Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voi juna kuinka väsyttää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 83576" data-attributes="member: 28"><p>Noh siis mulla ku on nyt toppi ja oon päiväkodis niin pääsin töistä kotiin 16 ja noh mul oli 14 asti särkeny päätä tosi paljon. Ja kiva kun yksi lapsi ei meinannu pukea päälle ,ku piti mennä pihalle niin ei ollu kiva ku se ei uskonu mut joo niin sit ku pääsin kotiin kävin suihkus ja menin päikkäreille ja nukuin tossa kohtaa ja heräsin nyt sit hetki sit ja ennen ku menin nukkuu niin oksensin kaks kertaa, että joo varmaan johtuu siitä et oon ollu yli viikon ilman tupakkia ja hävettää myöntää tää mut noh sillon ku poltin niin saatto päiväs mennä ainakin kaheksan tupakkia tai jopa enemmän koska melkein joka kerta ku poltin niin poltin ainakin kaks tupakki peräkkäin joskus jopa kolme tai neljä :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 83576, member: 28"] Noh siis mulla ku on nyt toppi ja oon päiväkodis niin pääsin töistä kotiin 16 ja noh mul oli 14 asti särkeny päätä tosi paljon. Ja kiva kun yksi lapsi ei meinannu pukea päälle ,ku piti mennä pihalle niin ei ollu kiva ku se ei uskonu mut joo niin sit ku pääsin kotiin kävin suihkus ja menin päikkäreille ja nukuin tossa kohtaa ja heräsin nyt sit hetki sit ja ennen ku menin nukkuu niin oksensin kaks kertaa, että joo varmaan johtuu siitä et oon ollu yli viikon ilman tupakkia ja hävettää myöntää tää mut noh sillon ku poltin niin saatto päiväs mennä ainakin kaheksan tupakkia tai jopa enemmän koska melkein joka kerta ku poltin niin poltin ainakin kaks tupakki peräkkäin joskus jopa kolme tai neljä :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voi juna kuinka väsyttää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja