Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51464" data-attributes="member: 34"><p>Maailmanparannusbiiseistä puheen ollen mulla on soinu koko päivän pääs redemption song 😩😩😩 onkse maailmanparannus biisi en oo ees ihan varma. I think? En kyl oo varma mist se kertoo mut kuulostaa vähän semmoselt tho. Mut siis en pääse eroon siitä ku iha kauhee korvamato xD taas kaikki tuntuu soivan päässä samaan aikaan, ei näin</p><p></p><p>Also, my bi ass, mitä nyt taas. Mut oon silti edelleen silleen "ooksä varma että sä oot bi, ooksä varma että sun girl crushit ei oo semmosia lieviä vaan, ooksä varma et sä voisit seurustella tytön kanssa, OOKSÄ VARMA THO" lol toi taitaa olla joku krooninen kyseenalaistamis syndrooma at this point. Sama aseksuaalisuuden kanssa i guess, sillee "ooksä varma ettet sä haluu seksiä koskaa" no siis bruh en oo varma mutta on olemassa mahdollisuus että seksuaaliset suhteet ei oo mun juttu, romantic relationships only 😌😌 mutta ei, en oo varma mutta saattaa olla niin etten haluu koskaan. EHKÄ. joka tapauksessa oli miten oli oon asexual enough. Ja nii.</p><p></p><p>MIKS on niin monta biisiä mitkä soi päässä?????? WHAT IS THE REASON.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51464, member: 34"] Maailmanparannusbiiseistä puheen ollen mulla on soinu koko päivän pääs redemption song 😩😩😩 onkse maailmanparannus biisi en oo ees ihan varma. I think? En kyl oo varma mist se kertoo mut kuulostaa vähän semmoselt tho. Mut siis en pääse eroon siitä ku iha kauhee korvamato xD taas kaikki tuntuu soivan päässä samaan aikaan, ei näin Also, my bi ass, mitä nyt taas. Mut oon silti edelleen silleen "ooksä varma että sä oot bi, ooksä varma että sun girl crushit ei oo semmosia lieviä vaan, ooksä varma et sä voisit seurustella tytön kanssa, OOKSÄ VARMA THO" lol toi taitaa olla joku krooninen kyseenalaistamis syndrooma at this point. Sama aseksuaalisuuden kanssa i guess, sillee "ooksä varma ettet sä haluu seksiä koskaa" no siis bruh en oo varma mutta on olemassa mahdollisuus että seksuaaliset suhteet ei oo mun juttu, romantic relationships only 😌😌 mutta ei, en oo varma mutta saattaa olla niin etten haluu koskaan. EHKÄ. joka tapauksessa oli miten oli oon asexual enough. Ja nii. MIKS on niin monta biisiä mitkä soi päässä?????? WHAT IS THE REASON. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja