Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vitun ahdistavaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9342" data-attributes="member: 34"><p>Miks toi <strong>vitun diakin mainos tulee koko ajan</strong>. i mean oon kuullu sen vähintään kolme kertaa nyt tässä enkä oo kuunnellu musaa edes kauan aikaa nytten.</p><p></p><p>En oo oikeesti hetkeen kuullu ärsyttävämpää mainosta, jopa spotify premium "tee se peterin vuoksi" yms mainokset on parempia kuuntelisin mieluummin niitä kun sekuntiakaan tota diakkia :------D räääääh</p><p></p><p>Vittu ku en taas muista yhtään mitään mitä ajattelin äsken voi vitun vittu oon niin väsyny että en muista mitään, aivot ei toimi enää normaalisti tähä aikaa</p><p></p><p>Also miks etusivulla on varmaa kolme mun kesuu, ootte vitun epäaktiivisii, lmao oon vissii ainut joka täällä spämmää mut spämmin sit vaik koko etusivun täytee jos tääl ei kukaan muu tee kesuja. Mut tääl on vaa liia vähä porukkaa vissii vielki. Eipä tunnu vieläkään yhtä helpolta vuodattaa ku demis. Tääl tuntuu ahistavalt ku kaikki aktiiviset kesujen spämmijät ei oo tääl. Nojaa spämmin sit yksin.</p><p></p><p>Vitun vitun vittu pitäs mennä nukkumaan koska väsyttää ihan helvetin paljon. Mutta kun mulla on tärkeitä asioita ajateltavana koska en vieläkään tajua mitään ja mun pitää näköjään tajuta ennen kuin voin saada nukuttua?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9342, member: 34"] Miks toi [B]vitun diakin mainos tulee koko ajan[/B]. i mean oon kuullu sen vähintään kolme kertaa nyt tässä enkä oo kuunnellu musaa edes kauan aikaa nytten. En oo oikeesti hetkeen kuullu ärsyttävämpää mainosta, jopa spotify premium "tee se peterin vuoksi" yms mainokset on parempia kuuntelisin mieluummin niitä kun sekuntiakaan tota diakkia :------D räääääh Vittu ku en taas muista yhtään mitään mitä ajattelin äsken voi vitun vittu oon niin väsyny että en muista mitään, aivot ei toimi enää normaalisti tähä aikaa Also miks etusivulla on varmaa kolme mun kesuu, ootte vitun epäaktiivisii, lmao oon vissii ainut joka täällä spämmää mut spämmin sit vaik koko etusivun täytee jos tääl ei kukaan muu tee kesuja. Mut tääl on vaa liia vähä porukkaa vissii vielki. Eipä tunnu vieläkään yhtä helpolta vuodattaa ku demis. Tääl tuntuu ahistavalt ku kaikki aktiiviset kesujen spämmijät ei oo tääl. Nojaa spämmin sit yksin. Vitun vitun vittu pitäs mennä nukkumaan koska väsyttää ihan helvetin paljon. Mutta kun mulla on tärkeitä asioita ajateltavana koska en vieläkään tajua mitään ja mun pitää näköjään tajuta ennen kuin voin saada nukuttua? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vitun ahdistavaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja