Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51595" data-attributes="member: 34"><p>Oh god mitä vitun unta näin taas :DDDDDDD ihan ku siin ois ollu m. Ei helvetti. Niin ja t ja kari oli satavarmasti. Ei vittu! :D mitä helvettiä. Siis olin jossain t:n luona siinä vissiin ja siel oli isompikin porukka ja sit se vissiin ties että tykkään siitä ja se käyttäyty jotenki tosi kivasti mua kohtaan ja tyyliin anto ymmärtää et mul vois ollaki mahollisuudet siihen. En oo ihan varma miten se sit päätty mut aa se oli niin söpö uni. Mun mielestä me oltii jotenki nii läheisesti siin tai emt huoh ihan kauheetaaaaaa. Oikeesti kamala ikävä tuli tosta nyt. Sit tosiaa kari. Juttelin karin kanssa ja seki ties kai että tykkään siitä ja yritin peitellä ilmeisesti mun mielipuolista rakastumista siihen, mut sit se kuitenkin oli vaan silleen et juu ei täs mitää et ilmeisesti sitä ei haitannut että tykkään siitä ja seki käyttäyty ihan sillee kummallisesti????? Niiku t:kin???? Mitä vittua. Ja sitten se m niin okei jos se nyt oli m mutta ehk? Ainiin joonas oli vissiin siin myös. Oltiin m:n kans jossain about panemas ja sit joonas vaa kävelee sinne sillee juu mitä vittua nyt taas XDDDDDD ööhhh??? Okei 🥴 ja ilmeisesti se oli viel joku semi julkinen paikka missä ei ehkä ois saanu mitää nussia sillee randomisti ja sit Joonas tuli mun mielest sinne viel sillee et hei nyt vittu ei täällä saa panna XDDDDDD NIIKU MITÄ. mistä alitajunnan kolkasta tulee tollanen uni????????? Kysyn vaan :DDDDDDD ei mitään käryä. Ihan oikeesti. SAIRASTA XD en voi hyvin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51595, member: 34"] Oh god mitä vitun unta näin taas :DDDDDDD ihan ku siin ois ollu m. Ei helvetti. Niin ja t ja kari oli satavarmasti. Ei vittu! :D mitä helvettiä. Siis olin jossain t:n luona siinä vissiin ja siel oli isompikin porukka ja sit se vissiin ties että tykkään siitä ja se käyttäyty jotenki tosi kivasti mua kohtaan ja tyyliin anto ymmärtää et mul vois ollaki mahollisuudet siihen. En oo ihan varma miten se sit päätty mut aa se oli niin söpö uni. Mun mielestä me oltii jotenki nii läheisesti siin tai emt huoh ihan kauheetaaaaaa. Oikeesti kamala ikävä tuli tosta nyt. Sit tosiaa kari. Juttelin karin kanssa ja seki ties kai että tykkään siitä ja yritin peitellä ilmeisesti mun mielipuolista rakastumista siihen, mut sit se kuitenkin oli vaan silleen et juu ei täs mitää et ilmeisesti sitä ei haitannut että tykkään siitä ja seki käyttäyty ihan sillee kummallisesti????? Niiku t:kin???? Mitä vittua. Ja sitten se m niin okei jos se nyt oli m mutta ehk? Ainiin joonas oli vissiin siin myös. Oltiin m:n kans jossain about panemas ja sit joonas vaa kävelee sinne sillee juu mitä vittua nyt taas XDDDDDD ööhhh??? Okei 🥴 ja ilmeisesti se oli viel joku semi julkinen paikka missä ei ehkä ois saanu mitää nussia sillee randomisti ja sit Joonas tuli mun mielest sinne viel sillee et hei nyt vittu ei täällä saa panna XDDDDDD NIIKU MITÄ. mistä alitajunnan kolkasta tulee tollanen uni????????? Kysyn vaan :DDDDDDD ei mitään käryä. Ihan oikeesti. SAIRASTA XD en voi hyvin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vittu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja