Aihe vapaa Voi vitun vittu

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Elikkä äiti kävi eilen korona testissä ja siitä tuli positiivinen, nyt se on ihan paniikissa ja itkee, se on voinu tartuttaa vitusti porukkaa, mun mummo on tulilinjalla, mun muut sukulaiset ja veljen kaverit on tulilinjalla, mä joudun karanteeniin, iskäkin on voinu tartuttaa ties ketä, kun ei kellään oo ollu oireita, ja asiaa ei myöskään auta se että äitillä on astma.
Ite en oikein osaa käsitellä tunteita, niin en tiiä mitä tässä tolle vollottavalle äidille sanois, mutta kyllä vituttaa nytten.

Ihan kiva alku viikonlopulle. :)
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Ohhoh. Mitäpä tähän sanois :/. Toivottavasti ei ole tartuttanut ketään ja sun äiti pysyy kunnossa.
no hommahan on se että se on hyvin isolla todennäköisyydellä tartuttanut montakin ihmistä, koska sillä ei oo ollu oireita, eikä kellään muullakaan täällä. Mutta joo, kaippa tää tästä.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
no hommahan on se että se on hyvin isolla todennäköisyydellä tartuttanut montakin ihmistä, koska sillä ei oo ollu oireita, eikä kellään muullakaan täällä. Mutta joo, kaippa tää tästä.
Voi ei. Tietääkö suunnilleen keillä on ollut vaara saada tartunta ja kaikille ilmoitettu mahd nopeasti?
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
Paska tilanne :/. Testaatte vaan kaikki ja ootatte tuloksia, älkää hätäilkö kun ei vielä mitään tiedä. Äitis saa tarvittaessa hoitoa. Voimia!
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Voi ei, hurjan paljon tsemppiä teille, ja toivotaan ettei moni oo saanu tartuntaa.
Selviitte kyllä ku vaan pysytte vahvoina! <3
 
Ylös Pohja