Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
vituttaa kun en ymmärrä vaikka kuinka yritän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hemulinlada" data-source="post: 71055" data-attributes="member: 54"><p>olin tossa yhessä vaiheessa kipeenä vähän aikaa, sinä aikana tuli ihan hirveesti uusia asioita etenki matikassa ja fysiikassa. oon yrittäny tehä kaikkii matikan kertaustehtäviä, mutta en välttämättä ymmärrä vaikka mulle selitetään ihan kädestä pitäen. kohta on koe ja ei vaa onnistu, ja ne tukiopetus ajat on laitettu niin fiksusti et en pääse sinne vaik haluisin, mul on aina joku tunti sillon ku ois tukarii tarjolla. ja sit fysiikka nii mä en ymmärrä vittuakaan mistä me puhutaan ja nyt pitäs tehä jotain läksyjä. ja sit pitäs jonkun kuvan perusteella selittää sanallisesti, että miten jännitemittari kytketään paristoon kun halutaan mitata pariston jännite. ja sit pitäs piirtää jotain paskaa mut ku ne pitäs palauttaa teamsiin ja mulla ei oo puhelimella teamsia niin vähän vaikeeta saada niistä kuviakaan!!! niiku eikö me vaan voitais laittaa ne tehtävät vihkoon ja näyttää opettajalle ku ei olla missään hiivatin etäopetuksessa?</p><p></p><p>tässä räjähtää pää pikkuhiljaa! saa nähä selviinkö hengissä lukion matikasta ja fykestä ku en selvii ees peruskoulussa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hemulinlada, post: 71055, member: 54"] olin tossa yhessä vaiheessa kipeenä vähän aikaa, sinä aikana tuli ihan hirveesti uusia asioita etenki matikassa ja fysiikassa. oon yrittäny tehä kaikkii matikan kertaustehtäviä, mutta en välttämättä ymmärrä vaikka mulle selitetään ihan kädestä pitäen. kohta on koe ja ei vaa onnistu, ja ne tukiopetus ajat on laitettu niin fiksusti et en pääse sinne vaik haluisin, mul on aina joku tunti sillon ku ois tukarii tarjolla. ja sit fysiikka nii mä en ymmärrä vittuakaan mistä me puhutaan ja nyt pitäs tehä jotain läksyjä. ja sit pitäs jonkun kuvan perusteella selittää sanallisesti, että miten jännitemittari kytketään paristoon kun halutaan mitata pariston jännite. ja sit pitäs piirtää jotain paskaa mut ku ne pitäs palauttaa teamsiin ja mulla ei oo puhelimella teamsia niin vähän vaikeeta saada niistä kuviakaan!!! niiku eikö me vaan voitais laittaa ne tehtävät vihkoon ja näyttää opettajalle ku ei olla missään hiivatin etäopetuksessa? tässä räjähtää pää pikkuhiljaa! saa nähä selviinkö hengissä lukion matikasta ja fykestä ku en selvii ees peruskoulussa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
vituttaa kun en ymmärrä vaikka kuinka yritän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja