Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51472" data-attributes="member: 34"><p>Helvetti tää biisi:</p><p>[MEDIA=youtube]l_r-1M9mbfo[/MEDIA]</p><p>Jos mä kuulisin ton livenä keikalla niin um... Itkisin silmät päästäni. Vajoisin maahan itkemään :D ei helvetti. Tost biisist tulee vaan tärkeempi ja tärkeempi koko ajan. Saatana mikä biisi (ja saatana mikä äijä) 😭🖤</p><p></p><p>Mut oikeestiki, miks mun identiteetti on niin... Sekava. Miks mä oon tämmönen. Ku tavallaan mä en ees haluis erotella itteeni muista mitenkään. En haluu keskittyy siihen kuinka monella eri tavalla oon ns. erilainen ku muut. En vaan halua silleen lokeroida itteeni mut at the same time.... Vaikee olla huomaamatta sitä koko ajan nii oon vaa jotenki ihan jossain vitun umpikujassa. En vaa niiku tiedä mitä ajatella itestäni. En ees tiedä kuka oon. Nii mitä vittua nyt sit taas???? Miten voin elää itteni kaa jos en edes oikeen ymmärrä kuka oon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51472, member: 34"] Helvetti tää biisi: [MEDIA=youtube]l_r-1M9mbfo[/MEDIA] Jos mä kuulisin ton livenä keikalla niin um... Itkisin silmät päästäni. Vajoisin maahan itkemään :D ei helvetti. Tost biisist tulee vaan tärkeempi ja tärkeempi koko ajan. Saatana mikä biisi (ja saatana mikä äijä) 😭🖤 Mut oikeestiki, miks mun identiteetti on niin... Sekava. Miks mä oon tämmönen. Ku tavallaan mä en ees haluis erotella itteeni muista mitenkään. En haluu keskittyy siihen kuinka monella eri tavalla oon ns. erilainen ku muut. En vaan halua silleen lokeroida itteeni mut at the same time.... Vaikee olla huomaamatta sitä koko ajan nii oon vaa jotenki ihan jossain vitun umpikujassa. En vaa niiku tiedä mitä ajatella itestäni. En ees tiedä kuka oon. Nii mitä vittua nyt sit taas???? Miten voin elää itteni kaa jos en edes oikeen ymmärrä kuka oon [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja