Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vitun ahdistavaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9343" data-attributes="member: 34"><p>Jotenkin ahdistaa ihan helvetisti tää epäaktiivisuus. Ei tarvi olla super aktiivinen mutta edes vähän enemmän kuin nyt. Se on ahdistavaa kun ite kirjotan tänne ihan samalla tavalla kaikkea paskaa niiku demissäki ja tuntuu et muut ei todellakaan tee näin paljon kesuja. Mutta ei siinä mitään.</p><p></p><p>Vitun vittu en jaksa kuunnella musaa enää, ärsyttää vaan mutta en toisaalta pysty olla kuuntelematta koska ahistaa. En tiedä kumpi ahistaa enemmän. Kaikki ahistaa. Haluun pois :) haluun nukkuu. En haluu mitään muuta. Mut mä en pysty. Haluun vaan oikeesti pois mä en jaksa tätä enää.</p><p></p><p>Mä en vaan tiedä. Ihan sama kuinka paljon mä yritän tietää niin mä en koskaan tiedä. En ikinä. Enkä mä myöskään muista mitään. Kaikki mitä mä yritän on vaan ihan täyttä paskaa. Ei kai mulla oo muita vaihtoehtoja enää kun yrittää nukkua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9343, member: 34"] Jotenkin ahdistaa ihan helvetisti tää epäaktiivisuus. Ei tarvi olla super aktiivinen mutta edes vähän enemmän kuin nyt. Se on ahdistavaa kun ite kirjotan tänne ihan samalla tavalla kaikkea paskaa niiku demissäki ja tuntuu et muut ei todellakaan tee näin paljon kesuja. Mutta ei siinä mitään. Vitun vittu en jaksa kuunnella musaa enää, ärsyttää vaan mutta en toisaalta pysty olla kuuntelematta koska ahistaa. En tiedä kumpi ahistaa enemmän. Kaikki ahistaa. Haluun pois :) haluun nukkuu. En haluu mitään muuta. Mut mä en pysty. Haluun vaan oikeesti pois mä en jaksa tätä enää. Mä en vaan tiedä. Ihan sama kuinka paljon mä yritän tietää niin mä en koskaan tiedä. En ikinä. Enkä mä myöskään muista mitään. Kaikki mitä mä yritän on vaan ihan täyttä paskaa. Ei kai mulla oo muita vaihtoehtoja enää kun yrittää nukkua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vitun ahdistavaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja