajia, että tuo laumasuoja syntyy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 53282, member: 303"] Suoraan sanottuna mun mielestä on tosi itsekästä olla ottamatta rokotusta, jos siihen ei oo mitään lääketieteellistä syytä. Toki oon sitä mieltä, että jokainen saa itse tehdä sen valinnan, enkä missään nimessä haluaisi sen olevan pakollista, koska sen mukana tulis jo ihan omat ongelmansa, mutta itsekästä se on silti. Se kuitenkin nyt näyttäisi olevan ainoa reitti pois tästä tilanteesta, että niin suuri osa ihmisistä rokotetaan, ettei virus pääse enää leviämään. On niitä, jotka ei pysty ottamaan rokotetta, jonka takia laumasuoja on tärkeää. Se pienentää sitä mahdollisuutta, että virus tarttuisi näihinkään ihmisiin. Ja vaikkei se virus todennäköisesti olisi hengenvaarallinen just sulle, niin muille se voi olla. Ja mitä enemmän se leviää, sitä todennäköisempää on että tulee joku uusi, vaarallisempi variantti. Ja vaikkei olis huolissaan viruksen vaarallisuudesta niin mä ainakin oon jo kyllästynyt näihin rajoituksiin ja paikkojen sulkemisiin, ja jos kaksi piikkiä käsivarteen on se, mitä niiden loppumiseen tarvitaan niin otan ne ihan mielelläni. Toivottavasti löytyy tarpeeksi rokotteenottajia, että tuo laumasuoja syntyy. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu näitä jotka painostaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja