Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voi juna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62838" data-attributes="member: 34"><p>Mitäähhhhhhhhhhhhhhlttltlt</p><p></p><p>No miksi</p><p></p><p>Muuten ku kuuntelin joan jettii äsken nii aaaa rakastan sen ääntä mitä vittua oikeesti come on 😭 seis 😬🧐</p><p></p><p>Aaaaaäaa</p><p></p><p>My bi/pan ass</p><p></p><p>Kuuntelen haloo helsingin jos mun pokka pettää ja olin sillee ":( miks täs lauletaa jätkäst" sit olin sillee "ainii voin mä samaistuu siihenkin" EI ny vittu xD</p><p></p><p>Juuuuuu miks käyn kierroksilla jotenki mua ahistaa mut en tiiä miks oon sillee apua apua apua</p><p></p><p>Varmaa siks ku alkaa vähän väsyttää jo ja tiiän et mun pitäa mennä nukkumaan koska SILLONKUN VÄSYTTÄÄ pitää mennä nukkumaan</p><p>Etenkin kun on jo aamu.</p><p></p><p>Mut mua pelottaa mennä nukkumaan koska mun ajatukset ja pakko-oireet on ihan all over the place ni pelkään etteb saa unta ja sit pyörin vaa siin ja oon sillee aaa apua apua apua </p><p></p><p>Woop vitu kiva</p><p></p><p>Rakastan olaa tho tuli vaa täst yhest biisistä mieleeennnn 😭😭😭😭😭😭💖</p><p></p><p>Mut. Timppa. Mut L! Mut ......... Aaaaaaaaäa ei. Mut hessu mut m mut toinen m mut villu mut e mut VEGARD 💖🤔</p><p></p><p>Emmä tiiä bro i'm really trying mut ku kaikesta tulee muutenkin mieleen vegard aina ei mun tarvi muuta ku kuulla norjan kieltä ja oon sillee yyyyyyyy vegard 😵❓❓</p><p></p><p>Huutista.</p><p></p><p>Tekee mieli kuunnella iha vaa vittuillaksee jotai tõnun listaa mut PLEASE- 😂✋</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62838, member: 34"] Mitäähhhhhhhhhhhhhhlttltlt No miksi Muuten ku kuuntelin joan jettii äsken nii aaaa rakastan sen ääntä mitä vittua oikeesti come on 😭 seis 😬🧐 Aaaaaäaa My bi/pan ass Kuuntelen haloo helsingin jos mun pokka pettää ja olin sillee ":( miks täs lauletaa jätkäst" sit olin sillee "ainii voin mä samaistuu siihenkin" EI ny vittu xD Juuuuuu miks käyn kierroksilla jotenki mua ahistaa mut en tiiä miks oon sillee apua apua apua Varmaa siks ku alkaa vähän väsyttää jo ja tiiän et mun pitäa mennä nukkumaan koska SILLONKUN VÄSYTTÄÄ pitää mennä nukkumaan Etenkin kun on jo aamu. Mut mua pelottaa mennä nukkumaan koska mun ajatukset ja pakko-oireet on ihan all over the place ni pelkään etteb saa unta ja sit pyörin vaa siin ja oon sillee aaa apua apua apua Woop vitu kiva Rakastan olaa tho tuli vaa täst yhest biisistä mieleeennnn 😭😭😭😭😭😭💖 Mut. Timppa. Mut L! Mut ......... Aaaaaaaaäa ei. Mut hessu mut m mut toinen m mut villu mut e mut VEGARD 💖🤔 Emmä tiiä bro i'm really trying mut ku kaikesta tulee muutenkin mieleen vegard aina ei mun tarvi muuta ku kuulla norjan kieltä ja oon sillee yyyyyyyy vegard 😵❓❓ Huutista. Tekee mieli kuunnella iha vaa vittuillaksee jotai tõnun listaa mut PLEASE- 😂✋ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Voi juna
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja